نظرات درباره کتاب اندوهی فراتر از رویا و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب اندوهی فراتر از رویا اثر پتر هاندکه

نظرات کاربران درباره کتاب اندوهی فراتر از رویا

نویسنده:پتر هاندکه
انتشارات:انتشارات مجید
امتیاز:
۲.۹از ۲۱ رأی
۲٫۹
(۲۱)
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
کتاب درباره زندگی نامه نویسنده است که بعد از خودکشی مادرش در سن 51سالگی نوشته و روایت درد و رنجیه که مادرش متحمل شده داستان از قبل از تولد مادر نویسنده تا لحظه مرگ رو طی یه روایت سریع دربرمیگیره و در خلال داستان به تاریخ کشور نویسنده آلمان هم اشاره شده کتاب کوتاهیه کمتر از دوساعت میشه خوندش ولی من دوسش نداشتم و یه حس اندوه و غم خاصی داشت و باهاش خو نگرفتم 🙁
عمه جون یویا
کتاب ساختاری عمداً نیمه‌پریشان دارد و اضطراب و رنج وجودی یک انسان را خیلی عمیق و ظریف نشان م‌دهد. بخش‌هایی از کتاب واقعاً رویم تأثیر گذاشت و هم‌دلی‌ام را برانگیخت. ترجمه بد است و نثر مترجم ضعیف، اما به خاطر خود داستان، می‌شود آن را خواند. کاش مترجم بهتری کتاب را از نو ترجمه کند!
tay
کتاب، روایت نویسنده از زندگی مادرش است، و مسیری که منجر به خودکشی مادرش شد. ترجمه‌ی دیگه‌ای از کتاب موجوده با عنوان "از غم بال درآوردن" انتشارات ناهید که بسیار بسیار ضعیفه، برای همین توصیه میکنم حتما همین ترجمه رو بخونید.
Mahya
نویسنده برای این کتاب برنده نوبل شد و من کنجکاو شدم،بنظرم ترجمه ضعیفی داشت. یه جاهایی کاملا گیج و گنگ بود ولی حس همدلی که در من بیدار کرد تشویقم کرد ادامه ش بدم .اگر ترجمه ی بهتری ازش وجود داشته باشه مشتاقم یکبار دیگه بخونمش.
JİLA
آنها از هم دور نشده بودند درواقع هیچوقت به هم نزدیک نبودند..
پروانه
فکر کنم میشد تو ده صفحه جمع و جورش کرد.
zahra
من کلا با قلم آقای هاندکه ارتباط برقرار نمی‌کنم، اما به نظرم کتاب بدی نبود.
آیدین آتش بهار
نویسنده زندگی مادرش را که بیشتر درد و رنج ها و خلق و خو هایش بود را به تصویر کشیده بود ولی نتونستم ارتباطی باهاش برقرار کنم داستان کشش خاصی نداشت
AS4438
خیلی جالب نبود، میتونست تمام کتاب را در چندصفحه مختصرومفیدتوضیح بده .

حجم

۷۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۷۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد