نظرات کتاب آسمان مال من بود؛ خاطرات سرهنگ خلبان صمدعلی‌ بالازاده
کتاب آسمان مال من بود؛ خاطرات سرهنگ خلبان صمدعلی‌ بالازاده اثر ساسان  ناطق

کتاب آسمان مال من بود؛ خاطرات سرهنگ خلبان صمدعلی‌ بالازاده

نویسنده:ساسان ناطق
امتیاز:
۴.۰از ۸ رأی
۴٫۰
(۸)

نظرات کاربران

HQSAMM
واقعا محشره. خدای مهربان انشالله به ایشان و خانوا ده شان طول عمر با برکت و عاقبت بخیر بدهد. واقعا کتابی است که به هر ایرانی و حتی انسانی درس غیرت و حماسه و انسانیت می دهد. متاسفانه مثل کتاب نورالدین پسر ایران در انتهای کتاب بسیار متاثر می شویم از نحوه برخورد سیستم با این ایثارگران.....بقول جمله پایانی کتاب که منقول از شهید بابایی است: اگر کارت رو برای خدا انجام دهی از هیچ کسی توقع نخواهی داشت........انشالله پیرو خوبی باشیم و مسیر را حتی سریعتر طی کنیم.
کاربر ۱۱۰۰۲۰۸
با درود خدمت شهدای بزرگ ایران زمین، خدارحمت کنه شهید بالازاده عزیز رو ،بنده احساس غرور می کردم موقع مطالعه این کتاب و باعث افتخاره که ایران همچنین فرزندان دلیر و معتقدی داره ،یادشان جاودانه و نامشان بزرگ
آرش
حقیقتا کتاب فوق العاده ای است و توصیفات کاملی از وقایع دارد. به نظر می آید به دور از اغراق و در کمال فروتنی نوشته شده است. قسمت ناراحت کننده این کتاب و کتاب های مشابه در بی مهری هایی است که به این عزیزان روا داشته شده است و همچنین همرزمانش آن که غریبانه پرکشیدند. بدون شک این کتاب را پیشنهاد میکنم. کمتر کتابی وجود دارد که آن را در دو روز خوانده باشم ولی این کتاب را در کمتر از دو روز خواندم
کاربر ۱۳۱۲۴۹۱
در یک کلام بسیار خواندنی
Alireza.Izadi
واقعاً خاطراتشون بسیار تأمل برانگیز بود شیرینی ها و تلخی های خاص خودشو داشت. آدم واقعا از حسادت های یه عده لجش می گیره. و نمی دونه چی بگه ای کاش یکم بیشتر هوای قهرمان کشور رو می داشتند.
حمید
بادرود به مطالعه کنندگان عزیز در این کتاب نویسنده بدون هیچگونه توضیح جذاب کننده از ماموریتهای بمباران گذر میکند و اصلن به جزئیات ماموریتها که میتوانست کتاب را صدچندان جذاب کند نمیپردازد و با عجله فقط تاریخ و محل ماموریت را اعلام میکند و میگذرد!!!بطور کلی ایشان در این کتاب فقط تاریخ ماموریتهایشان را اعلام کرده اند!!! دوستانی که کتاب فوق العاده جذابِ (پرواز با آتش) سرتیپ عتیقه چی را مطالعه کرده اند کاملن متوجه منظور بنده میشوند.
آرش
بنده کتاب جناب عتیقه چی، جناب نجفی، جناب شیرآقایی، جناب بالازاده و بسیاری از عزیزان خلبان را خوانده ام و به نظرم نظر شما و دو ستاره ای که دادید بی مهری است. شاید این کتاب به جذابیت کتاب جناب عتیقه چی نباشد ولی کماکان کتاب فوق العاده ای است و بنده به شخصه بسیار لذت بردم از خواندن آن.
مانا
یک سری چیزها هنوز هم جزو رموز جنگ محسوب میشود. نمی توانند بگویند

حجم

۸۶۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۸۶۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۸۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد