دانلود و خرید کتاب آرتمیا مادرت دارد می‌میرد ناصر تیموری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آرتمیا مادرت دارد می‌میرد اثر ناصر تیموری

کتاب آرتمیا مادرت دارد می‌میرد

نویسنده:ناصر تیموری
انتشارات:نشر داستان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آرتمیا مادرت دارد می‌میرد

کتاب آرتمیا مادرت دارد می‌میرد نوشته ناصر تیموری است. این کتاب روایت آرتیما تنها موجود زنده‌ای است که در دریاچه ارومیه باقی مانده است. بحران خشکسالی این دریاچه را از بین برده است و حالا همه چیز در مرز نابودی است.

درباره کتاب آرتمیا مادرت دارد می‌میرد

آب مهم‌ترین عنصر حیات بشر است. از ابتدا تا امروز چیزی جز آب باعث ادامه زندگی بشر نشده است. در این کتاب از زبان پسر بچه‌ای به نام آیدین روایت می‌شود و در داستان را با او همراه می‌شویم. کتاب زبانی خوش ساخت دارد و اتفاقات و حوادث داستان خواننده را از همراهی خسته نمی‌کند. کتاب آرتمیا مادرت دارد می‌میرد انسان را درگیر تجربیات جدیدی می‌کند که ممکن است آن را در زندگی روزمره تجربه نکند.

خواندن کتاب آرتمیا مادرت دارد می‌میرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب آرتمیا مادرت دارد می‌میرد

کمربند صندلی‌اش را باز کرد و گفت: «از کی تا حالا دریاچه‌مون عزیز شده؟ بابا رو ماموریت می فرستن برای بررسی چاه‌های آبی که غیر قانونی استفاده شدن و می‌شن. توی دانشگاه شما هم کنفرانس می‌ذارن. توی این چهارسالی که دانشگاه بودی ندیدم تا حالا کنفرانسی در مورد خشک شدن دریاچه گذاشته باشن. گذاشته‌ان واقعا؟» گفتم: «بدکاری کردن حالا گذاشتن؟» گفت: «نه. خیلی هم خوبه. ولی فکر نمی‌کنی دیر شده باشه؟» پرسیدم: «چه‌کاری می‌تونستن بکنن که نکردن؟» گفت: «همین کاری که الان دارن می‌کنن. بابا رسید ارومیه می‌دونی چی گفت؟ گفت از بالا که دریاچه رو دیده اشکش در اومده. از بس‌که خشک شده. شاید بیشتر از نصفش.» پیاده شد و منتظر ماند. گفتم: «خداحافظ.» پرسید: «مگه بالا نمی‌آی؟» گفتم: «دیرم شده باید برم.» گفت: «خواهرت ناراحت می‌شه. بیا یه چای بخور بعد برو.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۸۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان