نظرات درباره کتاب زندگی خصوصی درختان و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب زندگی خصوصی درختان اثر آله‌خاندرو سامبرا

نظرات کاربران درباره کتاب زندگی خصوصی درختان

انتشارات:نشر چشمه
امتیاز:
۳.۵از ۱۱ رأی
۳٫۵
(۱۱)
Marya
کتاب آمیخته‌ای‌ست از خاطره، داستان، واقعیت، خیال، گذشته و آینده. بیش‌تر از آن‌که داستان باشد، به یادداشتی بلند شبیه است. این‌گونه نثر چندان عامه‌پسند نیست ولی مخاطب خودش را دارد. به پایان رساندنش ممکن است دشوار به نظر برسد-و در برخی مواقع خسته‌کننده-اما نقل یکی از منتقدانش پس از پایان چندان بی‌راه به‌نظر نمی‌رسد؛ «این اثر طلسمی دارد که شمارا وادار می‌کند دوباره و دوباره به آن بازگردید.» خوانشش در یک عصر کسل‌کننده پیشنهادِ مناسبی‌ست.
Aram
کتاب بدی نبود اما پایانش رو دوست نداشتم در اصل حس میکنم کتاب نیمه کاره موند
mahi
کتابی کوتاه که بیشتر شبیه یادداشتی چند صفحه ایه. یادداشتی از مردی به نام خولیان که شب زنش ورونیکا به خونه برنمیگرده و با وجود نگرانی که داره، سعی می‌کنه دخترش رو آروم نگه داره. خولیان تو این شب عجیب،زندگی خودش و زندگی زناشوییش رو بازبینی می‌کنه. کتاب کشش نداشت برای خوندن، پایان‌بندی نامشخصش هم جالب نبود. ترجمه بد کتاب هم مزید بر علت شده بود تا از خوندنش لذت نبرم. من این کتاب کوتاه رو اصلا توصیه نمیکنم. کتاب‌های بهتری هست که به جاش بخونیم.
Dati
Our share of night to bear, Our share of morning, Our blank in bliss to fill, Our blank in scorning. Here a star, and there a star, Some lose their way. Here a mist, and there a mist, Afterwards – day!
maryamf14
معمولی بود ...

حجم

۶۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۱ صفحه

حجم

۶۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۱ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
۱۲,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد