دانلود و خرید کتاب راهنمای آزمایشگاهی شیمی محیط زیست ر. ویلفرد سوگومار ترجمه زهره خیاط
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای آزمایشگاهی شیمی محیط زیست اثر ر. ویلفرد سوگومار

کتاب راهنمای آزمایشگاهی شیمی محیط زیست

معرفی کتاب راهنمای آزمایشگاهی شیمی محیط زیست

کتاب راهنمای آزمایشگاهی شیمی محیط زیست نوشته ر. ویلفرد سوگومار و ر. گوپلان و آمیرتا آناند یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول برای استفاده دانشجویان رشته شیمی است.

دانشگاه بزرگ جندی‌شاپور یکی از دانشگاه خای صنعتی مدرن ایران است که در جنوب کشور به تولید و ترویج علم و پرورش متخصصان می‌پردازد. این دانشگاه به عنوان میراث‌دار قديمي‌ترين و بزرگترين دانشگاه جهان‌باستان و نماد آموزش‌عالي‌كشور از گذشته تاکنون، علاوه بر مسئوليت‌‎های گسترده و عميق آموزشي و پژوهشي، وظيفه حفظ و حراست از جايگاه و حيثيت علمي اين مرز و بوم و احیای تاریخ و فرهنگ حاکم بر دانشگاه جندی شاپور باستان را دارد.

در حال حاضر در دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول، دانشکده‌های برق و کامپیوتر، عمران، مکانیک، معماری و شهرسازی و علوم پایه در این دانشگاه فعالیت می‌کنند

انتشارات این دانشگاه نیز کتاب‌های گوناگون علمی و تالیفات اعضای هیئت علمی خود را در رشته‌ها و گروه‌های مختلف آموزشی ذکر شده برای استفاده دانشجویان به چاپ می‌رساند.

کتاب راهنمای آزمایشگاهی شیمی محیط زیست نیز یکی از کتاب‌های تخصصی برای ارتقای دانش دانشجویان رشته شیمی است که در انتشارات این دانشگاه به چاپ رسیده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

قیمت:
۱۸,۵۰۰
تومان