نظرات درباره کتاب صوتی وقتی نیچه گریست و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۱۰ | طاقچه
کتاب صوتی وقتی نیچه گریست اثر اروین  د. یالوم

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی وقتی نیچه گریست

انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۳از ۹۱۴ رأی
۴٫۳
(۹۱۴)
Sorena Davoodi
در تمام مدتی که این اثر رو میشنیدم با این کتاب زندگی کردم
نازنین بهی
عالی بود،عالی
آفتاب صبح🌤
حقا که چه گویندگی دلنشینیـه ♡ این یک تئاتر صوتیه 🎭
Sadaf hosseini
دوستان کتاب فوق العاده س. بنظرم یه شاهکار که اگه اهل تفکر باشید، باید چند بار گوش بدید. اعتقادات متفاوت آدمای داستان و نحوه تعاملشون بی نظیره.
|sara|
•این کتاب فوق العاده رو به دانشجوهلی روان‌شناسی و علاقه مندان این رشته توصیه میکنم واقعاً بی نظیره 😍 •این کتاب با ترجمه روان و گویندگی آقای آرمان سلطان زاده جذابیتش صد برابر شده ای کاش که که برای نقش های خانم گوینده دیگه ای انتخاب میشد ولی درحال از جذابیتش کم نشده!
Usef Zarif
درود تعامل یک روانکاو و فیلسوف که هر دو برای گریز از اضطراب‌های وجودی‌شان، جداگانه به زنی در زندگی‌شان گره خورده‌اند. هدف هر دو درمان دیگریست اما به مراتب، خودشان بیشتر به تشویش کشیده می‌شوند. با خواندن این رمان اگر دردی ازتان دوا نشد، حداقل به درک خوبی از نیروهای خودآگاه، انگیزه‌های پنهان و آزادی در روابط انسانی می‌رسید. از صدای چند بعدی استاد سلطان‌‌زاده لذت ببرید.
mahbube sh
آخرین پاداشت مرده این است که دیگر نخواهد مرد…
fateme
صدای آقای سلطان زاده رو هربار که می‌شنوم‌ برای تازگی و دلچسبی بار اولی که صداشون رو گوش کردن داره.
Mostafa.T
وقت بخیر.در مورد خود کتاب که حرفی باقی نمیگذارد اما نقدی دارم بر صوت.و آن اینکه این یک کتاب صوتی باید باشد و نه یک نمایشنامه رادیویی.بنظرم از اینکه حس کنیم داریم به کتاب گوش میدهیم ما را خارج میکند و این از لذت تخیل و ورود بی حد و مرز خواننده به دنیای درون متن کم میکند و محدودش میکند.چه بسا شاید من بخواهم اساسا شخصیت ها را به گونه ی دیگری تصویر و تصور کنم
کاربر 2940981
کتاب عالی بود. لحن گوینده عالی، بی عیب و نقص.
علي عوض زاده
بخونید یا بشنوید. حتما این کتاب رو بررسی کنید. این کتاب، کتاب بزرگیه. کتابی که واقعا میتونه شما رو با خودتون رو به رو کنه. میتونه شما رو با افسردگی پنهون درونیتون رو به رو کنه. میتونه یه جا هایی شما رو افسرده کنه. البته تا اخر بخونید و تا اخر حسش کنید. این کتاب یه تراپیه. شما رو از خود بی خود میکنه و دو باره به خودتون بر میگردونه.
rzvn
ترجمه و داستان روان بود، جذابیت کتاب به مکالمه و گفت و گوی نیچه و برویر بود، درواقع تمامی حرف کتاب بین همین گفت و گو ها بود و بعضی جملات واقعا جای تامل و تفکر داشت، این کتاب رو برای نوجوانان توصیه نمیکنم چون افکار نیچه در بعضی قسمت های داستان طوری بود ک اگر خوب متوجه منظور او نشوند ممکنه که باعث یاس و ناامیدی در اونها بشه، و درکل کتاب جالبی بود.
Little philosopher
رمان جذاب و ادبی البته واقعی با گویندگی بسیار عالی
فاطمه دولتی
به نظر من هرکس که اهل کتاب و خواندن باشد، باید این شاهکار یالوم را بخواند. صرفا به دید یک داستان به آن ننگرید. بی شک دیدگاه های خاص و جهان بینی منحصر به فرد نیچه نیز شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
امیرحسین سربندی
اول از همه گویندگی عالی اقای سلطان زاده در این کتاب شما یک نمایش رو گوش میدید و نکته خیلی جذاب اخر کتاب که برای دکتر بروگر اتفاق میافته منو کاملا مجذوب خودش کرد وسط های کتاب یکم اخساس میکنم که از ریتم میافته اما الان که خوب فکر میکنم منوجه شدم زود قضاوت کردم کتاب واقع عالی هستش
Atena
این کتاب صوتی و به دو دوستم هدیه دادم اینقدر جذاب و گیراست که بعضی قسمتها رو دوبار گوش دادم. ممنونم که کتابها رو جذاب تر میکنید
khz madadi
خوب
کاربر ۲۷۹۴۹۲۹
این کتاب واقعا عالی و آموزنده است.
سبحان حیدری
آها این خوب بود ، روانشناسی جذابی داشت ، رویا همیشه درمان بخشه ، پر از درس بود ، بشنوید
mahmood
چقدر موسیقی قشنگی داره

زمان

۱۶ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۹۲۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۹۲۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۸,۰۰۰
۸۹,۶۰۰
۳۰%
تومان