نظرات کتاب جنگل

نظرات کاربران

سارا خانم
عالی عالی ، من اولین بار بود از کوبن کتاب خوندم ، واقعا جذبه داشت .
آنه
من نشر آموت این کتاب رو مطالعه کردم و به نظرم یکی از بهترین کتاب های جنایی ، پلیسی و معمایی بود که خوندم . حتما حتما بخونیدش چون اگر کتاب رو دستتون بگیرید دیگه نمیتونید بزاریدش زمین
کاربر ۱۵۵۷۴۰۶
این کتاب رویایی و زیبا بود و برای سن ۱۳ سال به بالا خوبه
NEGAR
حالا نمیشه زیر13 بخونن؟ 😂
Mehrab
ترجمه کتاب بسیار پریشان است. کاملا انگار مترجمان متعددی داشته و در نهایت هم کسی ویرایش و یکدست سازی انجام نداده. شیوه نگارش کتاب با راویان متعددی که به ناگاه و در میان جملات و پاراگراف‌ها عوض می‌شوند واقعا گیج کننده است. جاهایی از کتاب به نظر می‌رسد صفحات جابجا شده‌اند. با همه اینها داستان جذاب و پرکشش است.
mahsa
شروع رمان با اتفاق هیجان‌انگیز بود که جذابش می‌کرد اما خیلی طول نکشید و توضیحات اضافه باعث شدن روند رمان کند و از ماجرای اصلی دور بشه. توی بخش‌های مختلف رمان این توضیحات اضافه دیده می‌شن. هیجان و تعلیق رمان خوب بود و وادارم می‌کرد بخونم تا رازها رو بفهمم‌. با خوندن سرنخ‌هایی که می‌داد درگیرم کرده بود و سوالای زیادی توی ذهنم شکل می گرفت و این اتفاق باعث شد رمان رو دوست داشته باشم. کشش خوبی داشت و تا آخرین صفحه هم همراهش بود. توی بخش هایی از قصه شوکه‌م می کرد و این باعث شد به ترجمه‌ی بد و توضیحات خسته کننده توجه نکنم و ادامه بدم. ترجمه و ویراستاری اصلا خوب نبود؛ یک دفعه ماجرا به سمت دیگه‌ای می‌رفت اما فکر می‌کردم هنوز توی بخش قبلی و مکالمه‌های اون‌هام.
3379248
لطفاً این کتاب رو با ترجمه خانم محدثه احمدی از انتشارات آموت هم در لیست قرار بدید.
قاصدک
داستانش معمایی بود ،اما ترجمه اش خیلی خوب نبود
fada
ترجمه بد کتاب، ویرایش بدتر، عدم رعایت جمله بندی و اصول نشانه گذاری متن و همچنین ضعف ساختاری داستان از عواملی بودند که مرا از خرید کتاب پشیمان کردند. من کتابهای زیادی را از هارلن کوبن خوانده ام و بنظرم این کتاب از ضعیفترین آنها بود.
لاله
داستان سرهم‌بندی شده باسمه‌ای با ترجمه افتضاح با اختلاف همچنان رمان مخمصه از این نویسنده بهترین اثرشه.
نگین
خیلی هیجانی بود از اون کتابا که نمیشه یه لحظه زمینش گذاشت

حجم

۲۹۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

حجم

۲۹۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان