نظرات درباره کتاب آری این چنین بود برادر! و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب آری این چنین بود برادر! اثر علی شریعتی

نظرات کاربران درباره کتاب آری این چنین بود برادر!

۴٫۳
(۵۷)
عبدالرضا
بسیار جالب بود و عقیده های شما راتسبت به جهان کمی تغیر می دهد و باعث تفکر بسیار زیاد میشود
Ali.h
وای برما..😔
کاربر 7938829
سخنرانی خود ایشون رو گوش کردم این کتاب نوشته شده سخنرانی با همین نام است بسیار درست و حق بسیار ظریف و حق یک جمله از سخنرانی میگوید :ما را در اندیشه َبرده کردن (منظور نظام استکبار و سرمایه داریه)
ح.افضلی
گرچه متن در سال‌های دور نگاشته شده بود ولی گویی تازه و بود و وصف حال امروز
کاربر 1506580
چقدر زیبا و قشنگ✨🌱 با خواندنش قند توی دل آب می‌شود
کاربر ۵۶۱۹۳۷۲
سلام، ممنون، اگر هدف فروش کتاب است نباید بخش های مهم کتاب را بیان کرد، ولی اگر هدف آگاهی مردم باشد مهم ترین نکات آگاه‌سازی کتاب باید بیان شود تا خلاصه، مفید و جامع بیانگر دیدگاه نویسنده باشد، این بیشتر مخاطب را ترغیب به خواندن کل کتاب و بقیه کتب نویسنده می کند. و برای من به عنوان مخاطب، آگاه سازی جامعه با دیدگاه های روشن گرایانه دکتر شریعتی مهم است. تا مردم راه درست اندیشیدن و درست زندگی کردن را بیاموزند و کمتر آزمون و خطا کنیم،تا به انسانیت واقعی برسیم و کمتر هزینه بدهیم.
amir darabi
واقعا عالی حتما بخرید و بخوانید
ashk
چرا 12 صفحس😕😕😕😕😕
کاربر 2418187
بینظیر بود👏👏👏👏
سید مازیار کاظمی
حیف که زور کرده بودند مگر نه من سمت این چرت و پرتا نمیام
بهناز
چرا یک سری به به و چه چه کردن؟؟ مذهب و دین که محمد به عنوان بیزینیس رواج دادن و خاتم الانبیا خودش رو معرفی کرد همون بیزینسی هست که الانم داره کار می کنه این شیوه ، و دکتر علی شریعتی در نهایت یک ادم دو پهلو بوده ، که یکی به نعل می زد یکی به تخته، به به و چه چه اصلا نداره این متن که علی بخواد بزرگ بشه که ناجی بشه، دین فقط معنیش خدا پرستی و خدا شناسیه ، اسلام مسیح یهود همه بیزینسه
«راتع!»
شما مشخصه اصلا تاریخ نخوندید.. بر فرض صحت صبحت شما این بیزینس برای حضرت چه سودی داشت؟ در حالی که بزرگان قریش پیشنهاد های خیلی کلان تری برای ایشون داشتن. تحریم شعب رو هم اضافه کنید بهش. و زندگی ساده به گواه تاریخ... کاش بیشتر فکر کنیم.

حجم

۱۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۱۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
۴,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد