نظرات درباره کتاب مبانی فیلمنامه‌نویسی: راهنمای گام به گام از فکر تا فیلمنامه و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب مبانی فیلمنامه‌نویسی: راهنمای گام به گام از فکر تا فیلمنامه اثر سید  فیلد

نظرات کاربران درباره کتاب مبانی فیلمنامه‌نویسی: راهنمای گام به گام از فکر تا فیلمنامه

۴٫۳
(۶۳)
ali
این ترجمه و ترجمه اقای عباس اکبری باهم فرق داره. توضیح و همه چیش درسته اما بعضی کلمات رو اینقدر خواستن واژه هارو نزدیک بفارسی کنن که همون کلمات احتیاج به یه ترجمه دیگه داره 🧐 شاید استفاده از بعضی کلمات ساده تر بجای استفاده از کلمه های شیک بهتر بود. امیدوارم دوستان به یک بار خوندن بسنده نکنند.
محمود
به قدری جامع صحبت کرده که میتوان برای رمان نویسی یا داستان کوتاه و شکل های دیگر داستان،از آن استفاده کرد
Danyow
لطفاً در طاقچه بی نهایت اضافه کنید
عشق کتاب
خیلی ممنون طاقچه ی عزیزم
Mahla Faridimehr
خوبه 👌🏻 ولی پیشنهاد میدم اول کتاب داستان ساختار، سبک و اصول فیلمنامه نویسی از رابرت مک کی با ترجمه محمد گذرآبادی رو بخونین که اصلاااا یه گنجه با جواهرات زیاد 👌🏻 بعد اینو بخونید، درکل خوبه و تا حدودی خوب توضیح داده ولی یه چیزی که هست اینه که خیلی یه مسئله ای رو تکرار کرده و به نظرم لزومی به اینکار نبود.
f.bn
یه کتاب فوق العاده برای فیلمنامه نویسی . سید فیلد ،ساختار سه پرده ای فیلمنامه رو بسیار تکمیل در این کتاب با مثال های متنوع توضیح داده
f.bn
ممنونم ،اصلاحش کردم
جزئی از کل
سه پرده ای البته
امیر
چجوری می تونم بخرمش نسخه کاملشو از طاقچه
Sou_Ma
محتوای مفیدش در حد ۳۰ صفحه‌ست و نیاز به خوندن این حجم از گزافه‌گویی و حرف‌های تکراری نیست واقعاً. خیلی با شیوه‌ی نوشتن فیلمنامه مثل فرمول ریاضی برخورد میکنه و هر دوصفحه یه‌بار داره توصیه میکنه که بیشتر از ۱۲۰ صفحه ننویسین. بیشتر توصیه‌هاش درباره‌ی این نیست که چطور فیلمنامه‌ی خوبی بنویسید، بلکه درباره‌ی اینه که چطور فیلمنامه‌ای بنویسید که ارزیاب‌های کمپانی‌های هالیوودی پرتش نکنن توی سطل‌آشغال و بشه راحت‌تر تبدیل به پولش کرد. یه‌بار خوندنش ضرر نداره ولی درکل کتاب خالی از محتواییه. پُر از حرف‌های تکراری و خاطرات نویسنده از شاگردها و رفقاش. بیشتر من رو یاد کتاب‌های موفقیت مینداخت. برام روشن نیست چطور کسی که هیچ فیلمنامه‌ی بدردبخوری توی عمرش ننوشته و طبق سایت IMDB رزومه‌ی نویسندگیش در حد صفره، شده استاد فیلمنامه‌نویسی.

حجم

۶۶۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۴۱۱ صفحه

حجم

۶۶۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۴۱۱ صفحه

قیمت:
۱۲۳,۰۰۰
۸۶,۱۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد