نظرات درباره کتاب چه گوارا زندگی انقلابی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب چه گوارا زندگی انقلابی اثر جان لی اندرسن

نظرات کاربران درباره کتاب چه گوارا زندگی انقلابی

انتشارات:نشر چشمه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۱۳ رأی
۲٫۸
(۱۳)
AliX
کتاب رو خیلی دوست دارم بخونم. ولی اولاً pdf هست و epub نیست. بعدش هم خداییش برای کتاب الکترونیکی که روی سرورهای طاقچه هست و مالکش نیستی نه میتونی امانت بدی نه میتونی بعد از خوندن هدیه اش بدی از طرفی هم اگه یه روزی به هر دلیل طاقچه از دسترس خارج بشه هیچی دستت نیست 90 تومن خیلی زیاده!!!
dariushFCB
با کو تخفیف ۸۰ در۱دی گردونه خریدمش . کتابش عالیه . با کد تخفیف به صرفه س
ali
۹۰ هزار تومن؟؟؟ مگه جنگه؟
محمد دانشجو
ارنستو چگوارا ، دانشجو دکترای رشته پزشکی در کشور آرژانتین بود که بعد از آشنایی با مکتب مارکسیسم درس و دانشگاه را رها کرد و تصمیم به مبارزه بر علیه امپریالیسم گرفت. . . او کشور ها مختلفی را برای عملی کردن انقلاب خود گشت و دست آخر با سرکرده گروه های انقلابی کوبا ، «فیدل کاسترو» آشنا شد. بعد از مبارزات مسلحانه ، انقلاب به پیروزی رسید. . ‌. اما ارنستو که حال معاون و مشاور فیدل کاسترو و فرد محبوب انقلاب بود نمیدانست با آزادی که توسط انقلاب به دست آورده بود چه کند. . تصمیمات اشتباه او برای مبارزه با امپریالیسم آمریکایی در جهت خودکفا شدن کشور منجر به نابودی صنعت کوبا و تورمی بی سابقه شد. به شکلی که مردم راضی بودند کشورشان به جای انقلابیون توسط همان حکومت های وابسته به امپریالیسم اداره شوند. . . حال به جای تغییر رویه برای اداره حکومت تصمیم میگرد به کشور های دیگر در قاره های دیگر سفر کند تا دوباره دست به انقلاب بزند. و در آخر در یکی از همین مبارزات مسلحانه خود در جنگل ، محاصره و بعد از شکنجه در اتاق بازجویی ، حکم اعدام وی صادر می‌شود. . . . 🟥این شخص همیشه برای من مصداق بارزی برای جهالت انسان است. انسان در سراسر تاریخ به دنبال آزادی بوده است اما فقط دست یافتن به آن را میخواهد و مطمئناً نمی‌داند پس از بدست آوردن ، با آن باید چه کند. 🟥 . ⚠️«ارنستو چگوارا» که حال از آن بت ساخته اند شخص بی خردی است که حتی به تفکرات مارکسیسمی خود پایبند نبود و دنبال پیاده کردن ایده های مارکس در حکومت نبود و فقط علاقه به مبارزات مسلحانه ، زندگی چریکی و به پا کردن انقلاب بود.⚠️ . . . «شخص نه ، به دنبال تفکری ناب باشید تا در رشد فکری شما موثر واقع شود»
کاربر 4100597
کاربر Juror اتفاقا شما کمتر فیلم ببین و بیشتر کتاب بخون اونم بدون تعصب بعد میفهمی که بسیار دقیق نقد کرده چه گوارا و امثال این جور افراد در توهم زندگی میکنن زیاد هم به مدیا دل نبند که کی چی ساخته
کاربر 1173544
خیلی خوب بیان کردین
آدینه
چقد گرووونه، خدا زیادش کنه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳۵ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳۵ صفحه

قیمت:
۲۳۲,۰۰۰
۱۱۶,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد