نظرات کتاب بدن سخن‌ می‌گوید
کتاب بدن سخن‌ می‌گوید اثر جو ناوارو

کتاب بدن سخن‌ می‌گوید

۳٫۲
(۱۲)

نظرات کاربران

nargess
در کل برای افرادی ک میخوان تو این زمینه مطالعه داشته باشن کتاب خوبیه و از پایه زبان بدن رو بررسی کرده و کامل گفته. ترجمه عالی نبود ولی مفهوم رو میرسوند و میشد فهمید کتاب چی میگه. تصاویرش هم ب کمک متن اومده بود و در کل خوب بود
مهدب
این کتاب ب ای افراد دروغ گو که میخان همه حرفشون رو باور کنن ساخته شده
کاربر 5488043
ببخشید. این کتاب واسه چه کسایی مفیده من برای فن بیانم می خواستمش توسیه می کنید
پیدا
خانوم نجات مهر اصلا تو ترجمه قوی نیستن متاسفانه من هر کتابی ازشون خوندم انگار با گوگل ترنسلیت ترجمه شده
مریم
واقعا باید از نویسنده این کتاب تشکر کرد .چون بسیار دقیق تمام اطلاعاتی که طی سال های عمرش بدست آورده.با این کتاب در اختیار ما قرار داده.به تمام کسانی علاقه مند به آموزش زبان بدن هستند توصیه میکنم این کتاب رو مطالعه کنند.
DarkSuniuM
کتاب فوق‌العاده‌ای هست اما متاسفانه به بدترین حالت ممکن ترجمه شده برای مثال بین بازو و ساعد انگار هیچ فرقی وجود نداره و مترجم هرجا به کلمه‌ی arm برخورده مستقیما اون رو به بازو ترجمه کرده و این باعث شده مثال‌هایی داخل این نسخه وجود داشته باشه که به صورت فیزیکی ممکن نیستن :)))
فرید۲۹۴
کتاب خوبیه، بعضی قسمت ها رو ک میخونی به درستی حرفاش پی میبری، یسری چیزها هم یاد میگیری اما یکمی متن به نظرم روان نیست و با قسمت قسمت کردن کتاب و تیتر های زیاد در بعضی قسمت ها ادم گیج میشه . مخصوصا جاهایی که اشاره میکنه به عکس یا متنی دیگه و باید چند صفحه جلوتر بری و عکس رو ببینی باز برگردی به ادامه جایی کهداشتی میخوندی، که چون کتاب اصلی به همین صورته احتمالا کاریش نمیشد کرد. در کل چیزهایی یاد گرفتم و استفاده کردم. پیشنهاد میکنم مطالعه کنید.
sunup
من بعنوان یک جوان ازکتاب تاحدودی خوشم اومدامابه شرطی که بعدازاعمال اهدافم روی زندگیم بتونم پیاده اش کنم تابیشترلذت ببرم.
Ali
به نظر من کتاب بسیار خسته کننده بود

حجم

۸۳۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۸۳۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد