نظرات درباره کتاب کشتی ساکورا و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب کشتی ساکورا اثر کوبو آبه

نظرات کاربران درباره کتاب کشتی ساکورا

نویسنده:کوبو آبه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۱ رأی
۳٫۵
(۱۱)
سارا ایرانی
به نظرم کتاب بیشتر از هرچیز درباره ی نجات و مفهوم اون در نگاه آدم های متفاوته که قطعا درک و پیشینه و نگاه های متفاوتی دارن. به سبک آبه، ناامیدی او از بشریت و پیش‌بینی تغییر قطعی آدمها در شرایط مختلف رو در داستان می‌بینیم. این که آدم ها عوض میشن..بسته به شرایط بی رحم و خبیث و خطرناک میشن، بخصوص وقتی پای قدرت بی حساب و کتاب و اسلحه و زن به میون میاد. داستان بر خلاف ظاهر فانتزی ش به شدت واقع گرایانه س و همین قوی و پرکشش و جذابش میکنه. ترجمه هم روون و خوبه. به نظرم ارزش وقت گذاشتن داره.
ستایش
ساکورا به معنای شکوفه های گیلاس به ژاپنی
کاربر ۷۰۵۲۳۲
فکر میکنم نویسنده کشتی ساکورا یه جورایی از کشتی نوح اقتباس گرفته کما اینکه کاراکتر اصلی این کتاب قصد داره تعداد محدودی آدمو از بلایای آخر الزمانی در این مکان حفظ کنه .. این کتاب به نسبت زن در ریگ روان کوبه آبه از جذابیت کمتری برخورداره و ممکنه بعضی ها همون چند صفحه ی اول رهاش کنن اما به نظر من ارزش خوندن داره برای اینکه مضمون قشنگی داره و برای همیشه در ذهن موندگار میشه .درکل کوبه آبه خیلی نویسنده ی خاصیه
fateme
ترجمه واقعا عالیه مرحبا‌.خود کتاب هم با وجود اینکه داستان پردازی و اوج و فرود جذابی نداره ولی با توجه به موضوع و مفهوم داستان ارزش یک بار خوندن رو داره.

حجم

۲۸۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۲۸۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد