نظرات درباره کتاب صوتی مسئله‌ی اسپینوزا و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب صوتی مسئله‌ی اسپینوزا اثر اروین  د. یالوم

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی مسئله‌ی اسپینوزا

۴٫۱
(۱۸۹)
Nazak Ekhtiary
این کتاب هم همچون سایر کتابهای دیالوم بسیار پرکشش و جذاب است. می توان یقین داشت اگر چنین موضوعی بدست رومن رولان یا دوما نگاشته می شد بالغ بر دو جلد می بود، ولی دیالوم با مهارت تمام این رمان فلسفی عقیدتی و نسبتا سیاسی را برای نسلی که حوصله خواندن کتابهای طولانی را ندارد نگاشته است. از خوانش خوب و روان داستان بسیار سپاسگزارم!
hejazi
بسیار زیبا بود . من همیشه فلسفه اسپینوزا را دوست داشتم. فلسفه او یک واقعیت است.
کاربر 4964118
عالی بود و خیلی تاثیرگذار
Mohammad
سلام دوستان کتاب مسئله اسپینوزا در سبکی مشابه کتاب وقتی نیچه گریست از همین نویسنده نوشته شده. نویسنده تلاش کرده در قالب داستان به بیان زندگی نامه، معرفی آثار، نظرات و تفکر اسپینوزا به عنوان یکی از فلاسفه معروف قرن ۱۷ بپردازه که قسمت جذاب کتاب برای من بود. در کنار روایت اصلی، داستان زندگیه آلفرد روزنبرگ از سران و تئوریسین های حزب نازی هم بیان شده و به ریشه یهود ستیزی حزب نازی هم پرداخته شده. به نظرم یالوم توانایی زیادی در خلق یه داستان خوب و جذاب از دل واقعیت های تاریخی داره. خوندن یا شنیدن این کتاب رو به شما هم پیشنهاد میکنم.
Mansour Khaleghi
دیدگاه های عقلانی در مقابل دیدگاههای متعصب مذهبی به صورت جذابی در این کتاب مرود بررسی قرار گرفته. در یک کلام عالی بود و خواندنش رو به هر انسان آزاد اندیشی توصیه میکنم.
mahdi rahmati
هرچیزی علت معلول خودش است هرچیزی که رخ میدهد بدلیل وجود علتش است و گریز ناپذیر است. احساس از قانون علیت سرچشمه میگیرد. علیت روی احساس سلطه دارد
affsoon
گوینده صدایی بسیار روان و دلنشین دارد و کتابی عالی برای علاقه مندان به تحقیق در فلسفه و مخصوصا آشنایی جزعی ای با اسپینوزا ست. از شنیدنش خیلی خوشحالم.
عرفان
نبوغ این نویسنده خیره کننده ست، این کتاب چقدر زیبا و حرفه ای و خلاقانه نوشته شده بود جوری از زبان کاراکترها حرف میزنه که کاملا حس می کنی غرق در مبانی فکری و اعتقادی اوناست
طاهره
شاید بهترین جمله کتاب این بود که "ترس،خرافه را خلق می کند" کتابی که شما رو به فکر کردن وا می داره. بسیار عالی
کاربر ۲۴۲۵۰۱۵
عالی
کاربر ۴۱۷۸۱۴۹
این کتاب خیلی برام جذاب بود مثل دیگر آثار یالوم.... گوینده بسیار صدای گرم و دلنشین و صمیمی دارن تشویق شدم بیشتر از کتابهاشون گوش بدم.
کاربر ۲۷۵۰۲۵۴
فوق العاده،حتما توصیه میکنم
Majidazi
اجرای این کتاب فوق‌العاده و برازنده‌ بود واقعاً . قطعاً کتاب‌های دیگه‌ی این گوینده رو دنبال خواهم کرد .
کاربر 3721397
بینظیر
فواد انصاری
این کتاب الحق شایسته 5 ستاره است . یک داستان تاریخی نیمه واقعی که به صورت موازی به زندگی باروخ اسپینوزا فیلسوف معروف و آلفرد روزنبرگ تئوریسین حزب نازی آلمان میپردازه. روانکاوی شخصیت این دو نفر به همراه شرح شکل گیری جنگ دوم جهانی و جنایت های هیتلر و توضیح مختصر فلسفی در خصوص کتاب اخلاق اسپینوزا از این کتاب یک سوپ خوشمزه ساخته بود. پیشنهاد میکنم بخوانید.
Soshiant
کتاب خوبی هست و پیشنهاد میدم
Asareh
بی نظیر بود
مائده
عالی.شاید بهترین کتابی بود خوندم
Ali Huseyni
یک رمان تاریخی ، فلسفی و مبتنی بر روان شناسی. بسیار دلنشین ،واقع گرا و سود بخش. به تمام دوستداران رمان های روان شناسی توصیه می کنم.
رها مسیح
متن بسیار روان بود و سبک و سیاقی مشابه کارهای دیگر دیالوم داشت ... گوینده جذاب و با هیجان داستان را بازخوانی میکرد ...

زمان

۱۵ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۴۵۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۵ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۴۵۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۶,۵۰۰
۴۸,۲۵۰
۵۰%
تومان