دانلود و خرید کتاب الاغ بالدار سید محمدهادی موسوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الاغ بالدار اثر سید محمدهادی موسوی

کتاب الاغ بالدار

انتشارات:نشر داستان
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب الاغ بالدار

الاغ بالدار اولین مجموعه داستان نویسنده جوان، سید محمد هادی موسوی است که شامل ۱۲ داستان کوتاه است. موسوی در این کتاب دست به تجربه گرایی زده و برخی از داستان‌هایش را به شیوه پست‌مدرنیسم روایت کرده.  

خواندن کتاب الاغ بالدار را به چه کسانی یپشنهاد می‌کنیم

 اگر به داستان کوتاه علاقه‌دارید و می خواهید از نویسندگان جوان امروز ایران داستان بخوانید. این کتاب فرصت خوبی را برای شما فراهم می‌کند.

بخشی از کتاب الاغ بالدار

سمفونی کلاغ‌ها

از خواب می‌پرم. با یک صدایِ هولناک، از خواب می‌پرم. صدایی شبیه انفجار. موجش به حدی قوی است که نزدیک بود از روی تخت بیفتم. گیج و مَنْگ روی تخت نشسته‌ام. تازه پلکم گرم شده بود. انگار برق ساختمان رفته. توی شیش و بِش این هستم که چجوری ته و توی صدا را در بیاورم که صدای ناله لولای در اتاق بابا می‌آید.

"چه مرگته؟"

"من نبودم که"

"بگیر بخواب مگه تو....."

ادامه حرفش را نمی‌شنوم. پنجره را باز می‌کنم. چند ماشین سمفونی ناکوکی از آژیها راه انداخته‌اند. چند تا کلاغ بالایِ یک ترانسِ برق چرخ می‌زنند. پایین کوچه، چند نفر جمع شده اند. شلوار می‌پوشم. از اتاق بیرون می‌زنم.

"کدوم گوری میری؟"

"می‌رم ببینم چی شده"

"کلانتر مَحَلّی؟ بزرگتر مَحَلّی؟"

در خانه را که می‌بندم صدای داد و فریادش بلند شد. در سرازیری کوچه، پایین می‌روم. پنجره یکی از خانه‌ها باز است. پسر بچه‌ای با چشمان درشت و موهای فرفری خیابان را نگاه می‌کند. چند ثانیه با من چشم تو چشم می‌شود. تا پایین کوچه همه جا را ورانداز می‌کنم، حتی سطل‌های آشغال را. صدای دزدگیر ماشینها هم یکی یکی قطع می‌شود. فقط یک پراید رنگ و رو رفته هنوز آژیر می‌کشد. تهِ کوچه دو، سه نفری ایستاده‌اند. تا می‌رسم، پیرمردی می‌پرسد: شما هم شِنُفتین؟

"آره"

نظرات کاربران

سیّد جواد
۱۳۹۹/۰۳/۱۰

کتاب ۲۸۴ از کتابخانه همگانی، همه ی داستان ها در یک سطح نبودند ، هم داستان خوب داشت و هم ضعیف ، ولی اکثرا جذابیتی برای من نداشتند.

کاربر ۱۵۵۹۲۴۵
۱۳۹۹/۰۱/۱۹

عالی اما کفیت متن پایینه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
این اواخر عراقی‌ها تلویزیون آوردن. همه‌ش فیلم‌های مستهجن می‌ذاشتن. همه رو مجبور می‌کردن نگاه کنن. اگر نگاه نمی‌کردی دمارت رو در می‌آوردن. یکی از بچه های اردوگاه شَبونِه، تلویزیون رو شِکوند. بلایی به سر بنده خدا آوردن که هر روز آرزوی مرگ می‌کرد
سیّد جواد
احتمالاً دقیق‌ترین و تحقیقاً کامل‌ترین تعبیر در مورد سقراط را، «افلاطون» عرضه نموده که معتقد بود وی،"خرمگس اجتماعی" است، چون مانند خرمگس، درگوش جامعه وز وز و اعصاب همه را خط خطی می‌کرده.
سیّد جواد

حجم

۵۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

حجم

۵۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان