نظرات درباره کتاب صوتی همنوایی شبانه‌ ارکستر چوب‌ ها و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی همنوایی شبانه‌ ارکستر چوب‌ ها اثر رضا قاسمی

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی همنوایی شبانه‌ ارکستر چوب‌ ها

نویسنده:رضا قاسمی
گوینده:مانی حقیقی
انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۲۷ رأی
۳٫۱
(۲۷)
1977054
سبک نگارش نویسند عالیست هر فصل چند بخش داردبرای همین کمی پیدا کردن خط داستان سخته و آخر داستان متوجه میشی چی شد! رمان دارای مولفه های پست مدرنیستی است شاید میخواهد بگوید همه مبانی مستحکم زندگی در جهان معاصر فرو پاشیده است ریتم داستان کند است اما خوانش کتاب خوب بود صادقانه چندان جذبم نکرد شاید باید دو بار خواند تا بهتر فهمید
آرتمیس
به ‌شخصه از قلم نویسنده و خوانش شیوای آقای حقیقی لذت بردم؛ ولی نوشتن نظر درباره این کتاب برای من که یک مخاطب عام محسوب میشم آسون نیست. فضای غم‌انگیزی بر داستان حکم‌فرما ست. نحوه روایت طوریه که شاید برای همه جالب نباشه. گوش‌دادن به این کتاب تمرکز میخواد چون خط زمانی مشخصی نداره. نمیدونم مقایسه دقیقی هست یا نه، ولی سبک کتاب خیلی منو به یاد بوف کور انداخت که از کتاب‌های مورد علاقه منه.
wandering guy
قبلا چاه بابل رو ازین نویسنده خونده بودم و سبک نگارش مشابهی رو هم تو این رمان دیدم. داستان جالبی داره و اگه میشد یه سریال ازش بسازن عالی میشد.
saman677
بدون شک این اثر جزو بهترین داستانهای فارسی در چند دهه ی اخیر است. فرم عجیب غریب روایت داستان و سبک جریان سیال ذهن و فضای پست مدرنیستی کتاب بسیار شبیه به یک قطعه موسیقی جز پیچیده است. ابتدا ممکن است به نظرتان گنگ و نامفهوم بیاید که حتی ریتم آن به خوبی مشخص نیست مثل یک تکنوازی پیچیده که حتی در آغاز موجب سردرد و گیجی شنونده شود! اما درست وقتی ریتم دستتان می آید و نبض کار را شناسایی میکنید لذت واقعی شروع می شود کم کم اجزا و عناصر فرم پیش چشمتان روشن می شود و آن وقت است که دوست دارید بیشتر و بیشتر آن را بشنوید و بخوانید! شکی نیست که قاسمی در نگارش داستان تحت تاثیر بزرگان ادبیات ایران چون هدایت بوده است و گاهی شاید به این بزرگان نزدیک هم می شود! کتاب صوتی با صدا و اجرای آقای حقیقی بسیار شنیدنی و جذاب است و حتما پیشنهاد می شود.
n re
هیچکس نمیدونه من چقدر از این کتاب متنفر و از خوندنش پشیمونم فضای خاکستری افسرده سنگین هنوز بعد سالها که از خوندنش میگذره جایی کتاب رو میبینم فضای سنگینش رو روی سینه م حس میکنم
n re
آره واقعا تا این حد خیلی فضای کتاب برام سنگین بود
maryam.m
تا این حد؟؟؟؟
melik
دوستانی که گوش کردن، نظر بدید لطفا🌹

زمان

۶ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۸۴۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۸۴۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد