نظرات کتاب در کشور مردان
کتاب در کشور مردان اثر هشام  مطر

کتاب در کشور مردان

نویسنده:هشام مطر
امتیاز:
۳.۸از ۲۳ رأی
۳٫۸
(۲۳)

نظرات کاربران

نازبانو
محشره ، عاااالی ، ترجمه عاااالی
محمدی
خیلی مورد پسند من نبود. انتظار داشتم بیشتر در مورد وقایع انقلاب لیبی نوشته شده باشه و اطلاعاتی در اون زمینه بده ولی این طوری نبود. بعضی مطالب لزومی نداشت که ذکر بشه و بیشتر حاشیه داستان رو زیاد کرده بود البته توصیفات دقیق با ذکر جزئیات یکی از نقاط قوت داستان بود.
Tina
دوست عزیز کتاب حرمسرای قذافی را مطالعه کن
عسل
این هشام مطر نویسنده خیلی خوبیه
0
goli.sh
ترجمه و روایت و کشش داستان برای من خوب و دلنشین بود ولی سلیمان خیلی حرصم رو در میاورد .. دوست داشتم بزنمش 😑
___نوربانو___
منم😠
Tina
زندگی در یک حکومت دیکتاتور را نشان می‌داد که چه تاثیری بر مردم دارد ولی در کل خیلی باب میل من نبود.
ایزد
به کسایی که به فرهنگ های دیگه علاقه دارند، به فهم ادم ها، به کسایی که دوست دارن تجربه های زیسته ی دیگران رو بخونن توصیه می کنم
ساجده
به دلم ننشست ... پراکنده نوشته شده بود جذابیت و کشش نداشت اطلاعاتی خیلی کمی درباره لیبی و رهبر لیبی داده بود خیلی کم. وقایع از دیدگاه یک بچه روایت شده بود...
ساجده
اون دیگه بیش از حد اطلاعات داده🤪اونم قبلا خوندم ولی خیلی حال به هم زن بود از نصفه ولش کردم.
Tina
عزیزم کتاب حرمسرای قذافی را مطالعه کن
سیداحسان
از نظر نگارش و توصیف و تشبیه؛ دل‌نشین و روان و بی‌نقص است و از نظر محتوا هم کشش و جذابیت خاص خودش را دارد. خواندن از کشورهای کم‌تر شناخته‌شده‌ای مثل لیبی، آن هم از زبان روایت و داستان، موهبتی است که این کتاب متنی به غایت دل‌چسب به ارمغان آورده.
فاطمه
این کتاب درباره تاثیرات عمیق و وحشتناک "فرهنگ" و "سیاست" غلط در زندگی یک پسر بچه لیبیایی است که دوباره منو به این فکر انداخت که در حال حاضر چند سرنوشت و چند زندگی و چند انسان دارند در یک مسیر تحمیلی غلط حرکت می کنند و آسیب می بینند. عنوان کتاب با شرایط فرهنگی و اجتماعی کشور لیبی در سال 1979 که در این کتاب نوشته شده مطابقت داره و باید گفت تاسف آوره و برای یک جامعه اسلامی بیشتر مایه تاسفه! با تمام این ها به نظرم این کتاب، یک کتاب خوب با نگارش قوی و ترجمه بسیار عالیست و مطالعه اش خالی از لطف نیست.
سیلوئِت
سلام دوستان یکی که کتاب رو خونده به من بگه کتابش ارزش خوندن داره؟ الان ۸۰ صفحه خوندم اصلا جذبم نکرده چه کنم ادامه بدم یا ؟؟
Zara
بله خوب بود من که دوست داشتم، بستگی به خودتون داره چون سلیقه ها مختلفه

حجم

۲۲۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۷۴ صفحه

حجم

۲۲۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۷۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد