نظرات درباره کتاب از ترس تنهایی و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۱۵ | طاقچه
کتاب از ترس تنهایی اثر امیلی گیفین

نظرات کاربران درباره کتاب از ترس تنهایی

نویسنده:امیلی گیفین
انتشارات:نشر سنگ
امتیاز:
۳.۵از ۷۱۴ رأی
۳٫۵
(۷۱۴)
bookman:)
زیاد دلچسب نبود. با فرهنگ ایرانی همخونی نداره
کاربر 2826940
ترجمه خوب و روانی داره. خسته کننده نیست اما خوندنش واقعا چیزی به شما اضافه نمیکنه!! فقط می‌تونه حس همزاد پنداری ای به شما بده اگر در یک مثلث عشقی بودین یا حداقل کسی «فکر» کرده که شما در یک مثلث عشقی بودین. پایان بندی خیلی خوبی نداشت.
کاربر ۸۷۱۰۴۸
خسته کننده...خیلی کسالت بار..وقتتون رونگذارین.
لبخند
به نظر من اگه وقتتون با ارزشه سراغ این کتاب نرید . یه داستان معمولی خیلی معمولی
maedeh
اصلا کتابش پرداخت ایترنتی هست اگه وجه نقد پس از دریافت کتاب درب منزل باشه عالیه من یه هفتس منتظر کتابم واقن
nuna
دوست گلم این کتابها از نوع ebook هستند و شما در حقیقت فقط الکترونیکی صاحب کتاب می شوید و نسخه چاپیی در کار نیست.
کاربر ۱۴۹۳۲۸۱
من تازه کتاب رو شروع کردم و چیزی که تو همین ۸ صفحه برام سواله: مگه سی سالگی در حقیقت شروع دهه چهارم زندگی نیست؟ این چرا چیز به این سادگی رو هی اشتباه میگه و توضیح میده😫🤦‍♀️ حاالا کتاب رو کامل بخونم، نظر رو ویرایش میکنم
کاربر ۱۵۷۸۰۸۷
کتاب نثر روانی داشت.. و به درد سی ساله ها می خوره... بعضی از صحنه ها طولانی و خسته کننده میشه... من رد کردن ان قسمت ها... مشتاق بودم آخر داستان را بخونم
sami
یه رمان عاشقانه ست که برای سرگرمی و عوض کردن ذائقه خوبه والبته کاملا منطبق بر فرهنگ آمریکایی !
کاربر ۱۴۲۹۶۶۹
چند صفحه از کتاب رو خوندم، با متن انگلیسی مقایسه کردم. ترجمه چنگی به دلم نزد. ترجیح دادم متن اصلی رو بخونم.
maryam
پایان نداشت.ازهم گسیخته بود.چندتا موضوع شروع کرده بود ولی یه پایان خوب نداشت.بلاتکلیف بود
شادی
کتابی بود که وقتی شروع کردم نتونستم بیخیالش بشم و تا آخرش رفتم، ترجمه خوب نثر روان قطعاً همیشه جذاب. کامنتهای دوستان خوندم، البته کتاب کتاب نه کلاس اخلاق،چه ما خوشمون بیاد چه نیاد خیانت یکی از وجوه هر رابطه ای میتونه باشه و از اون دردناکتر اینکه گاهی اوقات خیانت به حق هم هست مثل همون ماجرایی که تو کتاب میگذره. از توصیفات روانشناختی شخصیتها لذت بردم و حقیقتاً بنظرم آدم کامل بودن بهتر از آدم خوب بودن، یعنی پروسه ای که راشل طی کرد، دوستانی که میگن کتاب میگفت تا سی سالگی ازدواج کن وگرنه که باختی یعنی خودشون هرگز از تنهایی نترسیدن؟؟؟!!!
کتاب یعنی زندگی
عالی😄
FAVAND
فقط کتاب های مزخرف رایگان می‌شن؟ کتابهایی که کسی دانلود نمی کنه؟!😒
سین
اتفاقا دو تا کتاب رایگان خوندم که بسیار عالی بودن. اسم یکیش جراح دیوانه بود که فوق العاده کتاب جالبی بود. اسم اون یکی رو یادم نیست.
ماراتن
@ تَشتَر اون «خیلی» در جملهٔ نخست، برای جدا کردن قدرشناس‌ها از قدرنشناس‌ها بود. من چیزی رُ که در چند دهه زندگی خودم دیدم، نوشتم. ممکنه آدمهای جامعه‌ای که شما با اون در ارتباط هستین، آدمهای قدرشناسی هستن. شما در یک پیام، چهار بار برخورد خشن و از روی خشم با من داشتین، واقعا چرا؟ چرا باید به خودم اجازه ندم که نظرمُ بنویسم؟ آیا نظر صادقانهٔ من با توجه به زندگی من، نشون از ایرانی نبودن منه؟ چرا حق ندارم چیزی رُ که تجربهٔ زندگیمه بنویسم؟ واژهٔ «مزخرف» مودبانه نیست. آیا در این شکی دارید؟ پیام من و نوع ادبیات من، نشون‌دهندهٔ شخصیت منه، همون‌جور که پیام شما و ادبیات شما. ایشون می‌تونستن چنین بنویسن: من تا صفحهٔ فلان خوندم، اما کتاب برای من جذاب نبود. مشکل اصلی من با پیام ایشون، طلبکار بودن بی‌دلیل ایشونه و پیامی که از ظاهرش پیداست که به احتمال زیاد، نویسنده، کتابُ نخونده. و از آن سو، نگاه کردم و دیدم ایشون، تا دیروز در مورد کتابی نظر نداده، که این یعنی کتابی در طاقچه نخونده یا اگه خونده، لازم ندیده نظر بده. اما وقتی اومده دیده دارن نذری میدن تو هیأت، چون دیده عدس پلوست نه قیمه یا قرمه سبزی، صداش در اومده و گفته مزخرفه و گفته فقط کتابهای مزخرف رایگان میشن. این چند تا کتاب الان یادم اومد که رایگان شدن و دریافت کردیم. اینا اگه مزخرفه از نظر ایشون و شما، حق با شماست.(تعداد کتابهای خوب و خیلی خوب که رایگان شدن، زیاده اما باید بگردم که نام همه‌شونُ بنویسم.) اختراع قوم یهود نشر نو پاپ و مرتد نشر ثالث آخرین انار دنیا نشر ثالث عقاید یک دلقک/ هاینریش بُل بل آمی/ موپاسان شب‌های روشن نشر ماهی دوست باهوش من انسان در جستجوی معنا آرامش آلن دوباتن نه داستان سلینجر و ..... همهٔ این کتابها مزخرف هستن؟ --- اینکه ۲۹ نفر موافق این حرف بودن، نشون میده که حق با منه. چون دو حالت بیشتر نداره. یا این کتابها که همه کتابهای ارزشمندی هستن، مزخرف هستن یا ایشون، کتره‌ای نظر دادن، نظری بی‌شناخت و از روی طلبکاری. به پیام ایشون بار دیگه توجه کنید. «فقط کتابهای مزخرف رایگان میشن؟»
farazaghazade
شما میخوای بهترین کتابایی که ۱۰۰ هزار تومن هستن رو رایگان بخونی چرا بقیه رو خراب میکنی

حجم

۲۹۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۲۹۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۱۴
۱۵
صفحه بعد