نظرات درباره کتاب باشگاه پنج صبحی ها و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۸ | طاقچه
کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما

نظرات کاربران درباره کتاب باشگاه پنج صبحی ها

نویسنده:رابین شارما
انتشارات:نشر نون
امتیاز:
۳.۶از ۵۹۳ رأی
۳٫۶
(۵۹۳)
H Mo
یکی از کتاب‌های جذاب و عالیی بود که خوندم .متن روان و فوق العاده اون منو مجذوب کرد .خواندن این کتاب را به همه توصیه میکنم
Emsar
کتاب روون و خوبیه و نکات و مطالب خیلی ارزشمندی میگه ولی با تمام خوب بودنش خیلی مطالب اضافه داره. مطالبی ک شاید توی روند آموزش و داستان خیلی تاثیر خاصی ندارن. شاید بهتر باشه ب اون موارد فقط ب چشم یه زنگ تفریح نگاه بشه. در کل خوندنش رو در شرایطی ک عجله‌ای برای تموم شدنش ندارین پیشنهاد میکنم.
falahati898
این کتاب اصلا خسته کننده نیست. متنش جوریه که ترغیب میشی تا آخرش بخونی. از نظر محتوا هم عالیه
منم من
کتاب در ابتدا انتظاری که از اون میره رو برآورده نمیکنه، اما کم کم ، در اواسط کتاب که نکات تعلیمی اون شروع میشه، بینش جدیدی رو برای بهبود فردی ارائه میده‌ . داستان پردازی قوی ای نداره و انگار فقط خواسته نکات آموزشی درباره مزیت سحرخیزی و برنامه های ارتقاء فردی رو داخل یک داستان قرار بده. اما این کتاب فقط درباره اهمیت به دست گرفتن کنترل صبح ها نیست‌، این کتاب به کسانی که برنامه ریزی میکنن اما بهش عمل نمیکنن انگیزه خوبی میده و شجاعت و هم نوع دوستی رو ترویج میده. در کل کتابی هست که ارزش خوندن داشته باشه.
کاربر ۴۲۵۷۴۳۹
کتاب قشنگیه
حسین محمدی
کتابهای رابین شارماقوانین موفقیت وقهرمانی رادرقالب داستان به بهترین وجه بیان میکند نکات تازه وبدیعی درکتابهای رابین شارما میتوان یافت
marziye
کتاب جذابیه و واقعا آموزنده است .
zahra hedayati
کاش مردم ما دست از خوندن این کتاب های بی محتوی و بی کاربرد بردارن! مطالب اینجور کتاب ها نه تنها چیزی بهتون اضافه نمیکنه بلکه صرفا یک سرگرمیه که شما یکی دو هفته تحت تاثیرش قرار میگیرین و بعد کتاب زرد بعدی رو شروع میکنین! خوندن این کتاب ها صرفا ترویج مصرف گرایی و هدر دادن پول هست :) هر وقت میبینم این کتاب های بی سر و ته جزو پرفروش ها هستند به حال مردم تاسف میخورم. پ.ن صرفا جهت آشنایی با محتوای مورد پسند عامه تعدادی از این کتب را مطالعه کردم و این نقد را با آشنایی با محتوای این کتب نوشتم.
solmaz
فوق العاده عالی... از نظر مفهوم ومطالب عالی وهمینطور از نظر خوانش گوینده بسیار روان وزیبا... دومین باره دارم گوش میدم... حتما توصیه میکنم
MohammadMiladj
سلام لطفا در انتخاب ستاره دقت کنید
نیلوفر
هنوز کتاب رو نخوندم به این خاطر که این ترجمه نسخه کامل نیست و نمودارها و تصاویر به گفته دوستان از کتاب حذف شده. ترجیح میدم اگر قراره برای خوندنش وقت بذارم نسخه کامل رو گیر بیارم.
the_nargolli
چندساعت اول صبح خواب قشنگ و راحتی داشت ولی یه چیزی در درونم میدونست سرمایه گذاری روی اون چندساعت میتونه آینده ای برام بسازه بیشتر از قشنگ و راحت...👩🏻‍⚕️
shehneh.m
ببینید خداوند در قرآن چطور خلاصه این کتاب را بیان کرده؛ ای جامه به تن پیچیده، قسمتی از شب را بیدار شو و قرآن بخوان. نماز شب میشه همون ۲۰ دقیقه ورزش، قرآن خواندن هم میشه همون ۴۰ دقیقه تفکر و مطالعه :)
delbarian
فقط می تونم بگم حیف وقتی که برای این کتاب گذاشتم
Angel
من فاز اونایی رو که میان میگن کتاب زرد و نارنجی و آبی هست رو اتفاقا درک میکنم اینا همونان که معمولا بر موج سوارن و برای همه یک نسخه میپیچن صرفِ اینکه یه چیزی شنیدن بدون اینکه راجبش تحقیق کرده باشن و برای همه چیز نظر میدن بس کنین بابا اگه کتابو خونده باشی میفهمی که میخواد روش ساختن عادات خوب و موثر رو بهت یاد بده، که برای همه زندگیت به درد میخوره، حالا پنج صبح بیدار شدن رو مثال زده، اونم چون احتمالا برای خودش جواب بوده و اینجوری در قالب داستان بیان کرده... کتابِ اصطلاحا زرد رو شماها زرد کردین کتاب زردی وجود نداره ماها آدمای عجولی هستیم که یک شبه می‌خوایم به موفقیت برسیم و چون تعهد و مسئولیتی تو وجودمون نیست و نمی‌رسیم به عالم و آدم برچسبِ زرد بودن می‌زنیم جز خودمون... جمع کنین دیگه اگه دقت کنین تو کل کتاب از استمرار حرف میزنه و فرمول جادویی در کار نیست... حتی خیلی واضح به این اشاره می‌کنه که این اطلاعات رو میتونی برا خودت شخصی سازی کنی تعهد و مسئولیت میخواد سرنخ میده تو باید نخو بگیری... دنبال لقمه آماده‌این فقط..
Homa Lambert
دوست عزیز 🙂 خودم یک زمانی خواننده کتاب های زرد بودم، اینو بگم که عملا کتابهای زرد که نوشته شده در آمریکا هستند با موقعیت ایران جوابگو نیستند.
علی دائمی
ما دنبال علمیم. اتفاقا کسی که کتاب زرد می‌خونه دنبال لقمهٔ آماده‌ست. دوست داره بشینه شعارهای کلیشه‌ای رو بخونه و خودش رو با حرف‌های غیرعلمی و سطحی فریب بده. دقیقا مثل شما.
Sareh Salehi
عجیبه که شما انقدر از نظرات مخالف خودتون عصبی هستین..هر کسی نظرش رو میگه، تعامل درست یعنی اینکه اول شنونده خوبی باشیم و بعد با جملات دوستانه، اگر خواستیم جواب بدیم..جملاتی مثل : بس کنین بابا..دنبال لقمه آماده این و...، و اصولا این عدم تحمل نقد دیگران، کمی از یک فرد، کتابخون بعیده.
rastegar
مطالب مفیدش کم بود و حاشیه های این مطالب زیاد و همین دلیل الکی طولانی شده بود. در کل این کتاب میخواست بگه ۵ صبح اگر بیدار بشی خیلی خوبه راهکاری هم که برای این کار داده بود هدف و انگیزه داشتن هست ولی به نظر من در دنیای امروزی ما وقت اضافه زیاد داریم گاهی اوقات نمیدونیم با این وقت اضافه چی کنیم و داخل فضای مجازی میچرخیم ما اگر ۱۲ ظهر هم ار خواب بیدار بشیم و کار مفید انجام بدیم بهتره اینکه ۵ صبح با بی حوصلگی ب کارهامون برسیم. برای افرادی کاربرد داره این کتاب و ۵ صبح بلند شدن که شاغل باشند، درحال تحصیل باشند و درکل مشغله زیاد دارند.
Future Dr
بد نیست کتاب اما چیز مفید و خوبی هم نبود و کاربرد خاصی ندارد پس علاقه ای ندارم و شاید شما هم خوشتون نیاد
کاربر ۳۶۷۶۶۱۷
سلام دوستان pdf رایگان این کتاب تو گوگل موجوده لطفا قبل دانلود به سر به گوگل بزنید و رایگانشو دانلود کنید.
parnian
من وقتی این کتاب رو خوندم معنای کلمه "کتاب زرد"رو فهمیدم.
Abolfazll Hosini
از وقتی این کتابو خواندم فهمیدم که پنج صبح باید بلند بشم و سیگار بکشم چون سرمو گیج می‌کنه خیلی کتاب خوبیه قبلاً ساعت ۱۰بلند میشدم سیگار می‌کشیدم اما الان عالیه برای شمام توصیه میکنم
"بالتازار.Professor؛
هشیارانه‌ترین ، کامنتِ این کتاب..⚠️
M
کتاب رو نخوندم ولی با توجه به کامنت‌ها باید بگم که کتاب در آخر میخواد بگه آقا ۵ صبح بیدار شو خب خیلیا ۵ صبح بیدار میشن خیلیا خواب خوبی دارن خیلیا از نظر سلامتی جسم در بالاترین درجات قرار دارن آیا احساس موفقیت میکنن؟؟؟ خیر آیا موفقن؟ خیر آیا وقتمون رو برای این کتاب تلف بکنیم؟ خیر با تشکر

حجم

۶۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۶۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان