دانلود و خرید کتاب فرخو (کتاب اول) محمدعلی صمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فرخو (کتاب اول)

کتاب فرخو (کتاب اول) حاصل گفت‌وشنودهایی میان محمدعلی صمدی، مرتضی قاضی، جواد کلاته عربی و مرضیه نظرلو است. انتشارات یا زهرا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر گفتگوهای انتقادی دربارهٔ «ادبیات پایداری» را به‌همراه نقد و بررسی کتاب «یک محسن عزیز» در بر گرفته است.

درباره کتاب فرخو (کتاب اول)

کتاب فرخو (کتاب اول) با پیشگفتاری درمورد «نقد» و «منتقد» آغاز شده و سپس ادبیات پایداری را به پاگذاشتن به حوزهٔ نقد تشویق کرده است. کتاب حاضر کوشیده است تا سرآغاز این امر باشد.

این کتاب شمارهٔ نخست گفتگونامه‌ای ادبی تحت‌عنوان «فرخو» است که نتیجهٔ ساعت‌ها گفت‌وشنود انتقادی با محمدعلی صمدی، مرتضی قاضی، جواد کلاته عربی و مرضیه نظرلو است. در این گفت‌وگوها پیرامون کتاب «یک محسن عزیز» صحبت شده است؛ زندگی‌نامهٔ سردار شهید محسن وزوایی. این کتاب را فائضه غفارحدادی نوشته و انتشارات سورهٔ مهر در سال ۱۳۹۸ آن را چاپ و منتشر کرده است.

جلسهٔ نخستِ این گفت‌وگوها در تاریخ ۹ آذر ۱۳۹۹ و در ۱۷۵ دقیقه انجام شده است.

خواندن کتاب فرخو (کتاب اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌هایی پیرامون جنگ ایران و عراق پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب فرخو (کتاب اول)

«نویسنده کتاب، برای خودِ بنده هم این مسئله مستندبودن را ما‌ها پیش در فضای مجازی نوشته و گفته که خط به خط این کتاب سند دارد.»

نظرات کاربران

حسین گلستانی
۱۴۰۱/۰۸/۱۹

اول اینکه این جسارت رو تحسین می‌کنم که یک اتفاق جدی و بزرگ رو رقم زدند و وارد نقد ادبیات‌پایداری شدند و به این صراحت اون رو نقد کردند دوم اینکه به‌نظرم خودِ کتاب نیاز به گفتگو با نویسنده و مشاور

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان