نظرات درباره کتاب صوتی تصویر دختری در آخرین لحظه و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی تصویر دختری در آخرین لحظه اثر سیامک گلشیری

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی تصویر دختری در آخرین لحظه

گوینده:نیما رئیسی
انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۳۶ رأی
۳٫۸
(۳۶)
ابریشم جان
اگر دنبال یه کتابین که آرامش بدست بیارین، با این کتاب بدست نمیاد 😅 گویندگی نیما رئیسی معرکه اس... لحن، صداها، مکثا، سرعت خوانش... خوشحالم که صوتیشو گرفتم. اگه متنو می گرفتم احتمالا حوصله ام سر می رفت. داستانش بالا پایین داره. غافل گیری داره. اما ساده اس. با یه اثر عجیب غریب رو به رو نیستین. برای من حکم سرگرمی داشت. و خب، خوب بود. ولی کتابی نیست که تو ذهنم بمونه یا درگیرش شده باشم. از یه جایی آهنگای ترسناک داره ته هر ترک
گیتالی
روایت خطی از یک داستان معمایی که تعلیق‌های خوب و پرکششی دارد، اما در دیالوگ‌ها خواننده فکر می‌کند با تعدادی شخصیت احمق روبه‌روست. چون در تمام گفتگوها شخصیت‌ها مدام از هم می‌پرسند: چی؟‌کی؟ در حالی‌که هیچ نیازی به این همه توضیح واضحات نیست و واقعاً آزاردهنده‌ست. گوینده مثل همیشه معرکه‌ست و شاید بهتزین نقطه قوت این کار است.
محمد مهدی
بسیار عالی داستانش دوست داشتنی فرازو نشیب های جالبی داره از همه بهتر گویندگی نیما رئیسی بود عالی گویندگی کرد
fateme_zahra_rajabi
اوایل داستان ، به نظر جذاب میومد ! واقعا جذب شده بودم و پشت هم گوش میدادم اما وقتی به اواخرش رسید و اصل قضیه معلوم شد ، به نظرم مسخره اومد!! داستانش تکراری بود و واقعا بی معنی!!! واقعا احساس کردم وقت تلف کردم... اما گویدگی جذابی داشت و صدای زمینه هم خوب بود.
آیدا
خیلی داستان روان و گیرا با راوی بی نظیر👍
الهام
عالی بود
کاربر ۳۴۵۱۳۵۶
کتاب نسبتا خوبیه، البته درمقایسه با کتابهای معمایی جنایی خوب خارجی چندان قوی نیست. حضور استاد در داستان خیلی منطقی نیست. اجرای راوی خیلی خوبه.
rezvan
گویندگی کتاب عالی و نقطه قوت آن بود ولی انتهای داستان خیلی محال و غیر قابل باور بود.
p.kh
داستانی پلیسی معمایی با پایانی تلخ ،بیانگر تعصبات بیجا وطرز فکر زن ستیز در جامعه ما
فهیمه نیکوگفتار
مثل کتاب تقدیم به گلرخ با عشق ونفرت هست جنایی وجنون آمیز
کاربر ۵۲۶۱۶۶۸
گویندگی عالی بود البته از نیما رئیسی چیزی جز این هم انتظار نمیرفت. اگر از موزیک متن و صدا گذاری روی حرکات استفاده میشد خیلی میتونست تاثیر گذار باشه. نویسنده تعلیق های خوبی رو صرفا در نیمه ی اول داستان به کار برده بود که میتونست اون رو به پایان داستان پیوند بده اما در این کار ضعیف عمل کرده بود. با کند شدن ریتم داستان،نویسنده به خوبی تونسته بود تحلیلی از روحیات دختر گمشده و خودشیفتگی و انحصار طلبی مردان زندگیش رو ارائه بده. داستان پایان چندان جالبی نداشت. تعلیق های بی ربط در داستان کم نبود.
' عاطفه '
نویسنده سعی در به تصویر کشیدن با جزئیات محیط را دارد و از این طریق حس هیجان و ترس را در شنونده ایجاد میکند ولی حقیقتا قسمت های زیادی متوجه میشدی که نویسنده به عمد و خیلی سطحی قصد ترساندن و ایجاد حس کنجکاوی در شنونده را دارد بنظرم خط داستانیِ جالبی نداشت با اینکه پیگیر بودم ببینم ته داستان چی میشه که این هم از ترفند های نویسنده بود.
❤️❤️❤️
تقریبا از اوایل کتاب مشخص بود که موضوع چیه و چی میشه . اما خب خوانشه فوق العاده آقای رییسی مثل همیشه جذاب بود
maryam ghaziani
خیلی داستان خوب و جذابی داشت البته که واقعا نباید نقش استاد درگیر داستان می شد می تونست پدر، برادر یا یکی از اقوام و دوستان شقایق باشه! اما روند داستان و پیچ و خمش به شدددت جذاب بود و دوسش داشتم و پیشنهاد میکنم و چقدررر گویندگی و موزیکاش عالی بود و به جذابیتش اضافه میکرد
کاربر 4975772
بی نظیر واقعا بی نظیر داستان جذاب با گوینده عالی
DibaDokht
ارزش مطالعه دارد شاید واقعا حضور استاد در داستان باور پذیر نبود اما متن به متن کتاب رو میشد زندگی کرد.

زمان

۵ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۶۹۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۶۹۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد