نظرات کتاب اعمال انسانی
کتاب اعمال انسانی اثر هان کانگ

کتاب اعمال انسانی

نویسنده:هان کانگ
مترجم:علی قانع
امتیاز:
۴.۴از ۱۳ رأی
۴٫۴
(۱۳)

نظرات کاربران

samira
موضوع درباره ی سرنوشت چند دانشجو در جنبش های دانشجویی کره جنوبی است که بعد از تظاهرات زندانی و شکنجه شدند. کتاب دردناکی بود،نیمه دومش(از فصل چهار)به نظرم جذاب تره و کلا کتاب عامه پسندی نیست.
زهرا
لطفاً این کتاب رو به بخش بی‌نهایت اضافه کنید☘
Stephanie Böhme
این کتاب رو تو بینهایت بذارین چون همه باید مطالع اش کنند .
علیرضا
از چه نظر خوب بود؟؟
Sharareh Haghgooei
کتاب حیرت انگیزه.اصلا فکر نمی کردم کره جنوبی با اون سریال های گوگولی همچین لکه سیاهی در تاریخ معاصرش داشته باشه.موضوع کتاب داستان تعدادی از قربانیان و شاهدان قتل عام گوانگجو در کره جنوبی است.داستانهایی بسیار تکان دهنده که برای حافظه تاریخی ما چندان بیگانه نیست، ولی وقوع آن در کره جنوبی ان هم فقط ۴۰ سال پیش باور نکردنی بود.
mahdieh313
یه مدت توی سینما و تلویزیون کره جنوبی این مسائل سانسور بود حتی یکی از بازیگراشون به خاطر بازی توی فیلم هجده می که درباره قیام گوانگجو بود رفته بود توی لیست سیاه ولی الان انگار سیاستاشون تغییر کرده دارن راجع به اون سالها بیشتر حرف می زنن تازگیا دارن سریال هم درباره اش می سازند مثل گل برفی و جوانان نی
mahi
اعمال انسانی. کتابی عجیب، دلخراش و بسیار نزدیک به این روزهای ما. کتاب در مورد قتل عام سال هشتاد میلادی، در روستای گوانگجوی کره‌س. اتفاقی دلخراش که طی اون، مردم بیگناه زیادی که به شرایط موجود معترض بودن، قتل عام شدن. بین این افراد، نوجوون‌های زیادی بودن که بدون هیچ دلیلی، مردن تا اعتراض خفه شه. حالا نویسنده یکی از این کشته شده ها رو تو چند فصل، تو زمان‌های مختلف، از نگاه نزدیکان و اطرافیانش به ما معرفی کرده درد و غمی که این مرگ نابهنگام، روی بازمانده‌ها گذاشته. و چقدر این داستان آشناست و ما چقدر از این کشته‌های مظلوم داریم از سال شصت و هفت، تا همین امسال.
Mary gholami
این کتاب برای کسایی که کتابخوان هستند جالبه چون قلم سنگینی داره و برای افرادی که کتاب برای سرگرمی میخونن ممکنه خسته کننده باشه
neginafshari
لطفا این کتاب رو در بخش بی نهایت قرار بدید. ممنون از شما

حجم

۲۰۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۲۰۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۴۷,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد