نظرات درباره کتاب صوتی من پیش از تو و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۸ | طاقچه
۴٫۲
(۵۴۷)
وارش lor
آه اشکام سراریز شدن🥺:) عالی بود🙃
fatima_sh73
با اینکه در طول کتاب از شنیدنش لذت بردم،اما وقتی تموم شد پشیمون شدم ،اینکه یکی از شخصیتهای اصلی آخرکتاب خودشو می‌کشه و همه تلاشهای آدمها به نتیجه نمی‌رسه آدم احساس افسردگی میکنه،واقعا نگاه متریالیستی و مادی گرایانه و بی توجهی به خیلی از مسائل درونی و زیبا در این کتاب بیداد میکرد/اگه میخواید آخرکتاب پشیمون نشید ک ۱۷ساعت رو هدر دادید نخریدش🥺
کاربر 7281249
aliiiiii
کاربر 7078183
سلام یک عاشقانه تمام عیار و یک داستان عالی من نسخه اصلی کتاب خوانده بودم و چون این کتاب واقعا عالی بود تصمیم گرفتم این نسخه صوتی گوش بدم خیلی تاثیرگزار تر از نسخه نوشتاری کتاب در من بود، واقعا عالی ،ممنون از گویندگان عزیز که اینقدر حرفه ای این کتاب بازگو کردند.
کاربر 7298879
این اثر به من یاد داد که گاهی خودت را پله کن برای اینکه کسی دیگر رو به ارزوهایش برسانی.
کاربر ۳۰۸۳۱۴۳
وقتی میخوام برم مسافرت از این نوع کتابها دانلودمیکنم وکل مسیر سرگرم میشم ولذت میبرم
بریهه
با لحظه لحظه زندگی کلارک من هم رندگی کردم
کاربر 3635526
عالیه
mahdiyeh64
کتاب خوبیه اما گوینده اصلا !! خواندن گوینده اصلا با حس و حال کتاب همراه نیست. بعلاوه، طوری آروم صحبت میکنه که انگار در جایی قرار داره که همه خواب اند. جذابیت کتاب رو پایین آورده.
samin Kia
فوق العاده بود
azadeh
فوق العاده فوق العاده فوق العاده صداگذاری و گویندگی بی نهایت عالی بی نهایت سپاسگزارم
کاربر ۳۵۵۷۵۵۶
فوق العاده بود اولش فک کردن خیلی چرته ولی وقتی ادامه دادم فهمیدم فوق العاده ست و بهتون پیشنهاد میکنم حتما برای یک بارم که شدم بخونینش
Brandon
ماجرای خودمونی دختری با وضعیت مالی نامناسب رو توصیف میکنه که درگیر خانواده ای مایه دار اما گرفتار چیزی بدتر از بی پولی‌ان هستش. راستش از نظر داستانی و روونی داستان باید بگم جزو رمانایی بود که میرید داخل اتفاقات و نمیخوایین زمینش بذارین تا تموم شه. از نظر محتوایی باید بگم غمگینه ولی دیدتونو نسبت به زندگی تغییر میده و یادآوری مهمی که همین که سالمی کافیه که بتونی هرچیزی باشی. درکل کتاب خطرناکی به نظر میاد، مخصوصا برای اونایی که وضعیت جسمی مناسبی ندارن... یه جورایی ناخواسته دیدگاه پوچی محض رو به این عزیزان منتقل میکنه.
کاربر ۹۶۰۸۲۸
خیلی عالی بود کتاب قابل تاملی بود
.....
عالی بود🥺🥺
Nastaran. B
بسیار بسیار جذاب و پر کشش با داستان پردازی زیبا و در عین حال تلخ و غم انگیز ...
لیلی
کتاب بی‌نظیری بود صدای لو و لئو بینهایت زیباست، داستانی ک تو را باخود ب اعماق افکار فرو می‌برد. ازتون ممنونم.
jupiter
قبلا خیلی بهتر تخفیف میذاشتید، الان اصلا در قسمت برگ ها برای کتاب های صوتی تخفیف نمی ذارید...
nazanin
کتاب عالی بود 😍😍
somia
گوینده واقعا خوب بود مخصوصا گوینده خانمش.محتوای داستان واقعا تاثیر گذار بود.اما خب آنچه که محتوا مسیر داستان تو زندگی هر کسی ممکن است اتفاق بی افتد و آموزنده است.اما تو زندگی واقعی خیلی ها که من تو واقعیت دیدم با عاشق شدن به مقدار زیادی داشته هاشونو از دست میدن.تو این داستان کلی چیزهای با ارزش با عاشق شدنش به دست میاره.

زمان

۱۷ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۹۵۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۹۵۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵۷,۰۰۰
تومان