نظرات درباره کتاب تو زودتر بکش (جلد اول) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب تو زودتر بکش (جلد اول) اثر رونین برگمن

نظرات کاربران درباره کتاب تو زودتر بکش (جلد اول)

۴٫۱
(۷۶)
mh.mirvakili
یه کم ارزونش کنید.
جمیله
از طاقچه خواهش میکنم به مناسبت شهادت دانشمند هسته ای ایران شهید فخری زاده این کتاب رو در طاقچه بی نهایت قرار بدهد.ممنون
سید مهدی
اسرائیل را از زبان اسرائیلی توصیف میکند . کمک به شناخت واقعی صهیونیزم از آغاز تا کنون
مه‌دُخت
کتاب خوبی بود، همونطور که مترجم محترم گفته نباید به این کتاب به عنوان کتاب صادق نگاه کرد چون این اثر توسط یک صهیونیست نوشته شده و قطعا همه مواردی که گفته شده ۱۰۰٪ مطابق واقعیت نیست. به کتاب به چشم یک منبع پر شائبه نگاه کنید که میشه در اون گوشه ای از جنایات صهیونیست‌ها رو به چشم دید. به امید روزی که فلسطین سرزمین مسلمانان در آرامش باشه
p
👍👍
سیّد جواد
کتاب ۳۷۰ از کتابخانه همگانی ، در مجموع کتاب خوب و جالبی است و اطلاعات جامعی ازترورهای یهودی ها ( که بعدها تبدیل شدند به موساد )، قبل و بعد از تشکیل دولت مستقل یهودی، ارائه می دهد. البته نویسنده هم اسرائیلی است که در نوع خود جالب توجه است!!! امیدوارم ۳ جلد بعدی هم بزودی منتشر شوند. کتاب به یک ویرایش کلی احتیاج دارد.
محمدحسین
جالب بود
کاربر ۲۷۴۴۴۰۶
کتابی با نگارش خوب و با متنی قابل درک. امیدوارم جلد های بعدی کتاب نیز منتشر شود.
کاربر 2655491
تشکر می کنم از شما بابت اینکه این کتاب را در اختیار ما قرار دادید
ali.ameri.e
این کتاب یک شرح کامل از تأسیس اسرائیل و تاریخ این کشور و به صراحت در مورد ترور ها و قتل های افسران بلند پایه و طرز فکر شان صحبت میکنه که همه اینها به شکل استادانه به صورت جذاب و گیرا در کنار هم قرار گرفته و مستند شده. حتما از مطالعه کتاب لذت خواهید برد چون هم سیر داستانی داره و هم تاریخی و مستنده ضمنا به دلیل شرح کامل ترورهای موساد و سازمان های امنیتی یک کشش اکشن هم برای خواننده به ارمغان می‌آورد . در ضمن با مطالعه و اندیشیدن به این شرح این کتاب خیلی مسائل در مورد اسرائیل و براتون روشن میشه که و میتونید راست و دروغ تبلیغات بعضی کشور ها و سازمان ها در مورد اسرائیل و صهیونیسم تشخیص بدید.
سید محمود طباطبایی
بسیار زیبا و خوب! اطلاعات رژیم صهیون، از نگاه و دید خودشون! هر کس به موضوعات ترور و شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و ارتباطش با تروریسم علاقه‌منده، کتاب بسیار زیبایی هست که مستونه با خوندنش به وجد بیاد! با وجود اینکه امتحان دارم، ظرف سه روز خوندمش!
زهرا😎
اگر به تاریخ خاورمیانه، تشکیل اسراییل و چگونگی سیاست خارجی و برخوردشان با مخالفان را بدانید حتما مطالعه کنید.. تمام سیاست ها به ترور ختم میشود..
VAFA.m.R
خاورمیانه لغت استعماریه.باید بگیم منطقه غرب آسیا...
ArashVaziriii
به نظرم از کتاب های مهم قرن است
vahid.khazab
البته این جلد اول کتابه، و سه جلد دیگه هم داره که به زودی و به ترتیب منتشر میشن
محمد.ر
سلام آقای خضاب جلد دوم و سوم این کتاب کی منتشر میشه ؟ لطفا جواب بدید
Roohollah Ansari
خواستم بنویسم چرا کتاب را ناقص ترجمه کردید که دیدم نوشتید تازه دو جلد دیگر هم مانده! مجله که نیست، اصل کتاب هم که یک جلد است، چرا اینطوری منتشر کردید؟
kara_mahdiar
یکی از بهترین کتاب هایی بود که در این زمینه تونستم پیدا بکنم مطالبی که بیان میشه، تقریبا میشه گفت دقیق ترین اخباری هست که میشه پیدا کرد نویسنده اش یک ژورنالیست اسراییلی هست و کتاب در سه جلد منتشر شده است امیدوارم که طاقچه و نشر شهید کاظمی، قیمت جلد دو را کمی متعادل تر بکنند
abouhadi
کتاب بیش از آنکه یک کتاب اطلاعاتی باشد جغرافیای سیاسی اسرائیل است. در واقع بیشتر کتاب را به عنوان یک کتاب تاریخ سیاسی باید مطالعه کرد که تعداد اسامی افراد و مکان ها و تاریخ ها خواننده را خسته نکند. در هر صورت متن کتاب به پلیدی و همچنین سیاهی ساختار اسرائیل اذعان می کند
محسن۳۱۳
این کتاب رو نشر صمدیه کامل ترجمه کرده، چرا اونو نمیذارید که کامل هم هست؟!
کاربر ۲۶۹۲۴۵۴مسعود
باسلام.آیاامکان ارسال خودکتاب بصورت فیزیکی برایتان. میسرنیست.یعنی پست کنید
m0ham3d
کجاش در مورد ایران بود؟! فقط چندجا تو پیشگفتار؟! کاملا سرکاری بود که...
pedygonzales
اصل کتاب تک جلدیه و خیلی حجیم. تا فصلهای آخر به قسمتهای مرتبط به ایران نمیرسه.
عبدالرضا
اطلاعات مفیدی رو درباره رژیم صهیونیستی با مطالعه این کتاب کسب کردم.
حاج صادق
تو زودتر بکش کتابی است که به افرادی که علاقمند به تاریخ فلسطین و اسراییل هستند توصیه میکنم. مشتاقم زودتر جلد های بعدی را هم بخونم. به نظر من این ترجمه شدیدآ نیاز به یک ویرایش داره.

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد