دانلود و خرید کتاب صبح یک میلیونر؛ طرز فکر، عادت‌ها و روتین‌های میلیونرها (خلاصه کتاب) لویس هووس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صبح یک میلیونر؛ طرز فکر، عادت‌ها و روتین‌های میلیونرها (خلاصه کتاب) اثر لویس هووس

کتاب صبح یک میلیونر؛ طرز فکر، عادت‌ها و روتین‌های میلیونرها (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صبح یک میلیونر؛ طرز فکر، عادت‌ها و روتین‌های میلیونرها (خلاصه کتاب)

چرا من این کتاب را نوشتم؟ چون افرادی مثل من در دنیا کم نیستند، کسانی که می‌خواهند پول بیشتری داشته باشند، اما درگیر ناامیدی و احساسات منفی شدند و فکر می‌کنند که با این شرایط جامعه هرگز به جایی نخواهند رسید.

من در این میکروکتاب به شما می‌گویم که چطور وقتی هیچ چیز نداشتم و خواهرم خرجم را می‌داد و ناامیدی از آینده‌ای نامعلوم وحشت به جانم انداخت بود، چطور از زندگی در خانه خواهرم تبدیل به فرد موفقی شدم. من با میلیونرهای زیادی صحبت کردم و عادت‌هایی از آنها که همه ما در زندگی می‌توانیم اجرا کنیم را گلچین کردم تا در این میکروکتاب به شما بگویم. صبح یک میلیونر راهنمای ساده‌ایست که شما را به موفقیت می‌رساند.

لویس هووِس (Lewis Howes)، قبل از آنکه یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک‌تایمز شود، بازیکن شکست خورده‌ای بود که به خاطر مشکل خواندن، در مدرسه مورد تمسخر قرار می‌گرفت. اما امروز یکی از کارآفرینان و ورزشکاران حرفه‌ای در آمریکاست که توسط اوباما، رئیس جمهور سابق امریکا به عنوان ۱۰۰ کارآفرین برتر زیر ۳۰ سال معرفی شد. معروف‌ترین کتاب او بیش از ۳۰ میلیون نسخه فروش داشته است.

نظرات کاربران

فقط خدایم کافیست
۱۳۹۸/۰۹/۰۱

این کتاب را بنده خیلی دوست دارم.من ترجمه این کتاب را از انتشار دیگه مطالعه کردم.از مترجمان میکرو کتاب خواهش دارم در متن کتاب برای تبلیغات کار خود استفاده نکنن شما کار فرهنگی انجام میدهید و برای منافع خود لزومی

- بیشتر
شهرام معین
۱۳۹۸/۰۹/۰۱

کتاب بسیار خوبی بود.البته من هم موافقم که بهتره در این میکروبوکها فقط خلاصه کتاب گفته بشه و تبلیغ میکروبوک نکنید.

کاربر ۱۹۵۱۷۸۰
۱۳۹۹/۰۹/۲۶

یه تعداد توصیه مختصر و کوتاه برای رشد فردی و اقتصادی

aziz
۱۳۹۹/۰۳/۱۵

عالی و خلاصه .زمان زیادی نمیخواد و چکیده ی نکات مهم کتاب هست

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹)
من تمرین کردم شنونده قدرتمندی باشم، زبان بدن را یاد گرفتم تا بدانم چگونه جای خود را در گفتگوها پیدا کنم.
vida
پس از برنامه‌ریزی نوبت عمل است. باید هر روز به شدت کار کنید، طوری که قبلا هیچوقت کار نکرده‌اید. باید به فعالیت خود شتاب دهید. ممکن است موانعی سر راهتان وجود داشته باشد، اما باید هر طور شده به سمت هدفتان حرکت کنید. از خودتان شگفت‌زده خواهید شد. پشتکار داشته باشید و پیش بروید تا به ارقام رویایی‌تان دست پیدا کنید.
vida
خواسته‌های خود را نادیده بگیرید و تنها روی بخشیدن، بخشیدن و بخشیدن تمرکز کنید!
vida
خودتان را برای یک موفقیت بزرگ آماده خواهید کرد: -ورزش -یادداشت و سپاسگزاری -یادگیری -مرتب کردن تخت -مراقبه -تعیین هدف روشن -مکالمات مفید -مسئولیت‌پذیری من به شدت انجام این کارها را توصیه می‌کنم، چون زندگی را بسیار لذت‌بخش‌تر می‌کنند.
فقط خدایم کافیست
حتی کتابی با نام «رختخوابت را مرتب کن» جزء پر فروشترین‌های نیویورک تایمز است. اگر مایلید در مورد تحقیقات انجام شده در این زمینه بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌کنم میکروکتاب آن را بخوانید.
فقط خدایم کافیست
حتی کتابی با نام «رختخوابت را مرتب کن» جزء پر فروشترین‌های نیویورک تایمز است. اگر مایلید در مورد تحقیقات انجام شده در این زمینه بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌کنم میکروکتاب آن را بخوانید.
Anahid
هیچکس نمی‌گوید پولسازی آسان است. اما اگر تمام روز مشغول تماشای تلویزیون هستید، یا وقت زیادی را صرف تماشای سریال‌های مختلف می‌کنید یا در اینستاگرام خودتان را با دیگران مقایسه می‌کنید و ۳-۴ ساعت وقت خود را در روز صرف چیزهایی می‌کنید که ارتباطی با پولسازی ندارد، پس به خودتان دروغ می‌گویید. شما وقت دارید، اما نمی‌خواهید چیزی آرامشتان را به هم بزند، بنابراین به دنبال کارهای «امن» هستید و به همین دلیل است بی‌پولید.
Anahid
اگر تلاش می‌کنید از نظر مالی به سطح بالاتری برسید، این تمرین خاص به شما کمک می‌کند هر روز صبح بیدار شده و از خود بپرسید: «سه کاری که امروز می‌توانم انجام دهم تا در نیمی از این زمان مرا به این چشم‌انداز مالی‌ام نزدیکتر کند، کدام است؟» باید از خودتان بپرسید: ۱. چه چیزی باید یاد بگیرم؟ ۲. با چه کسی باید ارتباط برقرار کنم؟ ۳. در چه مهارتی باید تبحر پیدا کنم؟ ۴. چه کاری لازم است انجام دهم؟ ۵. به چه ترسی باید غلبه کنم؟
کاربر ۱۲۳۷۳۵۵
امروز مردم با استفاده از یک مفهوم ساده سرمایه زیادی به دست می‌آورند: جمع سپاری مالی (Crowd Funding)! با این مفهوم شروع کنید، آن را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید و شاهد مشارکت مردم باشید. پس از آن می‌توانید با استفاده از این سرمایه ایده خود را راه‌اندازی کنید. میلیونها نفر این کار را، با روش‌های سنتی و غیرسنتی انجام داده‌اند، شما هم می‌توانید.
Anahid

حجم

۳۷٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

حجم

۳۷٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان