نظرات کتاب مسخ
کتاب مسخ اثر فرانتس کافکا

کتاب مسخ

انتشارات:انتشارات گیوا
امتیاز:
۳.۴از ۲۴ رأی
۳٫۴
(۲۴)

نظرات کاربران

محمدرضا
صادق هدایت یک نابغه بوده و همانطور هم که حدس میزدم و انتظار داشتم ترجمه این شخص نیز خیلی حرفه ای و جالب است. داستان درباره شخصی به نام گره گوار است که وقتی از خواب بیدار میشود می‌بیند که تبدیل به یک حشره شده است و فرانتس کافکا به زندگی و سختی های او در مقابل خانواده اش میپردازد. اگر زندگی نامه فرانتس کافکا را خوانده باشید متوجه خواهید شد که نویسنده سختی های زندگی خودش را در قالب داستان بیان کرده است.
Mehrdad Pourkhazaeyan
این کتاب در مورد خود شخصیت کافکاست و مشکلات زندگی خانوادگی خودش رو به صورت نمادین به نمایش میذاره و واقعا بی نظیره و به زیبایی میشه انزوا، طرد شدن، سرخوردگی و فهمیده نشدن از طرف خانواده و مهمتر از همه نفرت رو دید برای خوندن کتابهای کافکا اول باید خود کافکا رو شناخت و با شناخت اونه که قلم زیبای اون رو بهتر می فهمید
آیدین
متاسفانه ترجمه صادق هدایت با احترام بهش، فضای داستانی کافکا رو با ادبیات سالهای زمان این ترجمه طوری توصیف میکنه که انگار این داستان در جنوب تهران اتفاق افتاده! کلمات و ادبیاتی که امروز استفاده نمیشه. این کتاب رو با ترجمه جدید بخوانید!
mahnaz
ترسناک بود
vida.fazel
این کتاب جزو لیست صد کتاب برتریه که باید خواند، ونحوه آشنایی من باهاش از همین طریق بود... ولی وقتی شروعش میکنی خودت هم مسخ میشی... اول یه کتاب ساده و نمادین به نظر میاد بعد میری جلو میبینی چقدر خودتی! انسان ماشینی شده و مسخ شده قرن ۲۱ با همه پیچیدگی های زندگی که تا زمانی که فایده داری محترمی وقتی پیر یا ناتوان بشی باید حذف بشی...
کاربر ۴۶۴۱۲۹۴
این کتاب رو با ترجمه صادق هدایت نصفه رها کردم جدا از نثر کتاب که خوشم نیومد اینقدر چاپش ایراد داره که گاهی چندبار باید بخونی تا حدس بزنی درست کلمه ی تایپ شده چیه!!
حنا
ایده،بسیار جالب بود.از اون ها که هزار سال هم بگذره،باز هم حرف دل هست‌.ترجمه ی صادق هدایت هم حرف نداشت👌🏻
~هم نام مادر سادت ~
اقا چرا انقد حجم صفحات توی همین کتاب با همین مترجم اما مختلفه اینجا؟؟؟ کدومه باید گرفت!؟
حاج خانوم
مسخ، داستان تخیلی بی‌سر و تهی است که هیچ‌نتیجه‌ای ندارد. الان فکر می‌کنم خوانده‌شدن و دیدنش بخاطر تبلیغات است، و لاغیر. زیر سوال بردن مفاهیم دینی و نهیلیسم، درون‌مایه کتاب است. وقت گران‌بهایتان را با خواندن خزعبلات خارجی‌، هدر ندهید. واقعاً افسردگی کافکا در کتاب دیده می‌شود... کسی که برای انسان، ارزشی قائل نیست.
سیما زیارانی
خانوم حاج‌خانوم به نظرم چیزی که تو ذهن امثال شما میگذره بیشتر شبیه خزعبل هست. نظراتتون رو در مورد بقیه کتاب‌ها خوندم. امثال شما رو با کتابای مذهبی و رمانای آبکی ایرانی باید تنها گذاشت. :)
حاج خانوم
سلام علیکم به جناب خانی: نکند از نظر شما، دنیا بر پوچی و بیهودگی آفریده شده و خدایی وجود ندارد و نهایت دنیا فنا و نیستی است؟ جناب قبادی من با کتاب بزرگ شدم، الحمدلله فواید زیادی هم برایم داشته است. با احترام، هیچ سمبلی توش وجود نداره، یا شما خیلی عاشق کافکا هستید یا کتاب را درست نخواندید. جناب عزیزی داستان مدرن! حکایت همان لباس جدید پادشاه است! شما خودتان را به لباس جدید پادشاه، سرگرم کنید، از نظر شما خیلی زیباست!!!!!!
سبحان عزیزی
این یه داستان مدرنه. طبیعیه درکش سخت باشه. ولی این نظر شما اصلا طبیعی نیست.

حجم

۶۷۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۶۷۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد