نظرات درباره کتاب پیدایت کردم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب پیدایت کردم اثر لیزا جوئل

نظرات کاربران درباره کتاب پیدایت کردم

۳٫۸
(۳۲)
Maryam R
داستان تو صبحی که آلیس لیک آماده شده تا بچه‌هاش رو به مدرسه ببره شروع میشه. آلیس تو ساحل مرد جوونی رو میبینه که تو خودشه، بارون خیسش کرده و زل زده به دریا. سعی میکنه بهش توجه نکنه اما وقتی برمیگرده و میبینه همونجاست علیرغم مخالفت همه تصمیم میگیره بهش کمک کنه. این مرد هم بوی دردسر میده اما این باعث نمیشه که آلیس از تصمیمش منصرف شه. باید دید این دفعه سرنوشت چی تو مسیر این زن قرار داده... خب باید بگم که تا اواسط داستان، با یه ماجرای روتین همراه با فلش بک به گذشته رو به روییم، اما از اون به بعد ماجرا جذاب و ترسناک میشه. درسته که بعضی جاهاش برخلاف انتظار پیش میره اما در مجموع داستان خوبیه و پایان خوبیم داشت. سرهم بندی نشده بود و کاملا نیاز خواننده برای یک پایان منسجم رو برطرف کرده بود. در کل کتاب خوبیه و خوندنش خالی از لطف نیست.
نیتا
داستان کناب جدید و تقریبا تا اخر کتاب هم نمی تونید حدس بزنید که قراره چه اتفاقی بیافته. داستان پلیسی خوب با ترجمه روان و متنی که درست ویراستاری نشده، چون گاهی اسامی جابجا نوشته شده اند. در هر صورت اگر رمان پلیسی دوست دارید، این کتاب رو بخوانید.
1984
کتاب عالیه و ترجمه هم عالی. ۳ روزه خوندمش. فقط نمی‌دونم اینکه میگن سگ پارس کرد از کی دقیقا ایجاد شد در زبون ما؟ به بارک نزدیکه اما من واقعا دوست ندارم بگم پارس و هاپ رو استفاده میکنم.
بلو
پارس کردن در اصل پاس کردن بوده به معنی دفاع و مقابله ولی در زبان امیانه از پارس استفاده میکنیم
soma
خیلی رمان خوبیه انگار آدمو میبره به عمق داستانش عالیه حتما بخونید دختر پونزده ساله ای که برای اولین بار دوست پسر داشت و همون اولش اتفاقایی ناگوار براش پیش اومد و مردی ک همه چیو فراموش کرده بود حتی اسم خودشو
soroosh7561
سلام. سبک جالب نویسنده در بیان روایات و موقعیت ها جذبم کرد. دقیقا عین یه سریال که درست در حساس ترین زمان به یه صحنه دیگه پرش میکرد و میل و اشتیاق خواننده رو به ادامه داستان افزایش میداد. هرچند با سرنوشت شخصیت منفی داستان موافق نیستم و نویسنده میتونست سرنوشت بهتری رو برای شخصیت منفی داستان در نظر بگیره ولی خب من حیث المجموع کتاب خوبی بود و ارزش خوندن رو داشت.
Aa
داستان خوبی داره فقط یکمی طولانی ه و به نظرم نیازی نبود نویسنده تا این اندازه طولش بده
ghazaleh
کتاب خوبی بود
روشنک
موضوع جالبی داشت
معصوم
داستان با حضور ناگهانی مردی در مکانی بنام خلیج رایدینگ هاوس و نزدیکی خانه ی زنی به نام آلیس که از نظر اهالی زن عجیبیه شروع میشه، مردی که آشنایی با اون به نظر پردردسر میاد، داستان در دو زمان متفاوت بیان میشه حال و فلش بک هایی که به گذشته میزنه و رازهایی در طول داستان کم کم خودشون رو نشون میدن حدس ماجرا مشکله و تقریبا تا اواخر داستان هویت این مرد مرموز ناشناخته میمونه پایان بندی خوبی هم داره و به همه سوالات خواننده جواب داده میشه
z.gh
داستان کتاب خوب پیش رفت .ترجمه هم خوب بود 👌👌
فری
داستانی جذاب که تا انتها خواننده را به دنبال خود میکشاند.غافلگیری و غیر قابل پیش بینی بودن از مزایای داستان است.
moOna Ü
خیلی جذاب با پایانی عالی
Mary gholami
جذاب نبود
پروانه
درباره مردیه که ۲۰ سال فراموشی داشته و با دیدن عامل اصلی آن همه چی یادش میاد و تصمیم میگیره اونو از بین ببره ولی اتفاقات غیر منتظره ای می افته و داستان به سمت دیگه ای پیش میره
2574327
میشه لطفا این ترجمه کتاب رو تو طاقچه بی نهایت بزارین؟این ترجمه روان تره ممنون و سپاسگزار
erinne
امان از مترجمین نابلد.. شاید اگر کتاب رو با ترجمه ی دیگری خونده بودم انقدر عذاب نمیکشیدم. کتاب بیشتر به درد نوجوانان میخوره. داستان به نظرم سطحی و متن بی دلیل شلوغ و گل درشته.
عالی بود
ارزش خوندن نداره اصلا

حجم

۳۴۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۳۴۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۹۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد