نظرات درباره کتاب نفرین پنگوئنینه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب نفرین پنگوئنینه اثر آلن وودرو

نظرات کاربران درباره کتاب نفرین پنگوئنینه

۴٫۳
(۲۴)
پاییز
خلاصه داستانش به نظرم اصلا مناسب نبود. یعنی اصلا خلاصه داستان این نبود. بیشتر حول محور این پسری می‌گشت که تو تصویر جلد میبینید. اون دختر باند خلافکارا رو دوست داشتم. ماجرا ازین قراره که تو این داستان به جای اینکه افرادی رو ببینید که با کامل شدن ماه تبدیل به گرگ میشن، افرادی رو میبینید که با این شرایط تبدیل به پنگوئن میشن. ولی آخه پنگوئن؟ واقعا؟ :)) این حجم خشونت تو این حیوون های کوچولو مهربونی جا نمیشد انگار. اما داستان قشنگی بود در کل. طنزش رو دوست داشتم.
fateme88
کتاب خوبیه ارزش خریدن داره
کاربر ۴۰۶۷۳۹۲
من میخوام از طاقچه خرید کنم نظام نیستم که برام میارن؟ شما سفارش دادین براتون اوردن؟
کاربر ۴۰۶۷۳۹۲
بچه ها
💜
خیلی موضوع جذابی داشت😋💜
nazanin
شما که دیگه بزرگید میفهمین نباید چت کرد
💜𝐍𝐚𝐳𝐚𝐧𝐢𝐧 𝐳𝐚𝐡𝐫𝐚💜
باشه
دختر پرسپولیسی
فعلا کسی پیام نداده
شلاله
داستان جذاب و سرگرم کننده ای بود که اهمیت خانواده و دوستان رو نشون می داد.
محمد
فرم داستان یادآور نمایشنامه‌ی کله پوک ها اثر نیل‌سایمون است. شهری دچار نفرین شده و تازه واردی طبق پیشگویی‌ها وارد شهر می‌شود تا نفرین را باطل کند اما او آماده نیست اما در نهایت در طول داستان به بلوغ فکر، شجاعت و به اصطلاح خودباوری می‌رسد. به نوعی این اثر را می‌توان براساس الگوی سفر قهرمان خوانش کرد. این داستان برای نوجوان‌ها بسیار جذاب خواهد بود که البته برای همین گروه سنی نوشته شده است. (بزرگترها زیاد همراه نمی‌شوند) ###### نرم افزار کامپیوتری طاقچه عکس‌های کتاب را نشان نمی‌دهد.
مانا
عالی
FATEME
کتاب عالی . حتما بخونید
کاربر ۵۵۷۴۶۰۶
خیلی خوبه!اونایی که میگن قرار بود به گرگ تبدیل بشن ،آخه اینجوری سبک داستان به هم میخورد
Maneli Mahani
بدک نبود ولی اخه باید انسان مثلا با ماه گرفتگی به گرگ تبدیل بشه نه به این حیوون کوچولوی خوشگل اخه حداقل ببر نه پنگوئن
هاجر
طنز جالبی داره
book lover
کتاب جالب و خوبی بود ارزش خریدن داشت
کاربر ۲۹۶۲۸۹۶
سلام عادله هستم ۱۲ساله ام کتاب خوبی بود خوشم میاد از این کتاب زیبا
دختر‌کتابخوان‌‌(:
سلام عالیه وقتی کتاب میخریم میاره دم خونه؟
تک شاخ💗
درسته میاد تو کتاب های من
ریجانه
باید توی گوشی بخونی
احسان
نه فقط میتونی تو کامپیوتر یا گوشی بخونی کتابها رو. اینها نسخه چاپی نیست.
گمشده در دنیای کتاب ها :(
پسر یتیمی به نام بولت سال‌هاست که می‌خواسته خانواده واقعی خود را پیدا کند. از قضا یک روز مردی مرموز به نام بارون او را به فرزندخواندگی قبول می‌کند و بولت را به محل زندگی جدیدش می‌برد. خانه‌ای عجیب و غریب با جنگل‌‌‌‌‌‌‌هایی پر از پنگوئن! اما داستان کتاب صوتی نفرین پنگوئنینه (The Curse of the Werepenguin) از جایی اوج می‌گیرد که این پسرنوجوان متوجه مسائلی غیرعادی و ترسناک در آن خانه می‌شود؛ چرا که از بقیه می‌شنود که بارون قاتل و بدجنس است و باید از او دوری کند. کمی که می‌گذرد بولت می‌فهمد که بارون با این که ظاهری نوجوان دارد اما مردی چندین ساله و پنگوئنینه است و زمانی که ماه به صورت کامل درمی‌آید، تبدیل به پنگوئن شده و به تخریب شهر می‌پردازد. حتی او پیش از آنکه بولت را به فرزندخواندگی بگیرد برای او نقشه‌هایی داشته است. این رمان هیجان انگیز و ترسناک در عین آنکه شما را با موجودات فانتزی و نوجوان‌های نیمه انسان، نیمه پنگوئن آشنا می‌کند، حسابی شما را نیز می‌خنداند. اما شروع داستان نفرین پنگوئنینه از جایی‌ست که مردی به شدت به حیوانات حساسیت دارد؛ تا حدی که وقتی اطراف حیوانات باشد، عطسه می‌کند اما از بخت بد، شغلش هم دلالی حیوانات باغ‌وحش است! زمانی که برای خریدن پنگوئن به باغ‌وحش می‌رود، چهارده پنگوئن با چشم‌های زرد به او خیره می‌شوند و ماجرا شروع می‌شود...پسر یتیمی به نام بولت سال‌هاست که می‌خواسته خانواده واقعی خود را پیدا کند. از قضا یک روز مردی مرموز به نام بارون او را به فرزندخواندگی قبول می‌کند و بولت را به محل زندگی جدیدش می‌برد. خانه‌ای عجیب و غریب با جنگل‌‌‌‌‌‌‌هایی پر از پنگوئن! اما داستان کتاب صوتی نفرین پنگوئنینه (The Curse of the Werepenguin) از جایی اوج می‌گیرد که این پسرنوجوان متوجه مسائلی غیرعادی و ترسناک در آن خانه می‌شود؛ چرا که از بقیه می‌شنود که بارون قاتل و بدجنس است و باید از او دوری کند. کمی که می‌گذرد بولت می‌فهمد که بارون با این که ظاهری نوجوان دارد اما مردی چندین ساله و پنگوئنینه است و زمانی که ماه به صورت کامل درمی‌آید، تبدیل به پنگوئن شده و به تخریب شهر می‌پردازد. حتی او پیش از آنکه بولت را به فرزندخواندگی بگیرد برای او نقشه‌هایی داشته است. این رمان هیجان انگیز و ترسناک در عین آنکه شما را با موجودات فانتزی و نوجوان‌های نیمه انسان، نیمه پنگوئن آشنا می‌کند، حسابی شما را نیز می‌خنداند. اما شروع داستان نفرین پنگوئنینه از جایی‌ست که مردی به شدت به حیوانات حساسیت دارد؛ تا حدی که وقتی اطراف حیوانات باشد، عطسه می‌کند اما از بخت بد، شغلش هم دلالی حیوانات باغ‌وحش است! زمانی که برای خریدن پنگوئن به باغ‌وحش می‌رود، چهارده پنگوئن با چشم‌های زرد به او خیره می‌شوند و ماجرا شروع می‌شود...

حجم

۹۵۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۹۵۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۹۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد