دانلود و خرید کتاب پویایی رقابت معصومه حسین زاده شهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پویایی رقابت اثر معصومه حسین زاده شهری

کتاب پویایی رقابت

معرفی کتاب پویایی رقابت

کتاب پویایی رقابت نوشتهٔ معصومه حسین زاده شهری و فاطمه مشکدانیان است. انتشارات ادیبان روز این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این کتاب از رقابت در بازاریابی سخن گفته است.

درباره کتاب پویایی رقابت

کتاب پویایی رقابت گفته است که تحلیل پویایی رقابت در بازاریابی و مدیریت استراتژیک، یک ارزیابی از نقاط ضعف و قوت رقبای کنونی و بالقوه است. این تحلیل امکان شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها را فراهم می‌کند. این فرایند با شناسایی رقیب‌ها و ارزیابی استراتژی‌های آن‌ها آغاز می‌شود. اجرای روش‌های علمی برای مدیریت رقابت، نیاز روز شرکت‌ها دانسته شده است. تحلیل رقیب به مجموعه‌ای اطلاعات نیاز دارد که شامل تحلیل صنعت و تحلیل بازار در بستر هوشمندی رقابتی است. گفته شده است که ظهور اینترنت و رشد خرید و فروش مجازی و آزادسازی سیاست‌های اقتصادی در جهان، رقابت را مانند یک مسابقهٔ اسب‌دوانی سنتی تبدیل کرده است که در آن بسیاری از شرکت‌ها با هم رقابت تنگاتنگ دارند. در این بازی تجاری، قوانین بازی بدون توجه تغییر می‌کند، ارزش پول نیز ممکن است دست‌خوش تغییرات سریع شود، مسیر و خط پایان نیز امکان دارد پس از شروع مسابقه عوض شود، هنگام مسابقه هم ممکن است شرکت‌کننده‌های جدید هر لحظه به مسابقه بپیوندند، مسابقه‌دهندگان ممکن است اتحاد قوی با هم برقرار کنند، همه‌نوع استراتژی خلاق در این بازی مجاز است و قوانین دولتی ممکن است بدون اخطار و گاه بدون توجه به پیامدهای آن تغییر کند؛ به عبارت دیگر، جنبهٔ فریبندهٔ بازار این است که طبیعت مسابقه هر لحظه تغییر می‌کند و یک فناوری، شرکت یا محصول را ممکن است حذف کند؛ بنابراین برای برنده‌شدن در این مسابقه، هر شرکت باید استراتژی‌های هوشمندانه و برتر و با عملکرد بهتر از دیگر رقبا تدوین کند. در این فرایند، شرکت‌ها باید تمام حرکات رقیب را به‌دقت از منابع مختلف کسب، نقاط قوت رقابتی را مشخص کنند تا نقاط قوت خود را ارزیابی کنند. اجرای روش‌های علمی برای مدیریت رقابت، نیاز روز شرکت‌ها است. شرکت‌ها فقط در این صورت می‌توانند در فشارهای رقابت شدید کسب‌وکار پویای امروز دوام آورند.

خواندن کتاب پویایی رقابت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان مدیریت بازارگانی، MBA، مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی، مدیران بازاریابی و تمام افراد و پژوهشگرانی که به مفاهیم استراتژی و بازاریابی علاقه‌مندند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۴۹,۵۰۰
تومان