نظرات درباره کتاب فانوسی میان اقیانوس‌ها و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب فانوسی میان اقیانوس‌ها اثر ام. ال. استدمن

نظرات کاربران درباره کتاب فانوسی میان اقیانوس‌ها

انتشارات:نشر چشمه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۳۲ رأی
۴٫۰
(۳۲)
مینا جعفری
داستان درمورد سربازیه که از جنگ جهانی برگشته و به خاطر مشکلات روحی ای که براش پیش اومده تصمیم میگیره به یک جزیره بره و با تنهایی در یک فانوس دریایی کار کنه اما بعد اتفاقاتی براش میفته که این آرامش رو ازش میگیره. خوندن کتاب بسیااار لذت بخش و جذابه. من تازه کتاب چاپیش رو خوندم عالیه 👍📚😊
میم
کتابی به شدتتتتت قشنگگگگگ با داستان پردازی عالی محتوای فوق العاده و به شدت غم انگیر و تاثر برانگیز و شخصیت پردازی فوق العاده فیلمی هم که از کتاب اقتباس شده عالیه حتما فیلم رو با بازی فوق العاده آلیسیا ویکاندر و مایکل فاسبندر ببینید(البته بعد از خوندن کتاب)
je suis jay
قشنگ نصف داستان رو خود طاقچه اسپویل کرد
nazi
داستانی غم انگیز وتاثیر گذار اما درعین حال باید پذیرفت که همه ی رمان ها و داستان ها نباید پایانی خوش داشته باشند اون وقته که صرفا هیچ ارزشی‌‌جز‌ سرگرمی ندارن،کتابی مفیده که من و شمای خواننده رو درگیر خودش کنه و درکنار سرگرمی کمی چاشنی زندگی واقعی هم داشته باشه،این کتاب از اون دسته از کتاب هاست(:
Mary gholami
بد نبود
قاصدک
داستانش عالی بود،از خواندنش لذت بردم، زندگی در جزیره دور افتاده همیشه برایم جذابیت خاصی دارد،قرار گرفتن بین احساس مادرانه انتخاب راه صحیح بین عقل و احساس،خوندنش رو دوست داشتم
niu
عالی بود فیلی هم که از روش ساخته بودن عالی بود من عاشق اون فانوسی شدم که توش زندگی میکنن نویسنده مکان هارو خیلی خوب توصیف کرده بود.
Mahbubeh Parhizkar
نمیتونم بگم خیلی دوستش داشتم و نمیتونم بگم که خوشم نیومد. قسمت هایی از کتاب برام جذاب بود و قسمتهاییش نه چندان. به نظرم اواخرش یه مقدار کش پیدا کرده بود. جملات و فضاسازی زیبایی داشت. مخصوصا اون قسمتی که هنوز توی جزیره بودن. قسمت جالبش این بود که همه شخصیتها وقتی به شرایطشون دقت میکردی قابل درک بودن و همچنین به اندازه خودشون گناهکار. گناههای کوچیک قابل درکی که عذاب های بزرگ در پی خودشون داشتن. و پایان بندی زیبایی هم داشت. هر چیزی که اون گذران زندگی و ایستا نبودنش رو به تصویر بکشه قشنگه...
𝓜𝓪𝓷𝓮𝓵𝓲
داستانی نیست که شما رو به صفحه های کتاب مجذوب کنه و باعث بشه از خواب و خوراک بیفتین کاملا قابل پیشبینیه
Hopefull_librarian
خط به خط کتاب رو خوندم و لذت بردم. داستان پر کشش و جذابی داشت. کاملا تونستم خودم رو حای شخصیتها بذارم و با خودم بگم اگه من بودم چیکار میکردم. آخرش خوش نبود ولی واقعی بود.
اِلوچ
اگر ادبیات داستانی رو دوست دارید حتما این کتابو بخونید. مخصوصا نیمه دوم کتاب خیلی زیباست و البته نمیشه روند داستان رو پیش بینی کرد.
Delaram
کتاب دلنشینی بود، از خوندنش پشیمون نمیشید
حسین محمدی
رمان خوبی بوداماافسوس پایانش خوش نبودگرچه روال واقعگرایانه داستان اینطورمقتضی میکرد

حجم

۴۱۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۲۵ صفحه

حجم

۴۱۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۲۵ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
۴۷,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد