دانلود و خرید کتاب زیرمجموعه های تغییردهنده بازی دیوید آکر ترجمه سروش صیادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زیرمجموعه های تغییردهنده بازی اثر دیوید آکر

کتاب زیرمجموعه های تغییردهنده بازی

نویسنده:دیوید آکر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب زیرمجموعه های تغییردهنده بازی

کتاب زیرمجموعه های تغییردهنده بازی؛ رشد استثنایی در عصر دیجیتال نوشتهٔ دیوید آکر و ترجمهٔ سروش صیادی است و انتشارات برآیند آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب زیرمجموعه های تغییردهنده بازی

در دنیای پررقابت عصر جدید، رشدْ دغدغهٔ اغلب کسب‌وکارهاست. برای رشد، باید به برندی نمونه تبدیل شد. رشد و تبدیل‌شدن به برند نمونه به همین راحتی‌ها هم نیست! رشد کسب‌وکار، فرایندی مداوم است که به استراتژی مؤثر، موقعیت‌سنجی، تیزهوشی، سخت‌کوشی و تعهد و گاهی از نو شروع‌کردن نیاز دارد. اگر به‌دنبال رشد هستید، باید بدانید که کاری شبانه‌روزی خواهید داشت و نباید از تغییر بترسید. از سوی دیگر، با گسترش فضای وب و انفجار اطلاعات، مشتریان امروزی بسیار آگاه‌تر شده‌اند و این موضوع رشد و رقابت را برای کسب‌وکارها دشوار ساخته است.

یکی از عوامل مؤثر بر رشد برندها و کسب‌وکارها طراحی و کاربست استراتژی مؤثر است. این استراتژی باید مراحل مختلف کار را طراحی و تشریح کند. یکی از این استراتژی‌ها تغییر زیرمجموعه‌هاست. وقتی مجموعه‌ها و کسب‌وکارهای موفق را بررسی می‌کنید، می‌بینید رشد تقریباً همیشه با شکل‌گیری یا طراحی مجدد زیرمجموعه‌ای که به‌وسیلهٔ تجربهٔ جدید مشتری یا تجربهٔ بهبودیافته یا رابطه با برند ایجاد خواهد شد توضیح داده می‌شود.

به‌دلیل پیشرفت‌های فنّاورانه و دسترسی سریع و ارزان به بازار که با کمک تجارت الکترونیک و ارتباطات دیجیتال امکان‌پذیر شده است، رشد مبتنی بر زیرمجموعه ها در عصر دیجیتال دگرگون شده است. دیگر زمان آن گذشته است که برای رشد و رقابت بگوییم «برند من بهتر از برند شماست»، زیرا بازارها بسیار باثبات هستند و به‌سختی می‌توان آن‌ها را مختل کرد.

کتاب زیرمجموعه‌های تغییردهندهٔ بازی؛ رشد استثنایی در عصر دیجیتال راهنمایی است برای کسانی که می‌خواهند بدانند برندهای مطرح جهان با چه سازوکاری توانستند تغییر و رشد کنند. فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی مدرن، دربارهٔ این کتاب می‌گوید: «دیوید آکر به ما می آموزد که چگونه در عصر دیجیتال با استفاده از قدرت زیرمجموعه‌ها رشد کنیم. مطالعهٔ این کتاب برای همهٔ مدیران و رهبران کسب‌وکار ضروری است.» این گفتهٔ کاتلر حسن ختامی است بر این موضوع که مطالعهٔ کتاب زیرمجموعه‌های تغییردهندهٔ بازی؛ رشد استثنایی در عصر دیجیتال بسیار واجب است.

خواندن کتاب زیرمجموعه های تغییردهنده بازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ فعالان حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیوید آکر

دیوید آکر نویسندهٔ پُرکاری است که از او با عنوان «پدر علم برندینگ مدرن» نام می‌برند. از آکر چندین مفهوم معروف برندینگ به یادگار مانده از جمله «مدل برندینگ آکر». دیوید آکر صدها مقاله و بیش از ۱۷ کتاب نوشته است که به ۱۸ زبان دنیا ترجمه شده‌اند و بیش از یک‌میلیون نسخه از آن‌ها فروش رفته است.

بخشی از کتاب زیرمجموعه های تغییردهنده بازی

«آمازون در ۱۹۹۴ به‌عنوان فروشگاه کتاب الکترونیک راه‌اندازی شد و مأموریت آن مشتری‌محوری و داشتن بزرگ‌ترین مجموعهٔ دنیا بود. بعد از فقط ۲۵ سال، آمازون به دومین شرکتْ با ارزش بیش از یک‌تریلیون دلار تبدیل شد و توانست بر حدود ۵۰ درصد بازار تجارت الکترونیک ایالات‌متحده و بیش از ۹۰ درصد برخی مجموعه‌ها مانند باتری و محصولات مراقبت پوستی، تسلط پیدا کند. در ۲۰۱۹، وب‌سایت آمریکایی آمازون هر ماه حدود ۲۰۰ میلیون بازدیدکننده داشت و این شرکت با شتاب زیادی در سطح جهان گسترش می‌یافت. سرعت پیشرفت آمازون باعث شد میزان تعطیلی خُرده‌فروشی‌های نبش خیابان، سال‌به‌سال افزایش یابد.

موفقیت آمازون دلایل بسیاری دارد. یکی از این دلایلْ تمرکز بر فرارُشد و سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها بود. منطق جذب سرمایه برای این بخش‌ها، نادیده‌گرفتن سود کوتاه‌مدت و نشان‌دادن جریان نقدینگی کسب‌وکار اِی‌دابلیواس (ابر) بود؛ شرکتی که در سال ۲۰۰۶ راه‌اندازی شد. دلیل دوم، تعهد آمازون برای سنجش و آزمایشی است که به این شرکت اجازه می‌دهد تا از داده‌هایش برای بهینه‌کردن پیشنهادها و تخفیف‌هایی که می‌توان ارائه کرد، نحوهٔ نمایش آن‌ها، قیمت‌گذاری و تبلیغ کالاها استفاده کند.

دلیل سوم به مجموعه‌ای از ابتکارعمل‌های آمازون برای تعامل با مشتری برمی‌گردد. این ابتکارعمل‌ها به «نیازهای واجب» رسیدگی کردند و آمازون را قادر ساختند تا مجموعه‌ای از زیرمجموعه‌های سرنوشت‌ساز را در بخش تجارت الکترونیک، هدایت و تعریف کند. در ادامه، آمازون به اصلاح و تکمیل زیرمجموعه‌های خودش پرداخت. برای مثال، برخی از این «نیازهای واجب» عبارت بودند از امکانات «نگاهی به داخل کتاب»، فهرست علاقه‌مندی‌ها، سیستم پرداخت امن، سازوکار عملیاتی بی‌نقص، دامنهٔ عظیم محصول، قیمت‌های پایین، نظرات مشتری، خرید با یک کلیک، پرایم، اشتراک، ذخیره‌سازی و شخصی‌سازی. در ادامه، نگاه دقیق‌تری به برخی از این موارد می‌اندازیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۳۴۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان