نظرات درباره کتاب اسم تمام مردهای تهران علیرضاست و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب اسم تمام مردهای تهران علیرضاست اثر علیرضا محمودی ایرانمهری

نظرات کاربران درباره کتاب اسم تمام مردهای تهران علیرضاست

انتشارات:نشر چشمه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲۲ رأی
۳٫۰
(۲۲)
من زنده ام و غزل فکر میکنم
نوشتن توی این سبک جسارت زیادی میخواد و اینکه موفقیت امیز هم باشه خیلی مهمه من از داستان پردازی جسارت ایده جدید و نکات مثبتی که سعی شد به زبان ساده گفته بشه لذت بردم. همین ک زندگی میتونه تو همه لحظات سخت هم زیبا باشه برخلاف سایر نویسندگان این سبک ایرانمهر به نظرم شخصیت نرمالی داره و قرار نیست تمام مدت خواننده افکار پریشان برخی نویسندگان این سبک باشیم... و مسیر رو درست رفته. وقتی میگه اسم تمام مردهای تهران علیرضاست درواقع اسم تمام زن های تهران هم پریساست. یعنی زاویه دید به زندگی مهمه و میتونه معنابخش باشه
حسین احمدی
عالی نوشتی...
atieh
از یه جایی داستان انگار افت کرد. تا کوه و اعتراف علیرضای اصل دوم خوب بود. اما بعدش فقط یه داستان تخیلی ساده نبود. یه داستان بود با عناصر بی‌ربط به هم.
sm
مفهوم تنهایی انسان مدرن به خوبی در داستان مشهود بود، شخصیت‌ها به دنبال تکامل روانی، ذهنی و فیزیکی خود هستند. ایده آل هر شخصی کجاست؟ اگر به دنبال رمانی با رگه‌های فلسفی و جامعه شناسی و روانشناسی هستید، این رمان پیشنهاد خوبی است، با زبان روان و‌محاوره.
حسین احمدی
تنهایی انسان مدرن و ایده آل گرایی👌👍
مریم
خوب شاید از نظر داستان‌پردازی و تکنیک و زبان، عالی نبود، اما برای منِ خسته که دلم یک داستان جذاب و روان می‌خواست، دل‌چسب و لذت‌بخش بود.

حجم

۱۲۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

حجم

۱۲۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

قیمت:
۴۱,۵۰۰
۲۰,۷۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد