نظرات درباره کتاب ما در برابر شما و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب ما در برابر شما اثر فردریک بکمن

نظرات کاربران درباره کتاب ما در برابر شما

نویسنده:فردریک بکمن
انتشارات:نشر نون
امتیاز:
۴.۴از ۶۷ رأی
۴٫۴
(۶۷)
fariba
کتاب جذابی بود
LeNa
یک داستان بسیار زیبا. یک نفس خوندمش.
Emma
بعد از ۲۰۰ صفحه اول دیگه نمیشه کتاب را زمین گذاشت
shetab
این کتاب رو دوست داشتم چون یک نگاه واقع‌گرایانه به زندگی داره، ترکیب عشق، نفرت، خشونت، لطافت، فراز و فرودهای زندگی، دلبستگی افراطی به علایق، از خودگذشتگی زیاد، غم های پایدار و.... اینکه چطور یک سیاستمدار میتونه یک جامعه رو به خشونت و فاجعه بکشونه. اینکه چطور انتخاب های ما میتونه روحمون رو تحت تاثیر قرار بده، اینکه ممکنه در زندگی اتفاقاتی رو تجربه کنیم که تا زنده ایم اثرش روی قلبمون بمونه. این کتاب روند جاری زندگیه پس توقع اتفاقات هیجان انگیز آنچنانی رو ازش نداشته باشید، خوندنش مثل این میمونه که یک مدت با یه سری افراد زندگی کردید و یه سری مسائل رو تجربه کردید. من که خیلی دوست داشتم.
mojtaba
این کتاب در ادامه کتاب "شهر خرس" هست و مثل بقیه کتاب‌های فردریک بکمن سرشار از بیان احساسات و روابط انسانی است با شخصیت‌‌های خاکستری و دوست‌داشتنی!
hamtaf
تکه تکه است گاه خسته می شوی از این قبل و بعد ماجرا ولی وقتی تمام می شود می بینی خب تعریف کردن ماها همینجوری است دیگر. همین
Maryam Aln
من نوشته ها این نویسنده رو خیلی دوست دارم از احساسات بدون زیاده گویی بسیار کامل حرف میزنه.امشب تمومش کردم و حس کاکلا خوبی دارم
کاربر ۳۵۶۶۰۹۳
داستان پردازی عالیه و غیر منتظره
miss zhoo
خیلی خیلی دوست داشتنی و گیرا بود
adilipour
عالی
fatemeh
کتاب رو دوست داشتم و اینکه بکمن تو کتاب هاش مفهوم خانواده رو خیلی پررنگ نشون میده برام جذاب ترش میکنه ؛فقط پررنگ کردن همجنسگرایی بنی به عنوان یکی از خط های اصلی تو ذوق میزد .

حجم

۴۳۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۴۵ صفحه

حجم

۴۳۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۴۵ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد