نظرات درباره کتاب صوتی دزیره و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب صوتی دزیره اثر آن‌ماری سلینکو

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی دزیره

گوینده:شیما درخشش
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۲از ۳۵۲ رأی
۴٫۲
(۳۵۲)
Mahdiyeh
کتابی عاشقانه، تاریخی و جذاب!
زیـ نب
خیلی کتاب قشنگی بود. اجرای صوتی هم به خوبی اجرا شده بود. گوینده مچکرم :) اگه دوست دارید یه داستان واقعی عاشقانه بخونین کلی هم اطلاعات تاریخی بدست بیارین حتما مطالعه اش کنین. به اتفاقات دوره ناپلئون اول و انقلاب اول فرانسه کاملا اشاره شده بود.
Pouresmaeili
فوقالعاده بود حتما پیشنهاد میکنم من با این رومان اشک ریختم، خندیدم، ترسیدم، عصبانی شدم، انگیزه گرفتم و زندگی کردم
ashkan
رمانی تاریخی و عاشقانه که بسیار نکات اموزنده ای رو میشه ازش برداشت کرد و نکته جالب اینکه در سوئد هنوز سلطنت پادشاهی شون ادامه داره (تحقیق نکردم ولی از منایع اینترنتی خوندم)
کیمیا
تاریخ و داستان باهم و البته زیبا و پرکشش
Fereshteh Radmanesh
بی نظیره این کتاب
مهنا
بسیار گرونه .والا ادم کتاب از این اپلیکیشنها میخره براش قیمتش مناسبتر از چاپی باشه ولی زیاد توفیری نداره.در هردوحالت باید قیمت خون پدرتو بدی.
احسان تاذري
الان که با 3700 تومان میتونید بخرید با کد تخفیف
کاربر ۱۳۷۲۶۳۶
۲۷ ساعت صوت ، چه انتظاری دارید رایگان باشه ؟
1234
این کتاب رو در فیدیبو با 90%تخفیف میتونید بخرید
Niloufar Rezaie
خیلی خیلی زیبا و دوست داشتنی بود 💕💕
meri1055
خیلی زیبا بود و حقیقتا لذت بردم با شخصیت داستان لحظه به لحظه زندگی کردم اولش مطمئن نبودم چون علاقه ای به رمان های سیاسی و جنگی و انقلابی و ناپلئون ندارمو نداشتم اما این رمان منو با خودش همراه کرد و خوشحالم که انتخابش کردم جدا از یه سرگرمی خوب کلی اطلاعات راجب اون سالهای فرانسه و کشورهای اروپایی داد که خیلی برام شیرین بود در کل دوستش داشتم اگر چه حس میکردم نویسنده به عمد یه قسمت هایی رو ننوشته و تو کتاب نیاورده که حتما دلایل خودشو داشته
الهام عبداللهی
خیلی دلم میخواد بدونم: دفتر خاطراتی که پدر دزیره بهش هدیه داده بود، چند برگ بود؟؟؟؟ والا!
Sahar Sheyda
اونقدر خوانش کتاب فوق العاده بود و محتوای کتاب گیرا و جذاب که از بهترین تجربه های عمرم شد لحظات شنیدن این کتاب صوتی
𝑻𝒂𝒎𝒊𝒍𝒂
این کتاب یک نمونه از ادبیات گوتیک هست و داستانش بیشتر راجع به تاریخ و اتفاقات سیاسی قرن۱۸ فرانسه هست. داستان از زبان (اوژنی)یا همون(دزیره)بیان میشه که بعدها و طی اتفاقات زیاد به ملکه(داستان ملکه شدنش در جلد دوم روایت میشه) تبدیل میشه. من این کتاب رو به صورت چاپی و از نشر افق خوندم و از ترجمه و... راضی بودم. کتاب پرکششه و به نوعی معرفی فرانسه و سبک زندگی در فرانسه رو در ۲۰۰ سال پیش روایت میکنه. جلد دوم این کتاب به نظرم بسیار جذاب تر میشه و ادامه داستان جلد اول در جلد دوم اومده... با خوندن کتاب، اطلاعات جالبی در مورد سیاست و تاریخ فرانسه (و با خوندن جلد دوم علاوه بر فرانسه، سوئد)با توضیح روان و ساده یاد گرفتم و از این بابت خوندن این کتاب رو پیشنهاد میکنم.
