نظرات درباره کتاب ذهن آگاهی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ذهن آگاهی اثر انتشارات هاروارد بیزینس ری‌ویو

نظرات کاربران درباره کتاب ذهن آگاهی

۳٫۵
(۱۴)
Hassan Manshouri
مزایای ذهنآگاهانه بودن یا در لحظه بودن رو شرح کاملی با ذکر مثال و تحقیقات انجام شده میگه. البته تمریناتی اجمالی هم در چند بخش توضیح داده. ولی برای تمرینات کاملتر باید کتاب دیگری پیدا کرد بنظرم.
Marzi.K
یک کتاب دیگر با عنوان " ذهن اگاهی در ۸ هفته" نوشته چاسکالسون هم هست که تمرین هم داره البته اصل ذهن اگاهی به نظرم یک چیزه و اون اینه که ذهن و روحت رو بیاری همونجایی که جسمت هست.
Mah(D)
کتاب هزار و یک دلیل میاره که ذهن آگاهی چیز خوبیه ولی حتی یک راه هم بیان نمیکنه که خب چجوری ذهن آگاه بشیم! مثل این میمونه من به شما بگم موفق بودن در زندگی چیز خوبیه برو موفق باش!!!!! همین؟ نمیخوای اصلا بگی چجوری خب؟
armaniccaso
کتاب کوتاه ذهن آگاهی در قالب 9 فصل 9 مقاله ، نظر اشخاص مختلفی که با ذهن آگاهی موافق هستن ارائه میکنه و به صورت کلی تلاش میکنه که با مبحث ذهن آگاهی خواننده آشنا بشه در رابطه با تمرینات ذهن آگاهی ، خیلی مختصر و کلی اشاره شده ، اگر درک و شناختی از مبحث ذهن آگاهی داشته باشید بهتر که کتاب های مرتبط و کامل تری در این رابطه الویت قرار بدید و این کتاب ندیده بگیرید و اگر از ذهن آگاهی آشنایی خیلی کمی دارید یا هیچ ایده ای ندارید و می خواید یک آشنایی کلی با این مبحث داشته باشید با توجه به کوتاه بودن کتاب میتونه براتون انتخاب درستی باشه.
علیرضا
خیلی مهم و مفید👌

حجم

۱۰۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۱۰۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۲۹,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد