نظرات درباره کتاب صوتی وقتی نیچه گریست و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۹ | طاقچه
کتاب صوتی وقتی نیچه گریست اثر اروین  د. یالوم

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی وقتی نیچه گریست

انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۳از ۹۱۳ رأی
۴٫۳
(۹۱۳)
A D
محتوای کتاب فوق العاده عالیه
کاربر 4219223
کتاب بسیار ارزشمند و پر محتوا به ویژه با صدای دلنشین گوینده ماهر که شنیدن کتاب را لذتبخش میکند
کاربر 1889424
دومین کتاب آروین یالوم بود که میخوندم اولی درمان شوپنهاور بود که اتفاقا بسیار ازش لذت برده بودم ولی این یکی معجزه ای که در درک مسائل روانشناختی است داستانی ژرف در تایید اینکه هرکسی باید خودش را زندگی کند بدون حذف جنبه هایی از وجود! "سرنوشت ات را برگزین و سرنوشت ات را دوست بدار"
کاربر 2507850
به جرئت یکی از جذاب ترین کتاب های فلسفی است که یک فرد می‌تونه بخونه. خوندنش به راحتی یک رمانه. البته گاهی نیازه پس از اتمام بخش، نوشته ها رو مزه مزه کرد که این قسمت مورد علاقه من بود :)) این هم لازم به ذکره که قبل این کتاب، دنیای سوفی (کتاب خلاصه ای از نظرات همه فیلسوفان از افلاطون تا فیلسوفان اخیر مثل اروین دیالوم در قالب یک داستان) رو خوندم و کمی با فلسفه آشنا شدم. برای همین شاید این کتاب برام ارزشمندتر از حد معمول بودش. اینکه در یک کتاب همزمان با عقاید سه شخص برتر فلسفه مثل فروید، نیچه و نویسنده داستان روبرو میشید، خیلی داستان براتون جالب میشه. دیالوم خیلی ظریف و استادانه نظریاتش رو بر یک سری (قاعدتاً نه همه) نظریات نیچه بنیان می‌کنه. صدای گوینده هم خوب بود و به فهم بیشتر کتاب خیلی کمک می‌کرد. در یک کلام عالی
کاربر 7593400
کتاب خوبی بود ولی جهت گیری نویسنده زیادی دور از واقعیته به خصوص خواب های دقیق بروئر. وفقط متوجه نشدم که نیچه آیا خدا ناباور است یا نه . چرا که در فصل هجدهم به شکر خدا اشاره میکند. دور آخر تشکر از آقای سلطان زاره با لحن حرفه ای و صدای مجذوبش.
کاربر 7559325
عالیست
کاربر 5128277
فقط میتونم بگم عالی بود و کیف کردم
حسین توکلی
مطلب جدیدی ندارم که به نظرهای بسیار مفید کاربران عزیز اضافه کنم . کتاب عالی است . این کامنت کوتاه را فقط برای تشکر از تلاش مترجم‌ محترم و ترجمه ناب ایشان و جناب سلطانزاده که سنگ تمام گذاشته‌اند در هماهنگی متن و لحن و احساس ، اثر بینظیری آفریده‌اند نوشتم.
زهرا
کتاب بسیار جالبی هست. مطالعه اش را به کسانی که علاقه مند روانشناسی و روانکاوی هستن پیشنهاد میکنم، این کتاب نوشته روانشناس و نویسنده مشهور اروین یالوم هست که داستانی در مورد نیچه و یک پزشک اتریشی بنام یوزف برویر رو مطرح میکنه اتفاقات خیلیی جالبی طی داستان می افته... .
Hani Chizari
کتاب با داستانی ساده شروع میشه و به مراتب مفاهیم داستان عمیق تر میشه و خواننده و البته‌ در نسخه صوتی بهتره بگم شنونده رو با خودش کامل با مفاهیم و پرسش ها همراه میکنه،از دیدگاه روانشناسی،به خوبی چالش های ذهنی روان درمانگر رو میشه با تمام وجود حس کرد!نه تنها از خوندن این کتاب بسیار احساس رضایت می‌کنم و اون رو به هر کسی توصیه میکنم که بخونه، این تجربه من که اولین باری بود کتاب صوتی گوش میدادم ،عالی بود!بسیار بسیار شیوا،با حس و حال کاملا متناسب با متن و همه چیز تمام!
kia
کتاب خوبیه و از گوش دادن بهش لذت ببرید
مینو انصارالحسینی
متن کتاب عالی بود ترجمه عالی تر و صدای بسیار زیبای اقای سلطانزاده که همه احساس داستان را به بهترین صورت ممکن به شنونده منتقل میکند از همه عالیتر من کاملا تحت تاثیر قرار گرفتم وبسیار سپاسگزارم
-bita
این کتاب بهترین کتابی هست که خوندم.کتاب های یالوم واقعا جمله به جملش ارزشمنده دریغ از حتی یک کلمه ی اضافه... گویندگی هم مثل همیشه بسیار عالی.
saeed
صدای آقای سلطان زاده خیلی دلنشین هست انگار تو عمق کتاب محو میشی . ممنون از طاقچه و ناشر محترم
Mahsa
اول تشکر میکنم از آقای سلطان زاده،با صدای گیرا و جذابشون جوری آدمو میخ میکنه به شنیدن و ادامه دادن که انگار داری یه سریال میبینی . محتوای کتاب بسیار عالی در عین رمان بودن فلسفی و روانشناختی هم بود . من این کتاب رو قبلا خونده بودم اما باید اعتراف کنم که ازون کتابایی بود که صوتی شنیدنش لذت دیگری داشت.
masoume
"دستیابی به حقیقت، از عدم اعتقاد و تردید شروع می شود." جمله ی بسیار زیبایی بود.
09123876691
کتاب عالی با گویندگی عالی شنیدن این کتاب را به کسانی که ان را خوانده اند توصیه می کنم
mehrdad sajjadie
کتاب بی نظیری هست بخصوص برای کسانی که به تازگی وارد فهم فلسفه شده اند و مشغول واکاوی درونشان هستند بنظرم باید قسمت های مختلف رو نگه داشت و نکته برداری کرد و روشون عمیقا فکر کنیم. در مورد گوینده هم که خب بسیار عالی آقای سلطان زاده و تیمشون کتابخوانی کردند .یجاهایی صدا خیلی کم میشه که اگه هندزفری نداشته باشی سخت متوجه میشی یجاهایی صدای محیط غالب هست مثل صحنه پیاده روی نیچه و دکتر توی قبرستان که صدای آزاردهنده پا باعث بهم ریختگی تمرکز میشد ولی فقط یکی دو جا بود و بقیه متن بی مشکل بود من خیلی برام جالب میشد اگر گوینده خانم جای شخصیت های زن صحبت میکردند و بهتر بود کل تیم گویندگی معرفی میشدند . در کل بنظرم صد در صد ارزش خوندن یا شنیدن داره بخصوص اگر در حال دست و پا زدن با مفاهیم رواندرمانی اگزیستانسیال هستید
کاربر ۵۳۲۱۵۸۰
بهترین و کامل ترین ترجمه
كلدانيه
کتابی که قلب منو لمس کرد و هرگز فراموشش نمی‌کنم

زمان

۱۶ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۹۲۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۹۲۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۸,۰۰۰
۸۹,۶۰۰
۳۰%
تومان