دانلود مجله فره‌وشی _ شماره ۴ _ بهار وتابستان ۹۶ | طاقچه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
 مجله فره‌وشی _ شماره ۴ _ بهار وتابستان ۹۶

کتاب مجله فره‌وشی _ شماره ۴ _ بهار وتابستان ۹۶

انتشارات:فره‌وشی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی مجله فره‌وشی _ شماره ۴ _ بهار وتابستان ۹۶

این شماره فره‌وشی که روی جلدش پلاک زرین زیویه چاپ شده، پرونده‌ای را به تیرۀ اورارتو اختصاص داده است که در مقدمۀ آن دکتر مریم دارا استادیار پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری از این تیره نوشته است که در حدود سدۀ نهم تا ششم پ م در نواحی اطراف دریاچه‌های وان ترکیه، سوان ارمنستان و ارومیه ایران حکومت کردند. دارا همچنین در مقاله‌ای هیروگلیف وزنی و غیر وزنی اورارتوها را بررسی کرده است. در ادامه دانیال کلانتر در مقاله‌ای که برگرفته از پایان‌نامۀ کارشناسی‌ارشد وی در رشتۀ باستان‌شناسی است به بررسی شواهد و دلایل حضور اورارتویی‌ها در منطقۀ اشنویه براساس مطالعۀ باستان‌شناختی پرداخته است. همچنین مقاله‌ای از دلشاد مارف باستان‌شناس کرد با نام نمودهای جدیدی از معبد و شهر موساسیر/آردینی منتشر شده است که زهرا فلاحی یارولی و دانیال کلانتر آن را به فارسی برگردانده‌اند. مشق نگارش در دوران پایانی ساسانی، مختصری دربارۀ سنت نگارش در زبان پهلوی مقاله‌ای به قلم پژوهشگر پرآوازه دکتر دیتر وبر است که بهنام عطائی آن را به فارسی برگردانده است. از دکتر انریکو مورانو نیز مقاله‌ای با نام قطعه‌ای سغدی-پارتی از کتابِ غولانِ مانی منتشر شده است. دکتر علی نورالهی باستان‌شناس متخصص پیش‌ازتاریخ مقاله‌ای با نام پژوهشی در ساختار درونی و بیرونی ایل خزل ایلام در زاگرس مرکزی نگاشته است. باستان‌شناسی تفسیری و نقش آن مقاله‌ای به قلم دکتر ایان هادر باستان‌شناس سرشناس جهان است که دکتر جواد حسین‌زاده ساداتی استادیار باستان‌شناسی دانشگاه کاشان آن را به فارسی برگردانده است. هالیل تکین باستان‌شناس ترکیه‌ای نیز در مقاله‌ای به محوطۀ نوسنگی حاکمی یوز، محوطۀ تازه‌کشف‌شدۀ نوسنگی متأخر در جنوب آناتولی پرداخته است که زهرا فلاحی یارولی دانشجوی دکتری باستان‌شناسی آن را ترجمه کرده است.
ویژه‌نامه‌ی سردار سلیمانی ـ انتشارات سوره مهرکتاب شنبه (شماره صفر)
گروه نویسندگان
ماهنامه حیات ـ شماره ۱۱۶ ـ دی ۱۴۰۰ ( نشریه حیات)دوهفته‌نامه همشهری بچه‌ها ـ شماره ۲۱۰ ـ نیمه اول تیر ۹۹مجله ناداستان ـ شماره ۰۰۱ ـ فروردین ۱۳۹۸دوهفته‌نامه همشهری بچه‌ها ـ شماره ۲۰۴ ـ نیمه دوم دی ۹۸فصلنامه ترجمان علوم انسانی _ شماره ۱۶ _ پاییز ۹۹مجله ناداستان ـ شماره ۰۰۶ ـ فروردین ماه ۱۳۹۹کتاب شنبه (شماره چهارم)
الهام نظری
مجله طنز راه راه ـ شماره ۲ ـ اسفند ۹۴مجله ناداستان ـ شماره ۰۰۳ ـ مردادماه ۱۳۹۸مجله طنز راه راه ـ شماره ۶ ـ ویژه نوروز ۹۶فصلنامه ادبی سان - شماره ۸ - بهار ۱۴۰۰ماهنامه اندیشه پویا - شماره ۶۹ ـ مهر ۹۹هفته نامه همشهری جوان ـ شماره ۷۵۳ ـ بهمن ۹۹نشریه نورالهدی (کودک)پادکست شنیدستان؛ پول؛ مسئله پس‌انداز
اوسامو دازای
مجله ناداستان ـ شماره ۰۰۲ ـ خردادماه ۱۳۹۸پادکست شنیدستان؛ غذا؛ هلیم حلیم
داود ارسونی
دوهفته نامه دانستنیها ـ نیمه دوم شهریور ۱۴۰۰ ـ شماره ۲۶۹
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

حجم

۱۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان