نظرات درباره کتاب سفر سیلکا و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب سفر سیلکا اثر هدر موریس

نظرات کاربران درباره کتاب سفر سیلکا

نویسنده:هدر موریس
امتیاز:
۴.۴از ۱۱۱ رأی
۴٫۴
(۱۱۱)
shaghayegh
کتاب خوبی بود تا جایی که هر لحظه از کتاب درس استقامت و شجاعت و امید میده. یه کمی روند کتاب کند پیش می‌رفت ولی در کل خوب بود اما نه به اندازه ی خالکوب آشویتس 😉
وحید
روایت‌های دردناک از تاریخ، چه مستند و چه داستان، می‌توانند انسان را تحت تاثیر خود قرار داده به فکر وادارند. این کتاب هم روایت جالبی دارد، ولی نوشتار خوبی ندارد. زبان نویسنده (یل شاید مترجم) زیبا و ادبی نیست. تا چند صفحه از کتاب را خواندم و ترجیح دادم ادامه ندهم و وقتم را به یکی از میلیون‌ها کتاب زیباتر از این کتاب اختصاص دهم.
صدف
❤️
marjan
من کتابهای مربوط به جنگ جهانی رو خیلی دوست دارم و این کتاب واقعا زیبا بود و در عین حال دردناک.این جمله از متن کتاب خیلی زیباست: مردم از خودشان سلسله مراتبی از خیر و شر درست می کنند و بعد تصمیم می گیرند که جایگاه تو کجاست؟
Emma
اگر به وقایع جنگ جهانی دوم علاقه مند هستید این کتاب یکی از گزینه های خوبی که می تونید بخونید
یا محمد مصطفی
داستان زندگی سخت و طاقت فرسای سیکل در اردوگاه کار اجباری جالب بود
Aa
تاریخ ثابت کرده که توی همه جنگ ها همیشه این زن ها بودند و هستند که بیشترین تاوان رو پرداخت کردن و متاسفانه افراد کمی به این موضوع پرداختند. موضوع دیگه ای که برام جالب بود ضمیمه آخر کتاب بود، مقایسه ای که بین آلمان نازی و استالین شووروی انجام داده بود که هر دو میلیون ها انسان رو کشتند. با این تفاوت که آلمان نازی رو هم در جریانش هستند، اما برای شووروی رو متاسفانه کسی نمی دونه.
mina_tk
اگه علاقمند به کتاب هایی با موضوعات جنگ جهانی دوم هستید این کتاب گزینه ی خوبی هست. کتاب در مورد دختری است که از اردوگاه اشویتس بعد از پایان جنگ به اردگاه های شوروی برده میشه، شخصیت اصلی کتاب در کتاب خالکوب اشویتس هم هست توصیه میکنم اول کتاب خالکوب اشویتس خونده بشه بعد این کتاب
HeliOs
کتاب زیبایی بود و لذت بردم. اما اخرش که فهمیدم این وقایع از زبان سیلکا گفته نشده جا خوردم. نویسنده قلم خوبی داشت و داستان پردازی خیلی خوب بود. بیشتر صحنه هارو تصور کردم.
Bahareh D
توی نظرم اسپویل هست اگه تمایل ندارید نخونید. داستان جالبی بود اما من متوجه نشدم اخرش چرا و چطوری ازاد شدن؟
Vida.hamzei
آخرش استالین مرد و زندانی های سیاسی رو‌ آزاد کردن
mina piraste
کتاب خوبی بود. از کتاب خالکوب بیشتر دوستش داشتم. سیلکا شخصیت قوی و شجاعی که زنده موندن را انتخاب میکنه. این بهترین جمله برای زندگی سراسر رنجشه. این همه ظلم و قساوت واقعا باورنکردنیه
mah
عالی عالی NE9GTVHNXW8 10 % تخفیف
نیتا
داستان دختری که از اردوگاه کار اجباری آلمانی ها به اردوگاه کار اجباری اتحاد جماهیر شوری می رسه... من این کتاب رو دوست نداشتم، به چندین دلیل: -متن کتاب برای من سطحی و بچه گانه بود. -کتاب داستانش رو از کتاب خالکوب آشویتس گرفته بود -پایان هندی وار کتاب و همه چیز به خیر و خوشی تموم شد البته اگر دوست دارید کتابی رو تنها برای گذران وقت بخونید، کتاب متن روان و ترجمه خوبی داره.
afshin kargar_1353
دانلود کتاب سفر سیلک رو از چه طریقی میتونم انجام بدم . ممنون

حجم

۳۰۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

حجم

۳۰۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

قیمت:
۶۷,۵۰۰
۴۷,۲۵۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد