دانلود و خرید کتاب ایده پردازی برای تبلیغات جک فاستر ترجمه مجید مجیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ایده پردازی برای تبلیغات اثر جک فاستر

کتاب ایده پردازی برای تبلیغات

نویسنده:جک فاستر
امتیاز:
۴.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ایده پردازی برای تبلیغات

کتاب ایده پردازی برای تبلیغات نوشتهٔ جک فاستر و ترجمهٔ مجید مجیدی است و انتشارات ادیبان روز آن را منتشر کرده است. این کتاب با پیشگفتاری از فرزاد مقدم است.

درباره کتاب ایده پردازی برای تبلیغات

کتاب ایده پردازی برای تبلیغات در فصل‌های مختلف کتاب دربارهٔ چیستی ایده، هدف‌گذاری، نحوهٔ تغییر طرز فکر، تعریف مسئله، جمع‌آوری داده، ایده‌یابی و پیاده‌سازی ایده است. از آنجایی‌که کتاب درباره طراحی پیام تبلیغاتی نیست، در هیچ کجای آن درباره نحوهٔ تبدیل ایده به یک پیام تبلیغاتی صحبت نشده است.

در این کتاب نویسنده با بیان روان و توأم با طنز در دو بخش اصلی شما را مفهوم ایده‌پردازی در تبلیغات آشنا می‌کند. در بخش اول زیرساخت‌های ایده‌پردازی را آماده می‌کند و در بخش دوم در یک مدل پنج مرحله‌ای شما را وارد دنیای ایده‌پردازی می‌کند. 

این کتاب یک حلقه مفقوده دارد و آن بیان شفاف «تکنیک‌های ایده‌پردازی» است که نویسنده به آن‌ها اشاره داشته است اما تکنیک‌ها را تشریح نکرده است. 

خواندن کتاب ایده پردازی برای تبلیغات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار و بازاریابی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ایده پردازی برای تبلیغات

«شارل بودلر، نبوغ را ظهور دوباره دوران کودکی در انسان توصیف کرد. او معتقد بود اگر ما می‌توانستیم شگفتی دوران کودکی را دوباره تجربه کنیم، طعم نبوغ را می‌چشیدیم. و حق با اوست؛ این کودک درون شماست که خلاق است نه خود بزرگسالتان.

شما در بزرگسالی کمربند و دستکش خود را می‌پوشید و هنگام عبور از خیابان مراقب هستید، اما در کودکی پابرهنه بودید و در خیابان بازی می‌کردید.

در بزرگسالی، توپ را با یک ضربه به‌جای درست هدایت می‌کنند، درحالی‌که در زمان کودکی، از حصارها بالا می‌رفتید تا توپ خود را که در خانه همسایه افتاده بود، پیدا کنید.

بزرگسالان بیش‌ازحد فکر می‌کنند و مته به خشاش می‌گذارند. آن‌ها خود را در میان دانش، محدودیت‌ها، قوانین، پیش‌فرض‌ها و تعصبات محصور کرده‌اند. کودک؛ معصوم و آزاد است و نمی‌داند چه‌کاری را نباید یا نمی‌تواند انجام دهد. او جهان را همان‌طوری که هست می‌بیند، نه آن چیزی که به بزرگسالان آموزش داده می‌شوند تا ببینند!

گری زوکاو، در کتاب مشهور خود، «استادان رقص وو لی» می‌نویسد: «کسانی که هیجان فرایند خلاقانه را به‌خوبی احساس می‌کنند، افرادی هستند که در بورس و اوراق بهادار نیز بهتر عمل می‌کنند و سرمایه‌گذاری خود را به قلمروهای ناشناخته گسترش می‌دهند. این نوع افراد دارای دو ویژگی هستند.

ویژگی اول اینکه، این افراد توانایی این را دارند که جهان را از دریچه کودکانه نظاره کنند، درواقع به دنیا همانگونه که هست نگاه کنند. کودک درون ما همیشه بی‌پروا و بی‌گناه است. داستان زیبایی پیرامون یکی از اساتید قدرت ذهن وجود دارد. روزی استاد برای شاگردش یک فنجان چای می‌ریزد و این فنجان را به‌قدری پر می‌کند تا چای سرریز می‌شود، سپس به او می‌گوید: من چطور می‌توانم قدرت ذهن را به شما توضیح دهم، درصورتی‌که ذهن شما مثل این فنجان از نظرات و دلایل خودتان پر شده است. شما در ابتدا باید فنجان ذهنتان را خالی کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۹۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۱ صفحه

حجم

۶۹۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۱ صفحه

قیمت:
۴۶,۵۰۰
تومان