نظرات کتاب مسئله‌ی اسپینوزا
کتاب صوتی مسئله‌ی اسپینوزا اثر اروین  د. یالوم

دانلود و خرید کتاب صوتی مسئله‌ی اسپینوزا

نظرات کاربران

کاربر ۱۱۶۱۱۹۲
کتاب بی نظیریست و همچنان مبهوت نبوغ نویسنده هستم....از زندگی مردی بی داستان و بی روایت چنین روایت عمیقی ساختن نبوغ محض است..... موضوع اصلی کتاب به نظرم تعصب است...تعصب دینی...تعصب نژادی و اینکه تعصبات عمیقا دلایل روانشناختی دارند....آنچه در کتاب برایم بسیار جذاب بود تلاش نویسنده آن در درک دیگران است....از درک روزنبرگ مبدع کوره های ادم سوزی گرفته تا درک فرانکو....کتاب بی نظیرست برای تک تک افراد جامعه ما....جامعه ای که بشدت اسیر تعصب است و بسیار نیاز به درک کردن و درک شدن.... و شنیدن و شنیده شدن دارد....
@bo0kstop
مثل همیشه یالوم تلفیق روانشناسی و فلسفه و داستان رو فوق العاده انجام داده
نازنین بهی
اولش یکم سنگین بود ولی تو روال داستان انقدر جذاب بود که دلم نمیخواست تموم بشه
Dorsa Amraei
شگفت‌انگیزه، اصلا نمی‌تونستم رهاش کنم. توی چهار روز کل کتاب رو شنیدم و کِیف کردم. همه چیزش عالی بود.
هادی اکسنش
گزنفون: اگر گاوها تصور داشتند، خدایی چون گاو تصور می‌کردند.
ندا معصومی
از نظر من جز بهترین کتابهاست 💓💓💓
mehdi soltani
یکی از بهترین کتاب های اروین یالوم، که هم شما را با تفکرات فیلسوف عقل گرا، اسپینوزا آشنا می کند و هم مسائل مختلف روانشناسی را تحت دو داستان مجزا، پیش می برد. صدای گویندگان خوب بود و متن هم روان ترجمه شده بود (البته از دیدگاه من)
الهام
داستان موازی اسپینوزا و رزنبرگ، اوج جذابیت اونجاست که فرانکو وارد داستان اسپینوزا و فریدریش وارد داستان روزنبرگ میشه، (اگر چه هر دو در خدمت تخیل روانشناسی نویسنده هستند، با این حال شاهکار پیش برنده جذابیت داستان شده اند)حس درک عجیبی داره، انگار یکی رو پیدا کردی که سوال هابی شبیه خودت داره و عجیب اینکه این آدم ۴۰۰ سال پیش اینارو به زبون آورده،قطعا آدم رو به فکر فرو می‌بره. در گوش‌دادن ش شک نکنید.
Nazak Ekhtiary
این کتاب هم همچون سایر کتابهای دیالوم بسیار پرکشش و جذاب است. می توان یقین داشت اگر چنین موضوعی بدست رومن رولان یا دوما نگاشته می شد بالغ بر دو جلد می بود، ولی دیالوم با مهارت تمام این رمان فلسفی عقیدتی و نسبتا سیاسی را برای نسلی که حوصله خواندن کتابهای طولانی را ندارد نگاشته است. از خوانش خوب و روان داستان بسیار سپاسگزارم!
hejazi
بسیار زیبا بود . من همیشه فلسفه اسپینوزا را دوست داشتم. فلسفه او یک واقعیت است.

زمان

۱۵ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۴۵۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۵ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۴۵۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۶,۵۰۰
۴۸,۲۵۰
۵۰%
تومان