نظرات درباره کتاب صوتی بلندی های بادگیر و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی بلندی های بادگیر اثر امیلی برونته

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی بلندی های بادگیر

انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۳۰ رأی
۳٫۸
(۳۰)
shivajbr
خیلی داستان جذابی بود،گوینده هاهم صدای گیرا و جذابی داشتن. به شدت پیگیر داستان بودم. شاید غیر طبیعی باشه اما من خیلی دلم برای هیتکیلیف می سوخت😢
Armin Moharrami
بعضی از فایل‌ها دارای مشکل هست و صدا بعضی جاها قط می شه و جمله ناکامل می مونه و می پره جمله بعد. هرچه به فصل‌های اخر می‌رسیم این ایراد بیشتر می‌شه.
nili.vh
رمان زیبا و خوبی بود و به سبک فیلم های وسترنی مانند آنا کارنینا و غرور تعصب نوشته شده است. موضوع خیلی جذابی نداشت ولی در کل خوب بود.
پروین
انسان اشرف مخلوقاته. فقط انسانه که میتونه عاشق بشه. عشق چشم سر را کور و چشم دل را روشن می‌کند."عشق بازی کار باز نیست، ای دل سر بباز" به نظر من آقای هیتکلیف عاشق نبود. بلکه بیش از حد حسود و بخیل بود. حسادت بیشتر او را کور کرده بود تا عشق. وگرنه اینهمه حس خشم و کینه و انتقام با عشق واقعی جور در نمیاد. از بی اصل و نسبی و بی پولی و.... خودش در رنج و عذاب بود. و همین باعث اینهمه اعمال شیطانی بود که از او سر میزد، آخرش هم از عذاب وجدان..... آقای ادگار رو دوست داشتم بسیار نجیب و محجوب و عاشق واقعی بود. خانم الن معرکه بود. خواندن این کتاب را توصیه میکنم. روح خانم امیلی برونته و خواهران و برادرشان ساد. قلم بسیار زیبایی داشتند. با اینکه متعلق به حدود 200 سال پیش بودن. ممنون از گوینده های عزیز و مترجم محترم و طاقچه گرامی.
مونا
رمان جذابی بود. من قسمت هایی که با صدای آقای عمرانی بود بیشتر دوست داشتم.
Farnaz
منم زیاد محتوای کتاب رو نپسندیدم داستان روال ساده و کسل کننده آیی داشت .
قاصد
به عنوان یه رمان معروف خیلی معمولی بود. داستان کشش و جذبه نداشت. در کل لذتی از خوندنش نبردم انگار حرف جدیدی برای گفتن نداشت. همه ش منتظر بودم تموم بشه. اما گویندگی ها عالی بود.
Sama
رمان بلندی‌های بادگیر یا همان عشق هرگز نمیمیرد،رمانی جذاب درباره عشقی قدیمی است که در گذر زمان و حتی مرگ از بین نرفته.این رمان را سالها پیش در دوره نوجوانی خوانده بودم،و با گوش دادن دوباره آن حظی بسیار بردم👌👌👌
کاربر 7577952
به نظرم عالی بود من خیلی راضی بودم فقط ولوم کار پایینه
کاربر ۶۰۹۷۱۸۰
داستان خیلی ساده ایی بود و پر از مرگ و میر . نمیشه گفت بد بود ‌ . ولی متوسط بود
Arya Salehi Mehr
بی نظیر بود واقعا لذت بردم از هر لحاظ عالی بودین واقعا خسته نباشید 👍👏👏
شهرزاد
داستان خیلی ساده و کلاسیک برای من خیلی جالب نبود اما به نظرم نسبت به زمان خودش خوب بوده
Eb.alipour
حیف وقت، حیف وقت، حیف وقت....

زمان

۱۵ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۶۷۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۶۷۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد