نظرات درباره کتاب در قلمرو مرگ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب در قلمرو مرگ اثر ادگار آلن‌پو

نظرات کاربران درباره کتاب در قلمرو مرگ

۲٫۹
(۹)
Reza
نوشته های ادگار الن پو محشر هستن. شخصیت روانی که او در داستان « قلب افشاگر » این کتاب ساخته رو بارها و بارها در انیمیشنها و انیمه ها دیدیم. ( سینما برای پرداخت به جزییات چنین شخصی کاملا ناتوانه ! )
ali fattahi
علیرغم مقدمه جامع و جالبی که داشت اما متاسفانه داستانهای درخور این مقدمه را درکتاب ندیدم.علیرغم مقدمه بسیار خوب کتاب درباره ژانر کتاب و معرفی بهترین آثار منتشرشده در این سبک وذکر اسامی بهترین نویسدگانی که موجب شکوفایی این سبک واقبال بیشتر عامه مردم و توجه منتقدان به این ژانر شدند ولی متاسفانه بهترین نمونه ها از داستانهای این ژانر درکتاب گردٱوری و انتخاب نشده است.
Sou_Ma
وقتی اول کتاب یه مقدمه پُر و پیمون درباره‌ی ادبیات گوتیک و هراس نوشته شده و از اشباح و دراکولا و خون‌آشام و فرانکنشتاین و قلعه‌های قرون وسطایی و وحشت‌انگیز حرف میزنه، خب منِ خواننده انتظار دارم داستان‌هایی که قراره بخونم چنین تم‌هایی داشته باشن. اما کتاب پُر از داستان‌های ساده و روزمره و کودکانه‌ست که هیچ‌جوره به گوتیک و تم‌هایی که توی مقدمه اشاره شده، ربطی ندارن. به جز یکی دوتا داستان، باقی داستان‌ها حتی ارزش خوندن هم ندارن. کلاً اینکه ظاهر کتاب یه چیزه و باطنش یه چیز دیگه.

حجم

۲۰۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

حجم

۲۰۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

قیمت:
۵۶,۰۰۰
۲۸,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد