نظرات درباره کتاب سگ خوری و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب سگ خوری اثر محمدرضا قلی‌پور

نظرات کاربران درباره کتاب سگ خوری

انتشارات:نشر آواژ
امتیاز:
۴.۱از ۲۲ رأی
۴٫۱
(۲۲)
pockethead
قبلا از آقای قلی پور تروکاژ رو خونده بودم که کار خیلی خوب و قابل قبولی بود. شاید هم به خاطر این انتظار بیشتری داشتم. نمایشنامه سگ خوری اگر چه در سطح زبان اثر موفقیه اما در شخصیت پردازی و پلات ضعف های بزرگی داره. عبور گلوله از دیوار و کشتن یک نفر دیگه به نظرم اغراق شده است. پایان بندی گنگی داره و شخصیت ها سیر تحول درستی ندارند. به امید کارهای بهتر از آقای قلی پور
شهرزاد قصه گو
مثل بقیه کارهای نویسنده عالیییی
Awin Derakhshani
خیلی محشره
افشین رایان
در معرفی نمایشنامه نوشته شده نمایشنامه مدرن! متوجه نشدم کجای این نمایشنامه مدرنه. آیا فرم تازه‌ای را آزموده در روایت یا چی؟ برخلاف دوستان دیگری که از دیالوگ‌ها به شعف اومدن من دیالوگ‌های مصنوع نمایشنامه رو نپسندیدم. با شخصیت پردازی پیچیده ای هم مواجه نبودیم. تنها نکته مثبت نمایشنامه ایجاد موقعیّتی بود که با دزدیدن سگ اتفاق افتاده بود که با شلیک گلوله و ماجراسازی های تقریبا واقعیت ناپذیر بعدی به هدر رفت. برخلاف تمجیدهای آقای کامگاری با داوران دیگه در ندادن جایزه به این نمایشنامه در جشنواره مورد اشاره موافقترم.
آننا
خیلی دیالوگ های خوبی داره. قصه جذابش رو دوست داشتم.
دینانی
عنوان خاص و قصه جذابی دارد. 🌸🌻
ts4
ارزش یک بار خوندن داره و نمایشنامهٔ خوبیه؛ اما نه به اندازه‌ای که آقای کامکاری در اول کتاب گفته‌اند. دلیل سرقت شاهده کلیشه‌ایه. پیچیدگی‌های شخصیت نعیم هم در نیومده.
|ݐ.الف
عالی 👌🏻🍃
ava
آدماش یه جور باحالی حرف می زنن، یاد فیلمای سیاه سفید قدیمی افتادم😊
رسول محمدی
که چی؟

حجم

۳۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

حجم

۳۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
۶,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد