دانلود و خرید کتاب آخرین گل رز کاوه رستمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آخرین گل رز

آخرین گل رز یکی از کتاب‌های مجموعه من، فلسفه، زندگی انتشارات پی‌نما است. کتاب‌های این مجموعه قصد دارند کودکان را با فلسفه زندگی و تفکر نقادانه آشنا کنند.

برنامه آموزش فلسفه برای کودکان (فبک) برنامه‌ای در مسیر بهبود تفکر کودکان است. پیشگامان این برنامه ادبیات را، به علت کارکردها و خصــوصیات نهفته آن، مناسب‌ترین شیوه ارتباط با کودکان دانسته‌اند. در این برنامه آموزشی، داستان‌ها ابزار اصلی آموزش‌اند. زیرا عقیده بر این است که داستان‌ها می‌توانند مهارت‌های شناختی و توانایی پرسشگری را در کودکان و نوجوانان پرورش دهند و در نتیجه آنها را در ارزیابی استدلال‌ها، درک روابط علت و معلول، کشف و تحلیل مفاهیـم و همچنین نتیجـه‌گیری درســــت از رویدادها یاری کنند.

نظر اساتید مصطفی ملکیان، نصرت الله ضرغام(رئیس بنیاد علمی ایران)، فرخنده مفیدی، محمد جواد غلامرضا کاشی و یحیی قائدی (رئیس انجمن فلسفه برای کودکان) درباره مجموعه را می‌توانید در مقدمه کتاب‌ها بخوانید.

متیو لیپمن، بنیان‌گذار برنامه فلسفه برای کودکان، بهترین روش برای آموزش تفکر به کودکان را، استفاده از داستان می‌دانست. او با همین هـدف کتاب‌هایی برای کودکان تألیف کرد و اعتقاد داشت که محتـوای آموزشی این برنامه باید متناسب با فرهنگ هر اجتمــاع تدوین شود.

درباره مجموعه کتاب‌های من، فلسفه، زندگی

مجموعه حاضر با عنوان من، فلسفه، زندگی نوشته دکتر کاوه رستمی شامل ده داستان فلسفی و کتاب راهنمای استفاده از داستان‌ها است که خواننده را با خود به سفر شگفت‌انگیز جهان فلسفه می‌برد. این مجموعه دربرگیرنده اندیشـه‌های عمیق فلسفی است که موضوعـات گوناگونی مانند وجود، آزادی، شناخت، احساسات، انتخاب و ... را برای کودکان مطرح می‌کند.

هرکدام از داستان‌های این مجموعه یک یا چند زمینۀ فلسفی را دربرمی‌گیرند که سوال یا چالشی را در ذهن کودکان ایجاد می‌کنند، او را به حیرت وا می‌دارند و باعث رشد و شکوفایی خلاقیت و پویایی ذهنی او می‌شوند.

خواندن کتاب آخرین گل رز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمامی کودکان، نوجوانان و بزرگسالانی که می‌خواهند قدم در دنیای شگفت‌انگیز فلسفه بگذارند این کتاب‌ها می‌توانند راهنما و همراهشان باشد.

نظرات کاربران

کاربر ۲۱۶۳۸۹۰
۱۳۹۹/۱۰/۰۶

واقعا مجموعه ی بینظیریست چقدر ساده و زیبا مفاهیم عمیق فلسفی را به بچه ها انتقال دادند البته تایید مصطفی ملکیان خود نشان دهنده ی ارزش بالای این اثر است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان