دانلود و خرید کتاب دنیای واقعی وارن بافِت (خلاصه کتاب) جمیز اولاگلین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دنیای واقعی  وارن بافِت (خلاصه کتاب) اثر جمیز اولاگلین

کتاب دنیای واقعی وارن بافِت (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب دنیای واقعی وارن بافِت (خلاصه کتاب)

وارن بافِت (-۱۹۳۰) یکی از بزرگترین سرمایه‌گذاران در تاریخ است. افراد زیادی او را به عنوان رهبر سرمایه‌گذاری می‌شناسند و حتی مخالفانش هم احترام ویژه‌ای برای او قائل‌اند. او روی شرکت‌های زیادی سرمایه‌گذاری کرده که در طول سال‌های بعد تبدیل به غول‌های تجاری بزرگی شدند و هم‌اکنون به‌عنوان مدیر عامل اجرایی و رییس هیئت مدیره شرکت «برکشایر هاتاوی» فعالیت می‌کند.در این کتاب در مورد روش رهبری او و این‌که چطور توانسته ۳۷ سال یکی از پرسودترین شرکت‌های دنیا را اداره کند صحبت می‌کند. رازهایی که به شما می‌گوید چطور بیشترین سود و بهره‌وری را در کسب‌وکارتان داشته باشید و به موفقیت برسید.

نظرات کاربران

vahid
۱۳۹۸/۰۳/۱۳

واقعا کتاب بدیه خیلی خواستن میکرو کنن که خراب شده اصلا چیز درست و حسابی دستگیر آدم نمیشه

Ramtin
۱۳۹۹/۰۷/۰۳

مکملی برای کتاب گلوله برفی. . . کمی هرج و مرجش زیاده و شاید یه ذره کلافتون کنه. . . ولی مطالبی که داره واقعا مهم و بدرد بخور هستن. . . روونه، جذابه و پر از درسه.

helena
۱۳۹۹/۰۵/۱۷

خوبه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
«نکته مهم این است زمانی که کار ارزشمندی نمی‌توان انجام داد، هیچ کاری انجام ندهید.» وارن بافت
علی نوری
رویکرد کلی او به کسب‌وکار این بوده است که «سرمایه ایجاد کند و آن را در کسب‌وکارهای مناسب به کار بگیرد»
علی نوری
شهرت وارن بافت به اندازه‌ای است که بیشتر مردم فکر می‌کنند او دست به هر چیزی که بزند تبدیل به طلا می‌شود. البته واقعا اینگونه نیست، او اشتباهاتی هم داشته است. مهم‌ترین جنبه موفقیت او به عنوان سرمایه‌گذار، سرعت عمل سریع او در واکنش به اتفاقات است. او با اختصاص دادن سرمایه در حوزه‌های مختلف به شکلی فعالانه به تغییرات در محیط کسب‌وکار واکنش نشان می‌دهد. توانایی بافت در یادگیری از اشتباهاتش باعث شده است که او سابقه درخشانی به عنوان یک مدیر سرمایه‌گذاری از خود باقی بگذارد. وارن بافت برای تخصیص سرمایه از ۳ اصل اجرایی کلی پیروی می‌کرد: - می‌پذیرفت که ممکن است اشتباهاتی رخ دهد. - نسبت به اشتباهات صادقانه و رک برخورد می‌کرد. - یاد می‌گرفت و جلو می‌رفت.
مهدی ابراهیمی

حجم

۵۱٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۵۱٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۸۸۰
۴۰%
تومان