نظرات کتاب نیلوفر و مرداب
کتاب نیلوفر و مرداب اثر تیچ نات هان

کتاب نیلوفر و مرداب

نویسنده:تیچ نات هان
انتشارات:نشر بیدگل
امتیاز:
۳.۸از ۱۴۵ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

anjel
آقااااااا😭من عاشق این کتاب شدم ،شاید چون توی بهترین موقعیت خوندمش تایمی که روزهای سختی داشتم عالیه عالی حتما بخونین
روباه مرموز و گمجشکک اشی مشی
سلام میشه این کتاب و بهم هدیه بدین ؟ منم ی کتاب دیگه بهتون هدیه بدم
کاربر ۳۳۳۸۱۷۶
در پاسخ به دوست عزیز: 1.مثال ها به سادگی و زیبایی بیان شده و فهم رنج و کنار آمدن با رنج رو زیباتر از هر کتاب دیگه بیان کرده. 2.تا متحمل دردی نشیم و در مسیر زندگی تجربه نکنیم مفهوم رنج در کنار شادی در این کتاب هم شایدموثرنباشه. 3.اگر خالق اثری هستیم خواه کتاب و خواه یک اثرموسیقایی و خواه یک شعری دلربا، اگر رنج در تارو پودزندگی ما وارد شده باشه، اونوقت هست که اثر ما در جان مخاطب اثر داره و بدون رنج، تنها از راه مکاشفه و الهام می تونیم بردیگران تاثیر بگذاریم. بتهوون، باخ و یاویکتورفرانکل از جمله ی این انسانهاهستن. 4.وقتی در کتابفروشی درجستجوی کتاب شازده کوچولو برای هدیه دادن به دوستم بودم و مسئول اونجاجواب داد تمام شده، تنها با مکاشفه و شهود، قدمها و دستم به سمت این کتاب رفت. بعد از مطالعه ی مقدمه چنان نیرویی در من به جریان افتاد که گویی جواب سوالهایی بی شمار، در من آشکار شد. پس بی اختیار یک نسخه ی دیگه هم خریدم و به خودم هدیه و تقدیم کردم ( البته با قیمتی دوبرابر نسبت به اپلیکیشن آگاهی بخش طاقچه) . 5.روح من بعد از 90روزسختی ای که به واسطه ی نگهداری از پدر خانمم دچار شده بود، الان کاملا آماده ی دریافت و مطالعه ی این نسخه ی سحرآمیزبود. پس هیچ تردید نکنید و از همینجا با قیمتی یک و نیم برابر کمتر از نسخه کتابی که خریدم، خرید کنید.
NbMb
بچه های ایشان همین دیروز(۲/۱۱/۱۴۰۰) فوت کردن
kordelia
کتاب خوبی در باب اینکه رنج در زندگی اجتناب ناپذیره اما میشه جور دیگه‌ای رنج کشید و آروم رنج رو با شادی جایگزین کرد...حرف‌های تازه ای داشت که برام جالب بود؛ اینکه رنجی که ما میکشیم فقط متعلق به ما نیست و بخشی از اون از گذشتگان‌مون به ما رسیده و بخشی هم از رنج انسانهای اطرافمون ناشی میشه...اینکه فقط برای شاد بودن خودمون تلاش نکنیم که نتیجه درخور توجهی به دست نمیاریم؛ برای تسری شادی در اطرافمون تلاش کنیم تا شادی واقعی رو تجربه کنیم و...
Ali
این کتابی است که پس از خواندن خواهید گفت: ای کاش چند سال زودتر آن را خوانده بودم.
Fateme Talebi
نه در این حد!!
Ali Rastegar
50% درصد از تفکرات من در مورد چگونه زیستن بر اثر مطالعه این کتاب دگرگون گردید! دوستانی که به دنبال راهی برای شاد و صالح زیستن هستند، حتما و قطعا این کتاب را مطالعه کنند.
mahboub vahabi
این کتاب مانند یک لیوان چای و دوحبه قند خوشمزه بعد از کار زیاد میچسبه😉
عاطفه۷۷
جمله ی جالبی هست که میگه قصه ی تمام آدم های دنیا درون این سیکل خلاصه میشه: آدم ها سیب زمینی می کارند تا سیب زمینی بخورند تا سیب زمینی بکارند ....کتاب نیلوفر و مرداب با شفافیت تمام در مورد تاثیر عمیق ذهن آگاهی در دنیای مدرن امروز حرف میزنه و مراقبه داشتن رو یک اصل مهم برای رهایی از سیکل روزمرگی میدونه و به شناخت شگفتی های درونی و بیرونی ما کمک می کنه فوق العاده لذت بردم ممنون از انتشارات مورد علاقه ام «بیدگل»
mina
تو نیلوفرشدی من اشک مهتاب عالی و خوش خوان و کلی حال خوب کن
aida
این کتاب پر از حس های خوب. به نظرم خوبه هر کسی برای یک بار هم که شده این کتاب و بخونه.
Ati
خیلی کتاب خوبیه، با خوندن این کتاب دنیام تغییر کرد و میتونم خیلی بهتر زندگی کنم.
mojgan
خیلی خودم رو خوشبخت میدونم که تونستم این کتاب رو بخونم. عالی

حجم

۳۳۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

حجم

۳۳۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

قیمت:
۴۸,۵۰۰
۳۳,۹۵۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۷صفحه بعد