نظرات درباره کتاب خواهر خاموش و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب خواهر خاموش اثر دایان چمبرلین

نظرات کاربران درباره کتاب خواهر خاموش

۳٫۹
(۱۶۰)
nnnn
فیلمنامه های هندی پیش داستان این کتاب هیچی نیست
ب. قاسمی
حذاب بود ولی زیادی کش اومده بود جالبه که توی همه ی داستان هاشون پای خیانت و تجاوز درمیون هست😕
lonelyhera
کاش می‌گفتی حاوی اسپویل
مریم
داستان قابل حدس و آبکی بدون هیچ هیجانی. فکر میکردم ماجرای جنایی معمایی جذابی داشته باشه ولی اصلا اینطور نبود.از محتوای داستان خوشم نیومد بی معنی و غیر اخلاقی. از یه جایی به بعد دیگه محتوای داستان به شدت افت میکنه اواسط کتاب معلوم شدن همجنس باز بودن یکی از شخصیت ها و عجیب اینکه سانسوری در بیانش صورت نگرفته.
یا محمد مصطفی
جالب نبود ادامه ندادم
n re
از نظر محتوایی بیخود بود و پوچی های دنیای غرب توش کاملا مشهود بود و فکر می‌کنم حتی یه جاهایی به دلیل تضاد کامل با فرهنگ ما یه جاهاییش هم سانسور شده بود چون میشد بعضی مسائل رو حدس زد که توی کتاب مستقیم بهش اشاره نشده بود اما کاملا مشهود بود!! 🙄 و علیرغم اینکه دوستان نوشتن غافلگیر کننده بود من از همون ابتدا خیلی از جاهای داستان رو حدس زدم و آخر دیدم حدسم درست بوده پس زیادم غافلگیر کننده نبود شاید یکی از دلایلی که این کتاب رو تا آخر خوندم همین بود که ببینم حدسام درسته یا نه به هرحال من زیاد این کتاب رو پیشنهاد نمیکنم کتاب‌های ارزشمندی که ارزش وقت گذاشتن داشته باشه توی ادبیات ایران و جهان زیاده پس بهتره وقتتون رو واسه کتاب‌های با محتواتری صرف کنید
n re
بازی فرشته جلد دوم سایه ی باد هست نسخه فیزیکیش اومده اما الکترونیک خیر
بهار
ادامه داستان سایه باد هنوز نیومده؟؟؟
n re
آره دختران مطرود عالی... مثل یه فیلم جذاب
بوک تاب
کتاب یک طوری بود، من خودم توی یک روز تقریبا خواندمش، نثرش روان و گویا بود و البته آخرش کمی کشدار شده بود. وقتی خواندم بدم نیامد اما با این همه خواندنش را توصیه نمیکنم. چیزی آخرش بهتون اضافه نشده البته به غیر از عبرت! : __واقعا چقدر خوبه که ما توی فرهنگمون رابطه خارج از ازدواج را حرام میدونیم، ضررش صد در صد به زن برمیگرده.جینی و پدر رایلی که حتی پول کافی هم برایش نگذاشت، رایلی و برایان که در خقیقت هیچ فکر جدی ای در مورد رایلی نداشت و... __ اینکه بچه ها واقعا در معرض خطرند، براشون معلم غیر همجنس نگیریم... انهایی که قرآن بهشون میگه فی قلوبهم مرض، واقعا وجود دارند،ولو یک در هزار باشد اما خطرش غیر قابل جبرانه.حداقل اکر گرفتیم جلوی چشممان باشند، به بچه ها بگیم هرچی شد به ما بگویند... واقعا چطور پدر و مادر رایلی متوجه نشده بودند؟ چه با مسئولیت و فرزند شناس!! __ حالا اگر یکی بگه بچه ها رو توی خیابان خیلی با لباس باز و لختی نیارید، سریع میگن شما مریضی، هنوز کوچکه و ... بابا کسی نمیگه شما مشکل داری، میگه آدمهای مریض توی همه جای دنیا هستند، از بچه ات با نپوشیدن لباسهای تحریک آمیز حمایت کن.
melika5353
با سلام کاملترین و بهترین نظر بود

حجم

۳۷۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

حجم

۳۷۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

قیمت:
۶۷,۵۰۰
۴۷,۲۵۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۴
۵
صفحه بعد