نظرات کتاب نسخه بهتر خودت
کتاب نسخه بهتر خودت اثر جوئل اوستین

کتاب نسخه بهتر خودت

نویسنده:جوئل اوستین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۵۵ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

ARIELLSTURK
کتاب بینظیریه.مثل خود جول،من قبل از اشنایی با کلیپ و کتاب های جول امیدی به آینده نداشتم اما الان راه خودمو پیدا کردم وبدون هیچ ترسی به طرف هدفم حرکت می کنم و زندگی درست و حق رو سرمشق زندگی ام قرار میدهم.این برام خیلی مهمه که تو ۱۷ سالگیم به این طرز فکر رسیدم.
محمد پارسا
عالیییی عالیییی
عاطفه
بخشی از کتاب : بچه های کوچک هنگام شنیدن موسیقی شاد میشوند، می چرخند، می رقصند و دست می زنند. موسیقی آنها را با نشاط می کند. جالب اینجاست که لازم نیست این کار را به آنها آموزش بدهی. آنها غریزی می رقصند و شادند، زیرا خدا این آهنگ را در قلبشان می نوازد. وقتی کوچک بودیم این نغمه ای را که خدا در قلبمان نهاده، زمزمه می کردیم، شاد و بی خیال بودیم. باید دوباره ایمان کودکی خود را احیا کنیم.
Morteza Sheidaiy
گاهی در هیاهوی روزمرگی هایمان مهمترین چیز را در زندگی خود از یاد میبریم و آن توجه به خود و عشق به خود است این کتاب مانند سیلی ای است که به شما زده میشود تا به دنبال هر چه آنچه که لیاقت شماست بروید و تلاش کنید که هر روزتان بهتر از دیروزتان شود .
shiva
عالی
سامان
من کتابهایی که میخوام نسخه چاپیشونو بخرم ونگه دارم اینجا میام اول نظرات و میخونم بعد خرید میکنم.درارتباط بااین کتاب باید بگم وقتی شروع به خوندن میکنی دیگه نمیتونی بزاریش کنار،دنبال اینی ببینی چه توانایی های دیگه ای داری،همه توانایی هاروتووجودخودت میبینی ولی تاحالابهشون توجه نکردی،بخونید ولذت ببرید
کاربر 3857546
درمدت کوتاهی منجربه بهبودتفکرات میشود،ونقش خداونددرزندگی مارابه شیوه ای ساده وگویاتوضیح می دهد باسپاس از آقای جوئل،گوینده واپلیکیشن طاقچه برای قراردادن این کتاب عالی
narouei
کتاب عالیه و باعث میشه خودت و توانایی هاتو بهتر بشناسی. حتما بخونیدش
کاربر ۱۱۳۵۵۱۰
لطفا این کتاب را در قسمت بی نهایت قرار بدید
کاربر ۵۵۵۵۹۶۹
لطفاً این کتاب رو در بینهایت قرار بدید

حجم

۳۹۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۳۹۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان