نظرات درباره کتاب انتظارش را نداشتم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب انتظارش را نداشتم اثر ریچل هالیس

نظرات کاربران درباره کتاب انتظارش را نداشتم

نویسنده:ریچل هالیس
ویراستار:سارا بحری
امتیاز:
۳.۷از ۱۸ رأی
۳٫۷
(۱۸)
esrafil aslani
"این کتاب قرار نیست اقرارنامه باشد، قرار نیست بازگوکننده چگونگی و دلیل این دگرگونی زلزله مانندی باشد که باید در زندگیمان رخ میداد. صادقانه بگویم، مطمئن نیستم بتوانم از این موضوع صحبت کنم و همچنان سر پا بمانم. امیدوارم روزی به قدری قوی شوم که بتوانم بررسی کنم و ببینم این شکاف دقیقاً از کجا آغاز شد، چطور تمام شکافهای کوچک تغییر شکل دادند و طی سالیان متمادی بزرگ شدند و درنهایت ما را از هم جدا کردند. اما امروز آن روز نیست."
maryam_ghanbari💎
من این کتابو یه روزه خوندم شاید بگم خیلی محتوای عالی نداره اما تو زمانی خوندمش ک غرق تو مشکلات بودم و این کتاب به من تلنگر داد
𝑻𝒂𝒎𝒊𝒍𝒂
📎من کتاب رو از این انتشارات نخوندم بنابراین درباره ترجمه و سایر موارد مربوط به انتشارات نظری ندارم و نظرم مختص کتابه مثل بقیه ی کتاب های ریچل هالیس با لحن روان و صمیمی نوشته شده بود و خوندنش راحت بود. خود نویسنده هم زمانی که کتاب رو مینوشته با یک مشکل بزرگ رو به رو بوده و این کتاب، یک نوع کمک برای خودش هم بوده! مثال هایی که میزنه خوب بودن و توی بخش(عادت هایی که به من کمک کردند) هم راه حل های عملیش رو ارائه میده. به نظرم خوندنش برای همه خوبه چون بالاخره هرکدوم از ما توی زندگی با مشکلاتی مواجه میشیم و خیلی خوبه که راه حلی برای آسونتر گذشتن ازشون بدونیم.
maryam_ghanbari💎
من این کتابو یه روزه چشمی خوندم شاید زیاد محتوای علمی نداشته باشه اما تو زندگیم مشکلی پیش اومده بود که دقیقا به این حرفا نیاز داشتم و تو زندگی من تلنگر ایجاد کرد
helena
ریچل هالیس قلم خودمانی و گیرایی دارد، نکاتی که میگوید زندگی زیست شده و ایده های جالب خودش است و به همین دلیل ارزش مطالعه دارد. اگر‌در شرایط سختی به سر میبرید، خواندنش خالی از لطف نیست و میتواند بهتون کمک کند.
anjel
با توجه به اینکه کتاب های قبلی این نویسنده رو خونده بودم این کتاب زیاد جذاب نبود
بهناز
من چندین صفحه اول رو خوندم خوشم نیومد اصلا و رهاش کردم هیچ گونه جذابیتی نداشت برام
کاربر ۱۴۰۴۶۹۶
کتابِ خوب و کم حجمی بود ، اگر دورانِ سختی رو طی میکنید این کتاب مسکنِ خوبیه .
drfarzane
بسیار عالی بود

حجم

۱۳۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱۳۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد