نظرات درباره کتاب صوتی برادران کارامازوف (با صدای سه بعدی) و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۸ | طاقچه
کتاب صوتی برادران کارامازوف (با صدای سه بعدی) اثر فئودور داستایفسکی

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی برادران کارامازوف (با صدای سه بعدی)

۴٫۱
(۶۱۴)
کاربر 3614608
هر انسانی باید به نظرم یک بار این کتابو بخونه
hamidreza90
واقعا فوق‌العاده بود. تمام کارهای داستایوسکی فوق‌العاده‌س و آرمان سلطان زاده هم که واقعا بی نظیره. لذت ادبیات داستایوسکی به جزئیاتشه. اگه دنبال فهمیدن آخر داستانید کلا این نویسنده براتون جذاب نیست. اگر دنبال ریتم زیبای زندگی به همراه جزئیات هستین قطعا گوش بدین.
کاربر ۸۵۹۶۱۸
گویندگی فوق العاده بود موزیک هم خوب بود
Yasna Ava
کتاب بی نظیری است. خیلی مایل بودم این کتاب را بخوانم و چه خوب که آنرا با صدای آقای سلطان زاده شنیدم که مثل همیشه عالی بودند. داستان کتاب متاسفانه ناتمام ماند و آنطور که خواندم داستایوفسکی سه سال آخر عمرش را به نگارش این اثر پرداخت و قصد ادامه آنرا داشت اما مجال آنرا نیافت.
amiran
انقدر گران بود و تخفیف ندادین، بالاخره از فیدیبو با تخفیف ۶۰ درصد گرفتم و باعث شد کم کم برم سمت فیدیبو
ZHRA
کتابی اجتماعی و مذهبی که تمام ابعاد زیبا و زشت وجود یک انسان رو بسیار جذاب بیان که اصلا متوجه گذر زمان و طولانی بودنش نمیشم. متن ترجمه کمی سنگین هست ولی گویندگی اقای سلطان زاده به حدی حرفه ای هست که فهم کتاب رو راحت و دلنشین تر میکنه. تشکر ویژه از اقای سلطان زاده برای خواندن این کتاب ارزشمند❤
sahar
درود ، اگر کتاب صوتی برادران کارامازوف نبود هرگز وقت خواندن کتاب را پیدا نمی کردم. اما متاسفانه نه آقای سلطان زاده و نه گوینده های دیگر از پس کتابهای پر کرکتر مانند برادران کارامازوف بر نمی آیند. کتاب دهها شخصیت مرد ، زن ، کودک ، در تمام سنین داشت که خلق صدا با آن کارکتر مطابقت نداشت خصوصاً صدای دیمتری برادر بزرگتر که ۲۷ ساله داشت با صدای پدرشان که ۵۰ ساله بود تفاوتی نداشت.
کاربر ۳۵۲۲۰۶۵
من با این شاهکار خلق شده در تاریخ نویسندگی دنیا کتابخوان شدم، واقعا حسی لذت بخش در طول شنیدن این شاهکار(با صدای آقای سلطان زاده) به من دست میداد که باعث میشد خودم را یک شخصیت در بین شخصیت های کتاب بدانم، واقعا انسان اینگونه کتاب ها را تا زنده است باید بخواند!
کاربر ۳۲۳۹۲۱۴
ای کاش صوتیش تخفیف داشت و قیمتش کمتر بود😅
mohammadjavad
کتاب پربار و سنگینیه درکش کار آسونی نیست به ویژه نسخه صوتی که باید با توجه فراوان شنیده بشه
maede.rahmani19992
وا چرا انقد یهو گرون شد تا دیروز ۷۴ تومن بود😐😐😐
Ali
دقیقا خوبه با ۵۰ و خورده ای خریدمش😕
Sami
بی نظیره مخصوصا با صدای جناب سلطان زاده
aysan
با این که داستایفسکی آثار ارزشمندی داره ولی من برادران کارامازوف رو بهترین اثرش می دونم. چقدر عجیب و چقدر جالب..
misan Saedi
داستایوسکی نویسنده‌ایست که نسلها است در ایران مطرح بوده و همه کتابخوانان در کشور حتما کتتبی از او را خوانده اند اما این کتاب چیز دیگری است. صوتی آن هم جادوییی دیگر به اوصاف آن افزوده
Samira Wave
انقدر خوبه که تا مدتی نتونستم کتاب جدیدی بردارم، ترسیدم مزه ش از ذهنم بره. عالی بود.
کاموفسکی
بی نظیر بود
مهدخت
اثری بی نظیر و پر کشش که چندین ماه با آن زندگی کردم. همه عناصر کتاب از نویسندگی تا ترجمه تا گویندگی هنرمندانه و باورنکردنی جناب آقای سلطان زاده این اثر را ماندنی و ارزشمند می سازد. در مورد محتوای کتاب کمی بخواهم بگویم نویسنده در قالب داستانی جذاب موضوعاتی چون شرافت، انسانیت، دین، عقاید تجددخواه و شاید مهمتر از همه مسائل و مشکلات پیچیده روانشناختی را کند و کاو می کند که آخری با توجه به زمانه نویسندگی کتاب و نوپا بودن علم روانشناسی در آن زمان بسیار چشمگیر است. باید بیفزایم که پایان کتاب نیز خیلی هنرمندانه و منقلب کننده بود.
mahaaa
سوال همیشگی خدا انسان را افرید یا انسان خدا را..‌بحثهای داخل رمان خیلی ادمو به فکر میبره .و یه تلنگر اساسی به باورها و افکارمون وارد میکنه .خیلی تاثیر گذار و زیبا بود .
Ali Talai
شاهکار ...
کاربر 3685216
کتابی پر و سنگین از ارایه ها پادگست نسب کنید رایگان بشنوید

زمان

۵۰ ساعت

حجم

۲ گیگابایت, ۷۰۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۰ ساعت

حجم

۲ گیگابایت, ۷۰۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۷۶,۰۰۰
۱۹۳,۲۰۰
۳۰%
تومان