کاربر 3871714
بهترین رمان با صدا و گویندگی فوق العاده!
کاربر ۲۰۷۲۵۶۰
داستان بسیار جذابه و شنونده رو با اشتیاق به دنبال خودش می‌کشه، به ویژه به این خاطر که وقایع داستان واقعیه (از جزئیاتی که توسط شخصیت اصلی ذکر میشه اطلاعی ندارم ولی حوادث کلی داستان در تاریخ به ثبت رسیده). برای من هر چی داستان جلوتر می‌رفت، بهتر و بهتر می‌شد. چون واقعا برام جالب بود، راجع به هر شهر، هر نبرد و اسم هر پادشاه و ملکه‌ای که در کتاب ذکر می‌شد و برام ناآشنا (یا حتی آشنا!😅) بود، سرچ می‌کردم که باعث شد بیشتر با داستان ارتباط برقرار کنم. این رمان صرفا یه داستان عاشقانه نیست بلکه بخش زیادیش هم راجب تاریخ اروپا و مشاهیر تاریخه. هر چقدر هم از صدای گوینده تعریف و تمجید کنم کم گفتم. موسیقی پخش شده بین بخش‌های مختلف کاملا با حس و حال داستان هماهنگ و بسیار گوش‌نواز بود. وقتی کتاب رو تموم کردم، حتی تا چند روز ناراحت بودم که تموم شده و دیگه دزیره‌ای نیست که بتونم به خاطراتش گوش بدم. شنیدن این داستان باعث شد حداقل برای مدت کوتاهی، از درگیری‌های زندگی روزمره فاصله بگیرم..... این تجربه‌ی من در طول شنیدن این کتاب بود، امیدوارم مفید واقع شده باشه😁
Ronak
این کتاب بی نظیره مخصوصا با گویندگی خانم درخشش
کاربر ۲۲۴۲۹۷۱
از گوش دادن به این کتاب صوتی لذت بردم. صدای عالی. داستان خوب.
mim.mim
واقعا محشره...انقدرررر قشنگه انقدر زیباست توصیفات دقیق...جذابیت متن فراوان محشره واقعا...یعنی به جرات میتونم بگم این کتاب رو که بخونید میتونید کاملللل در جریان زندگی ناپلئون بناپارت قراربگیرید و وقایع رو کامل متوجه بشید.خیلی زیباست... فقط یک مقدار طولانیه..ولی ارزشش رو داره.و صدای شیما درخشش عزیز و دوست داشتنی که واااقعا مسلط به کتابه و محشره.و بخاطر صدای شیمای عزیز داستان جذابیت باورنکردنیی داره.ممنون از آوانامه.موفق باشید
رامش مخبر
رمانی که شما رو به تاریخ زیبای اروپا می برد و تک تک حس ها ی کاراکترهای رمان را با وجودتان حس خواهید کرد. گویندگی بسیار عالی بود. خواندن این کتاب باعث افزایش اطلاعات تاریخی هم خواهد شد .
m.slh
کسی میدونه اسم موزیک قسمت اول چی هست؟ اگه میدونه ممنون میشم بهم بگه🍃
امیرحسین
کتاب زندگی نامه دزیره کلری رو به شکل خاطره بیان میکنه و باید بگم فوق العاده هم عمل میکنه.جدای از کیفیت متن کتاب ، گویندگی خانم شیما درخشش هم فوق العاده اس. یعنی وقتی کاراکتر جوون تره ایشون صداشون نازک تره و هرچی به سن کاراکتر اضافه میشه ایشون صداشون کلفت تر و خسته تر میشه! در مجموع بگم کتاب از هر لحاظ فوق‌العاده اس.

زمان

۲۷ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۲ گیگابایت, ۱۹۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۷ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۲ گیگابایت, ۱۹۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۷۱,۰۰۰
۱۱۹,۷۰۰
۳۰%
تومان