نظرات درباره کتاب لگاح و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب لگاح اثر نسیم مرعشی

نظرات کاربران درباره کتاب لگاح

۳٫۳
(۳۰۱)
زهرا
داستان شیرینی بود.کشش داشت و حتی با وجود اصطلاحات محلی میشد حدس زد که واژه ها چی هستند.و پایان زیبایی داشت...اما کاش تعداد شخصیت ها کمی کم تر بود؛یکم سردرگمی ایجاد میکرد.یک مورد هایی هم بود که نویسنده بیش از حد احساساتی میشد و یک چیز هایی از دستش در میرفت مثل صدا دم کردن قهوه!!!!!!
midja
به خوبی، گرمای وجود نخلستان نشین ها و صمیمیت و صفای لهجه ی جنوبی ها را نشان داده بود. همه چیز بومی بود و خوب نشسته بود. چفت و بست داشت داستان و از بهترین های این بیست تا. از دیالوگ آخر داستان، لذت بردم. کاش نویسنده ش خوزستانی باشه.
ناما
نمره: ۱۵ لگاح را قبلا در همشهری داستان خوانده ام. داستان را دوست داشتم.حسن داستان زبان آن است. زبان شسته و رفته‌ای دارد. و روایت صحیحی هم دارد. اما یک ضعف دارد. قصه‌ی آن دم دستی و تکراری و کم مایه است و به من خواننده چیزی اضافه نمی‌کند. با این وجود به آن نمره‌ی خوب پانزده از بیست می‌دهم.
نرگس
از فضای داستان لذت بردم
reza.S
داستان خیلی خوبی بود :-)
اميرسام
ارزش پنج ستاره دادن رو داشت. سلیقه ی شخصی وارد امتیازدهیم نکردم واقعا داستان خوبی بود تنها یه تعداد اصطلاحات بود که همون طور که دوست دیگه مون اشاره کردن باید پانویس یا توضیح میداشتن که متاسفانه نداشتن
sadegh
چقدر فضای خوبی داره این داستان نویسنده گرمای نخلستانهای جنوب کشور رو از طریق کلمات به مخاطبش میرسونه
feri
داستان خوبی بود . کاش برای اسامی و اسم های محلی معانی در پانویس اورده شود. موقع خوانش کمی دست انداز ایجاد می کنند.
مجتبی آسمان
گویش زیبا و حس گرمای جنوب و نخلستان های زیباش رو می شد کاملا با این داستان حس کرد... فقط اخرش با حس غمناک ولی جالبی به انتها رسید... یه چیزی بین نا امیدی و امید... بین نرسیدن به هدف ولی فکر به اینده ... در کل جالب بود.. ممنون از طاقچه
miss.A
بد نبود
mangeshewمانگه شه و
خیلی قشنگ بود. با اینکه بچه ی سرما و کوهستانم و هرگز اونجا نبودم اما کاملا خودمو اونجا حس میکردم
m.a.m
دوستش نداشتم

حجم

۰

حجم

۰

صفحه قبل۱
...
۳
۴
صفحه بعد